Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het is tijd om een nieuwe game PC te kopen. Ik heb 8-9 jaar geleden een game PC van rond de 1800 euro gekocht en af en toe een kleine update gedaan, maar ik merk dat de nieuwere games van tegenwoordig op de laagste settings de fps voor mij te laag is. Ik speel vooral CSGO waar ik minimaal 150-200 fps op wil hebben (heb op mijn huidige systeem 120-150). Daarnaast wil ik dus ook nieuwere games zoals PUBG, CODWW2 en BF1 op hoge setting spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil hier tussen de 1000 en 1500 aan uitgeven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het gaat alleen over de PC, randapparatuur heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een compleet systeem exclusief SSD & HD, deze haal ik uit mijn oude systeem.
(Crucial BX100 SSD - 250 GB)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb eigenlijk een hele algemene vraag ik wil graag de voorkeur van de experts hier weten. In de wenslijst hieronder heb ik twee systemen samengesteld een Intel en een AMD systeem. Het Inter systeem is sneller en duurder en het AMD systeem is dus langzamer en goedkoper, maar is dit prijsverschil de snelheid upgrade waard? Ik weet dat dit een persoonlijke voorkeur is maar ben benieuwd naar jullie mening.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Misschien in de toekomst een minimale overklok.
Wat verwacht je van ons?
Ik ben benieuwd of deze systemen kloppen of het allemaal compatibel is. Heb ik misschien een foutje gemaakt. Bijvoorbeeld; gaat RAM samen met CPU/MB en is dit genoeg voeding voor het systeem?
Waar gaat jullie voorkeur naar uit Intel of AMD?
Een andere vreemde vraag waar waarschijnlijk geen antwoord op is, gaat de prijs van GPU's binnenkort omlaag of zal deze zo hoog blijven i.v.m. crypto mining?
Zelfde vraag over de memory zal deze in korte tijd goedkoper worden?
Zijn er voor onderdelen die ik heb gekozen alternatieven met betere value?
Het is tijd om een nieuwe game PC te kopen. Ik heb 8-9 jaar geleden een game PC van rond de 1800 euro gekocht en af en toe een kleine update gedaan, maar ik merk dat de nieuwere games van tegenwoordig op de laagste settings de fps voor mij te laag is. Ik speel vooral CSGO waar ik minimaal 150-200 fps op wil hebben (heb op mijn huidige systeem 120-150). Daarnaast wil ik dus ook nieuwere games zoals PUBG, CODWW2 en BF1 op hoge setting spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil hier tussen de 1000 en 1500 aan uitgeven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het gaat alleen over de PC, randapparatuur heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een compleet systeem exclusief SSD & HD, deze haal ik uit mijn oude systeem.
(Crucial BX100 SSD - 250 GB)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb eigenlijk een hele algemene vraag ik wil graag de voorkeur van de experts hier weten. In de wenslijst hieronder heb ik twee systemen samengesteld een Intel en een AMD systeem. Het Inter systeem is sneller en duurder en het AMD systeem is dus langzamer en goedkoper, maar is dit prijsverschil de snelheid upgrade waard? Ik weet dat dit een persoonlijke voorkeur is maar ben benieuwd naar jullie mening.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Misschien in de toekomst een minimale overklok.
Wat verwacht je van ons?
Ik ben benieuwd of deze systemen kloppen of het allemaal compatibel is. Heb ik misschien een foutje gemaakt. Bijvoorbeeld; gaat RAM samen met CPU/MB en is dit genoeg voeding voor het systeem?
Waar gaat jullie voorkeur naar uit Intel of AMD?
Een andere vreemde vraag waar waarschijnlijk geen antwoord op is, gaat de prijs van GPU's binnenkort omlaag of zal deze zo hoog blijven i.v.m. crypto mining?
Zelfde vraag over de memory zal deze in korte tijd goedkoper worden?
Zijn er voor onderdelen die ik heb gekozen alternatieven met betere value?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-8600K Boxed | € 260,65 | € 260,65 |
1 | MSI Z370-A PRO | € 108,65 | € 108,65 |
1 | MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G | € 499,- | € 499,- |
1 | be quiet! Pure Base 600 Window Zwart | € 82,50 | € 82,50 |
1 | be quiet! Pure Rock | € 31,- | € 31,- |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 209,- | € 209,- |
1 | Seasonic Focus Plus 550 Gold | € 79,95 | € 79,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.270,75 |
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 179,60 | € 179,60 |
1 | MSI B350 PC Mate | € 81,- | € 81,- |
1 | MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G | € 499,- | € 499,- |
1 | be quiet! Pure Base 600 Window Zwart | € 82,50 | € 82,50 |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 195,- | € 195,- |
1 | Seasonic Focus Plus 550 Gold | € 79,95 | € 79,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.117,05 |
[ Voor 54% gewijzigd door Hans-Peter op 18-01-2018 22:35 . Reden: iets vergeten ]