Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Playstation4 games kopen in USA

Pagina: 1
Acties:
  • 390 views

• ienswereld
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 19-01-2018
Hallo,

Voor de verjaardag van mijn zoon heb ik een Playstation4 gekocht. Ik wil wat games voor hem in de USA kopen. Werken deze gewoon hier in Nederland? Is het dan ook mogelijk de Nederlandse taal in te stellen?

Tevens: hij wordt 7 jaar. Welke games zijn leuk voor hem? Ik dacht zelf aan Minecraft en Super Mario (ofzo). Natuurlijk niks geweldadigs e.d.

Alvast bedankt voor jullie antwoord.

• Kadardar
  • Registratie: januari 2011
  • Nu online

Kadardar

Energy starving

Super Mario is vooral leuk op je Playstation4. :+

Je antwoord zou zijn ja het werkt, taal en DLC kunnen een probleem zijn. Niet iedere game ondersteund andere talen, helaas. Zou je vene moeten uitzoeken voor aanschaf.

Welke games is natuurlijk totaal afhankelijk wat die leuk vind, Minecraft zou hem vast goed doen en Rocket League ook nog wel.

[WoW - Kadardar - Draenor (H) / Silvermoon (A)] [www.twitch.tv/kadardar] [XBL - Kadardar] [PSN - Uchihaice] [Systeem: Gigabyte Aorus GA-AX370-Gaming K5 | Ryzen 7 1700X | 16GB G.Skill 3000MHZ RAM | Gigabyte GTX 980]

• Flimovic
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 10:58

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

quote:
Kadardar schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 09:30:
Super Mario is vooral leuk op je Playstation4. :+

Je antwoord zou zijn ja het werkt, taal en DLC kunnen een probleem zijn. Niet iedere game ondersteund andere talen, helaas. Zou je vene moeten uitzoeken voor aanschaf.

Welke games is natuurlijk totaal afhankelijk wat die leuk vind, Minecraft zou hem vast goed doen en Rocket League ook nog wel.
Rocket League is wel een behoorlijk pittige game voor een 7-jarige hoor... Ik weet overigens zo geen titels welke wel geschikt zijn voor een 7-jarige.

Gamertag: Flimovic / Overwatch ID Flimovic#2129

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Nu online
Ja, maar dit kun je denk ik ook prima vragen in het algemene topic:

[PS4] PlayStation 4 - deel 9

Daarbij: wat heb je zelf al gevonden? Dit is gewoon hapklare info die je via een eenvoudige Google search kunt vinden.

• Kadardar
  • Nu online

Kadardar

Energy starving

quote:
Flimovic schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 09:38:
[...]

Rocket League is wel een behoorlijk pittige game voor een 7-jarige hoor... Ik weet overigens zo geen titels welke wel geschikt zijn voor een 7-jarige.
Gewoon spelen en oefenen. Weet zeker dat er kinderen van die leeftijd categorie zijn die veel beter zijn dan oudere die het zogenaamd allemaal wel snappen. :P

[WoW - Kadardar - Draenor (H) / Silvermoon (A)] [www.twitch.tv/kadardar] [XBL - Kadardar] [PSN - Uchihaice] [Systeem: Gigabyte Aorus GA-AX370-Gaming K5 | Ryzen 7 1700X | 16GB G.Skill 3000MHZ RAM | Gigabyte GTX 980]

• Dhrax
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 10:51
quote:
Flimovic schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 09:38:
[...]

Je moet de begaafdheid van het gemiddelde kind vandaag de dag niet onderschatten ;)
Mijn zoon is 5 en speelt Super Mario Odyssey met veel plezier en red zich hier echt prima mee.

Rocket Leaque is prima te doen voor een 7-jarige die al enige tijd met games bezig is (lees: dat zijn voor de meeste kids die hier interesse in hebben al wel vanaf een jaar of 3).

