Toon posts:

Reciever kopen ?? Welke

Pagina: 1
Acties:
  • 417 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Graag wil ik een reciever kopen met DAB+...zit met luidsprekers van Teufel Home Theatre 5.1.Ik twijfel tussen Pioneer VSX-LX 302(850 euro) en Onkyo TX-RZ820(899 euro).Bij beide kan men een stick kopen om DAB+ te ontvangen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:15

The Eagle

I wear my sunglasses at night

En waar twijfel je dan over? Reviews gelezen?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
Stereo of surround? Budget? Overige eisen/wensen? En wat @The Eagle zegt: waar twijfel je over tussen de door jou genoemde modellen? En heb je al een receiver/versterker staan? Waarom dan niet een aparte DAB+ tuner zoals de Yamaha T-D500 erbij? Scheelt aanzienlijk in de portemonnee.

P.S. Hoort dit niet thuis in Aankoopadvies?

[ Voor 9% gewijzigd door Cass Casey op 14-01-2018 12:54 ]

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-09 16:14
Andere vraag waarom DAB+? In die versterkers kunnen ook COAX, dat zou ik eerder doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-09 11:02

Tortelli

mixing gas and haulin ass

DAB+ ontvangst bij mij on huis is matig, internet streamen is de toekomst imo. Kwalitatief ook beter in de meeste gevallen...

[ Voor 4% gewijzigd door Tortelli op 14-01-2018 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:29
Zo werkt het niet @Verwijderd Registreren, topic openen met nietszeggende titel en 2 regels tekst, om later terug te komen in de hoop dat er een reeks goed onderbouwde adviezen staan?

Denk eerst maar eens na wat je precies wilt en waarom. Vervolgens ga je op zoek naar producten die aan die eisen voldoen en als je dan nog vragen hebt, staat het je vrij die te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieHifi
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-09 20:47
Gaat het vooral om muziek, of ben je meer van de (actie) film?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:27

FeaR

In GoT we trust

Aankoopadvies valt onder Consumentenelektronica Aankoopadvies. Ik ga dit topic echter niet verplaatsen. Ik raad je aan om het topic daar opnieuw te openen en de template in te vullen. Enkele punten waar je aan kan denken zijn al in dit topic gegeven.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.