Is Bol.com Plaza een fijne webwinkel?

Pagina: 1
Acties:
  • 2.741 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-05 17:35
Ik heb een tijd geleden bij een bekende webwinkel de Dell S2417DG met andere spulletjes gekocht. Doordat deze webwinkel een fout heeft gemaakt heb ik het beeldscherm wel ontvangen maar een van die andere spulletjes nog niet.
Ik heb toen met deze webwinkel contact opgenomen om te vragen of ik uitstel kon krijgen op het beeldscherm op 'koop op afstand'. Dat kon.

Nu zie ik vandaag dat op Bol.com Plaza dit beeldscherm 100 Euro goedkoper is geworden.
Echter, zie ik veel negatieve reviews van deze webwinkel.

Van uitgaand dat ik het beeldscherm kan terugsturen.

Wat is wijs?
Het oude beeldscherm houden of hem op Bol.com Plaza kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-05 09:43
Als ik hier kijk: https://www.bol.com/nl/p/...utm_term=9200000065118609 kom ik niet uit Bol Plaza.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:56
Dat kan je alleen zelf bepalen toch, bol.com plaza is toch alleen de verzamelnaam die ze gebruiken voor externe verkopers? De monitor zal zo te zien geleverd worden door: Mebollo.nl bepaal aan de hand van de reviews wat je er mee wilt.

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
Klopt bijna:

Om het verschil aan te duiden tussen het aanbod van bol.com en dat van de bol.com partners is bol.com plaza in het leven geroepen. Met bol.com plaza wordt de verzameling bol.com partners en het bijbehorende aanbod bedoeld.

Bol.com plaza is vooral een naam die buiten bol.com wordt gebruikt bij prijsvergelijkers als Kieskeurig, Kelkoo, Vergelijk.nl en bij Google shopping. In de eigen bol.com winkels is het aanbod van de bol.com partners geïntegreerd in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-05 17:35
Het is mij niet opgevallen dat in het klein 'Mebollo.nl' staat.
Ik zie sowieso weinig recensies over Mebollo.nl staan.
Zou het om een tweedehands scherm kunnen gaan?
Ik heb hem nu alvast maar besteld, ik kan hem gratis reouren.

Maar dan nog de vraag... wat jullie zouden doen?
Ik kan pas vanavond weer reageren..

[ Voor 6% gewijzigd door noud op 18-01-2018 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
Lekker bij bol.com (plaza) bestellen. Je doet zaken met bol.com en niet met Mebello. Ik heb al zoveel dingen gekocht bij Bol, 'problemen' met externe leveranciers hebben ze bij mij altijd prima opgelost. Het is zeker geen tweedehands scherm, anders zou dat erbij staan is mijn ervaring. Zou me geen zorgen maken als ik jou was en lekker van je scherm gaan genieten morgen!

ps. Als voorbeeld:

Bij dit boek: https://www.bol.com/nl/p/...gestionType=searchhistory zie je ergens onder de prijs "tweedehands vanaf.." staan. Je monitor is dus nieuw.

[ Voor 35% gewijzigd door YaYo86 op 18-01-2018 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Vragen naar ervaringen is niet de bedoeling, zoals ook in het Shopping Forum - Beleid staat. Tevens staat Bol.com Plaza gewoon in de Shopreviews waaruit je je eigen conclusie kan trekken.

Dit topic gaat dan ook op slot.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.