Intel i7 4770K | MSI Z87-G45 Gaming5 | Noctua DH-15 | Kingston HyperX Savage DDR3 1866 16GB | Gigabyte GTX980Ti | BeQuiet! Straight Power10 800W | Focusrite Scarlet 2i4 | Logitech G903 | Logitech G910 Orion Spectrum | Logitech G933 Artemis Spectrum |

• Flimovic
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 10:58

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

quote:
Kadardar schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 09:46:
[...]

Gewoon spelen en oefenen. Weet zeker dat er kinderen van die leeftijd categorie zijn die veel beter zijn dan oudere die het zogenaamd allemaal wel snappen. :P
quote:
Dhrax schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 09:50:
[...]

Je moet de begaafdheid van het gemiddelde kind vandaag de dag niet onderschatten ;)
Mijn zoon is 5 en speelt Super Mario Odyssey met veel plezier en red zich hier echt prima mee.

Rocket Leaque is prima te doen voor een 7-jarige die al enige tijd met games bezig is (lees: dat zijn voor de meeste kids die hier interesse in hebben al wel vanaf een jaar of 3).
De basis-besturing zullen ze na een beetje oefenen wel onder de knie krijgen, maar waar je wanneer op het veld moet rijden (tactisch inzicht) zal ontbreken. Kijk maar bij de F-jes in het voetbal. Ze zien de bal en rennen er op af, of het nu tactisch gezien handig is of niet. Dat inzicht is gewoon nog niet ontwikkelt bij kinderen van die leeftijd.

[Voor 27% gewijzigd door Flimovic op 18-01-2018 09:51]

Gamertag: Flimovic / Overwatch ID Flimovic#2129

• Kadardar
  • Nu online

Kadardar

Energy starving

quote:
Flimovic schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 09:50:
[...]

[...]

De basis-besturing zullen ze na een beetje oefenen wel onder de knie krijgen, maar waar je wanneer op het veld moet rijden (tactisch inzicht) zal ontbreken. Kijk maar bij de F-jes in het voetbal. Ze zien de bal en rennen er op af, of het nu tactisch gezien handig is of niet. Dat inzicht is gewoon nog niet ontwikkelt bij kinderen van die leeftijd.
Daarom bestaat er zoiets als matchmaking ;) na een paar potjes is de game slim genoeg om te zeggen wat je niveau is mag ik hopen. Ik ken Rocket League niet want ik speel het niet maar alleen van zien mag ik toch hopen dat er een matchmaking systeem inzit.

Dus uiteindelijk komen alle F-jes bij elkaar die hard achter die bal gaan rijden, dus iedereen blij. :)

• ienswereld
quote:
bram1984 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 09:42:
Ja, maar dit kun je denk ik ook prima vragen in het algemene topic:

[PS4] PlayStation 4 - deel 9

Daarbij: wat heb je zelf al gevonden? Dit is gewoon hapklare info die je via een eenvoudige Google search kunt vinden.
Ik kwam zelf op Supermario en Minecraft. Maargoed die vraag was ook meer een extra vraag. Belangrijkste is of de USA games kunnen worden gespeeld op zijn Playstation.
(Mijn vader woont in de States, wilt de spellen voor hem kopen, vandaar).

Ik weet echt helemaal niks van deze wereld. Ik vind het lastig via google een goed antwoord op deze vraag te vinden, ook omdat er al snel met termen wordt gestrooid die ik niet ken :)

• ienswereld
quote:
Kadardar schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 09:57:
[...]

Daarom bestaat er zoiets als matchmaking ;) na een paar potjes is de game slim genoeg om te zeggen wat je niveau is mag ik hopen. Ik ken Rocket League niet want ik speel het niet maar alleen van zien mag ik toch hopen dat er een matchmaking systeem inzit.

Dus uiteindelijk komen alle F-jes bij elkaar die hard achter die bal gaan rijden, dus iedereen blij. :)
Klopt, het wordt een soort rugby meestal 🤣

En Fifa? Kan hij dat ook al?

