Toon posts:

Aanschaf Receiver

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.
reciever 5.1 of meer

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
- 900 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om .....muziek en film
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Heb enkel luidsprekers Home cinema 5.1 Theatre van Teufel

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Pioneer of Onkyo of Yamaha( lijk mij wel iets duurder)

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

[ Voor 3% gewijzigd door S1NN3D op 17-01-2018 07:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:48
Daar kun je letterlijk elke surround receiver voor adviseren.
Ik zou zeggen, kies er maar een uit:

alle merken

jouw genoemde merken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-10 12:08
@LA-384 je hebt helemaal gelijk natuurlijk, maar misschien moeten we TS iets op weg helpen.

@Verwijderd welke teufel set heb je precies? Als in, welke speakers? Als je geen type nummer weet: zijn het vloerstaanders, boekenplank of compactere speakers? Heb je een subwoofer? Is deze actief (eigen stroomkabel) of passief? Ben je nog van plan extra speakers te kopen, bijvoorbeeld voor 7.1 of atmos?

Wat verwacht je van je receiver? Hoeveel apparaten moeten hierop aangesloten worden? Hebben al deze apparaten HDMI, of gebruiken ze ook oudere aansluitingen? Heb je een platenspeler die je wil gebruiken?

Wil je muziek streamen vanaf bijvoorbeeld Spotify of tidal? Heb je behoefte aan chrome cast of airplay?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:48
@Pepper92 Hij is in een eerder topic (wat gesloten is) al gewezen op de magere topic start. De twee regels aan info die daar in stonden, zijn nu verspreid over de verplichte kopjes met daarbij een layout van lik-me-vestje.

Als er zo weinig aandacht aan de topicstart wordt geschonken en na er eerder op gewezen te zijn, nog steeds niet verder is nagedacht over wensen, dan is meedenken naar mijn mening niet echt aan de orde en volstaat een eenvoudige link naar de pricewatch (waar al meer energie in zit dan in het eisenpakket van de ts).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 18:43:
Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.
reciever 5.1 of meer
Oké, nadat je topic Verwijderd in "Reciever kopen ?? Welke" is gesloten heb je dan nu in ieder geval het advies opgevolgd om een nieuw topic op de juiste plek te openen.

De inhoud van het topic is nog altijd super summier dus ik vraag me af of er ook zinnige reacties op te geven zijn.

Waarom je de layout van de template volledig om zeep had geholpen is mij een raadsel. Ik heb het enigszins herstelt want het geheel was echt onleesbaar.

Verder heb ik de topic titel gewijzigd want het is een receiver en geen reciever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:09
1. Wélke speakerset heb je nou precies? Teufel heeft van een paar honderd euro tot duizenden euro's per set.
2. Welke eisen aan de receiver heb je? Slechts 5.1? Koop dan een receiver van een paar honderd euro, zoals een Pioneer VSX-531D. Ben je voor onder de 300 euro klaar. Of wil je toch ook streamen, 4K, enz.? Verdiep je eerst even in de markt, voordat je hier wat plempt.
3. Waarom Pioneer, Onkyo of Yamaha? Gewoon omdat je die merken kent? Waarom die verkiezen boven bijv. Denon, Marantz, enz, enz. enz. Waarbij ik niet zeg dat die merken slecht zijn. Heb zelf zowel een Marantz als een Onkyo staan.
4. Wat ga je erop aansluiten? Is één HDMI-out voldoende, of heb je meer nodig? Hoeveel HDMI in? Welk type HDMI?
5. Heb je begrepen waarom je vorige topic is gesloten, waarom we al deze vragen en opmerkingen stellen, waarom wellicht onze toon wat harder wordt en waarom zeer waarschijnlijk ook dit topic gesloten gaat worden?

[ Voor 5% gewijzigd door Cass Casey op 17-01-2018 12:58 ]

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

Pagina: 1