Helaas heb ik mijn laptop laten vallen en sindsdien werkt deze niet meer. Enkele zaken zijn belangrijk hierin: laptop wordt voor school gebruikt en is zichtbaar een beetje krom geworden van het dragen op mijn rug in een rugzak. Daarnaast, al betwijfel ik of dit enige invloed heeft gehad, heb ik ooit een ei kapot gehad in mijn tas. Hierdoor doet de hdmi aansluiting het niet altijd goed. Mogelijk zit er dus wel ei in de laptop, maar dit is wel een paar weken vooraf gebeurd.
Wat doet de laptop als ik opstart:
1. Laptop start op -> automatisch herstel starten (asus opstartscherm start met de tekst onder het asus logo)
2. Blauw scherm -> unmountable boot volume (+ je hoort een tikje)
3. Bios scherm of zwart scherm -> muis is wel zichtbaar
4. Ik kan niets behalve met de muis bewegen, als ik de laptop uitzet gaat de laptop uit en je hoort weer een tikje.
Ik vraag mij af waar het aan ligt, zover ik heb opgezocht is mogelijk de harde schrijf kapot. Ik heb de laptop opengemaakt en nog wat troep eruit gehaald (o.a. van ei). Echter zie ik verder niets raars/opvallends.
Kan iemand mij helpen met dit probleem of kan ik de laptop bij de vuilnis plaatsen? Bvd
Wat doet de laptop als ik opstart:
1. Laptop start op -> automatisch herstel starten (asus opstartscherm start met de tekst onder het asus logo)
2. Blauw scherm -> unmountable boot volume (+ je hoort een tikje)
3. Bios scherm of zwart scherm -> muis is wel zichtbaar
4. Ik kan niets behalve met de muis bewegen, als ik de laptop uitzet gaat de laptop uit en je hoort weer een tikje.
Ik vraag mij af waar het aan ligt, zover ik heb opgezocht is mogelijk de harde schrijf kapot. Ik heb de laptop opengemaakt en nog wat troep eruit gehaald (o.a. van ei). Echter zie ik verder niets raars/opvallends.
Kan iemand mij helpen met dit probleem of kan ik de laptop bij de vuilnis plaatsen? Bvd