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Nu online
quote:
ienswereld schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 09:58:
[...]

Ik kwam zelf op Supermario en Minecraft. Maargoed die vraag was ook meer een extra vraag. Belangrijkste is of de USA games kunnen worden gespeeld op zijn Playstation.
(Mijn vader woont in de States, wilt de spellen voor hem kopen, vandaar).

Ik weet echt helemaal niks van deze wereld. Ik vind het lastig via google een goed antwoord op deze vraag te vinden, ook omdat er al snel met termen wordt gestrooid die ik niet ken :)
Super Mario is een Nintendo franchise, dus dat gaat 'm niet worden.

"amerikaanse ps4 spellen", 1e hit

• ienswereld
Oke hahaha, sorry als ik jullie irriteer 😅

• Kadardar
  • Nu online

Kadardar

Energy starving

quote:
ienswereld schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 09:59:
[...]

Klopt, het wordt een soort rugby meestal 🤣

En Fifa? Kan hij dat ook al?
Geen idee, denk JIJ dat JOUW kind dat kan? :) Geen één 7 jarige is hetzelfde en de eene is slim genoeg om voetbal te snappen en de ander niet. Ik bedoel als die Minecraft snapt zou die vast wel redelijk slim zijn, snapt die dat niet dan begrijp ik dat ook nog wel. Het kan best een ingewikkeld spelletje zijn als je echt totaal geen idee hebt wat je moet doen.

Ik heb vaak genoeg een spelletje gehuurd (toen dat nog kon) waar ik echt niets van snapte. Het is een beetje overwegen wat jezelf denkt dat jouw kind kan snappen als die alleen is of samen iemand kan doen. Is papa of mama een beetje voetbal onderlegd en wil je kind het leren dan zou Fifa vast wel goedkomen. Bij ons waren platformers en strategy vooral sterke punten van me ouders. Daardoor kon ik snel dat soort spelletjes spelen. Andere kant vonden me ouders RPG's niets maar ik vind sommige prachtig maar ook niet allemaal. Maar om RPG te kunnen spelen moest ik het mezelf toch echt aanleren.

[Voor 34% gewijzigd door Kadardar op 18-01-2018 10:08]

• SilencMol
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 08:02
Je kunt de spellen kopen in de digitale winkel van playstation, geen gesleep met disc. Word dan opgeslagen op je account.

[Voor 17% gewijzigd door SilencMol op 18-01-2018 10:28]

• rickstrein3737
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 25-02 10:39
De lego games zijn altijd wel leuk en als je een 2de controller hebt kun je de meeste ook met zijn 2en doen.

• ienswereld
Thanks

• Mooyal
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 05-04 18:15

Mooyal

Project Cars

iemand die 7 jaar is is het beter om een Nintendo console te kopen en geen ps4.
je bent wel +/- €200 duurder uit met een switch, maar misschien is de wii U een optie via marktplaats.
voor €300 heb je denk ik wel een complete wii U set met de belangrijkste games.

[Voor 18% gewijzigd door Mooyal op 18-01-2018 12:22]

PSN ID: Mooyini http://psnprofiles.com/Mooyini

• ienswereld
Thanks! Ik heb de PS4 overgenomen van een familielid die er niks meer mee deed. Staat dus al klaar in de kast ;)

• Rmg
  • Registratie: november 2003
  • Nu online
De lego games zijn ook aanraders voor Kids

• Sup4rdurt
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 00:37
LEGO games inderdaad, Tearaway Unfolded & Little Big Planet 3. Die laatste is wel wat lastiger maar wel een heel aardige game (en NL gesproken).

Why waste time say lot word when few word do trick?

• ienswereld
Top! Bedankt voor jullie antwoorden. Ik heb weer veel geleerd vandaag 😁

• Geronimous
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 05-04 23:32

Geronimous

Moderator Spielerij
Voortaan mag je de zoekfunctie gebruiken; dit staat uitgelegd in de TC van het PS4 topic

FT-17 FTW!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True