Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Game pc voor 750 euro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
ik zou graag gamen op game zoals fortnite maar niet al te zware games en lichte videobewerking op filmora

[rond 750 euro

Heb je een absolute maximumprijs?
niet meer dan 850 euro
In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

inclusief deze kosten

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
geen voorkeur naar merk of andere dingen gewoon een goede game pc.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben nieuw dus daarom vraag ik hulp maar ik denk toch aan minsten 8gb ram en een goede video kaart met een goede intel processor
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
heb niet echt dromen binnen mijn budget

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
geen voorkeur

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
nee

Ga je overklokken?
nee
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
standaard instellingen maar het maximum is altijd mooi weergegeven

Wat verwacht je van ons?[i]
Hulp of dat dit een goede aankoop is
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen? [/i
het hoeft helemaal niet het nieuwste zijn zolang het goed is en werkt ik wil vooral niet over mijn budget (800euro).

ik had zelf al rondgekeken en ik vroeg mij af of deze game pc een goed pc is
zijn specs zijn;
Intel Core i5-7400 3,0GHz
Crucial 8GB DDR4-2133
NVIDIA GTX 1050Ti 4GB
Asus H110M-R

is deze pc een goed aankoop??
alvast bedankt

• Giedo18
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 20-11 12:14
#ProductPrijsSubtotaal
1AMD Ryzen 5 1400 Boxed Wraith Stealth koeler€ 149,95€ 149,95
1MSI B350M PRO-VDH€ 75,-€ 75,-
1Gigabyte GTX 1060 WINDFORCE OC 3G€ 230,45€ 230,45
1WD Blue WD10EZEX, 1TB€ 42,83€ 42,83
1Sharkoon S1000 Window€ 44,90€ 44,90
1Crucial Ballistix Sport LT BLS8G4D26BFSBK€ 83,50€ 83,50
1Corsair CX450M€ 49,01€ 49,01
1Kingston A400 120GB€ 44,77€ 44,77
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 720,41

Ik denk dat je zoiets zoekt? Je geeft aan dat je een goede intel processor wilt, maar ik denk dat je meer prestaties haalt uit een Ryzen CPU met het budget dat je hebt. De 1060 3G spreekt voor zich zelf een zeer sterke kaart die zeker genoeg kracht heeft voor de games die je speelt, en dit ook nog wel een tijdje volhoudt. 8GB RAM met de snelheid waarbij Ryzen er goed van profiteert. Een SSD'tje voor de snelheid en verder een mooie behuizing, goed moederbord en een HDD voor al je opslag.

Mocht je perse een intel processor willen, dan zou je ook met dit lijstje kunnen gaan:
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-7400 Boxed€ 165,85€ 165,85
1MSI B250M PRO-VDH€ 62,95€ 62,95
1Gigabyte GTX 1060 WINDFORCE OC 3G€ 230,45€ 230,45
1WD Blue WD10EZEX, 1TB€ 42,83€ 42,83
1Sharkoon S1000 Window€ 44,90€ 44,90
1Crucial Ballistix Sport LT BLS8G4D26BFSBK€ 83,50€ 83,50
1Corsair CX450M€ 49,01€ 49,01
1Kingston A400 120GB€ 44,77€ 44,77
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 724,26

Verwijderd

Topicstarter
Zeer bedankt ik zal het in overweging neme,

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Nu online
Let op dat de 1060 3GB momenteel niet te krijgen is.

Verder is een i5-7400 inmiddels geen goede koop meer. Je kan net zo goed de 8100 halen, die is een klap goedkoper . Je moet dan wel aan een duurder mobo, maar al met al is hij dan nog goedkoper - en heb je een nieuwere generatie.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
De 1060 is vanaf 23 januari weer leverbaar bij Amazon.de (verzend gratis naar Ned): https://www.amazon.de/ASU...eywords=gtx+1060+3gb+asus

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Nu online
250 euro 8)7

Ik zou, als hij dan toch pas beschikbaar is, elke dag tot 23 januari gewoon even de prijzen / voorraad van alle 1060 in de gaten houden. Die wisselt nogal. Voor hetzelfde geld heb je morgen een goedkopere.

pricewatch: Gigabyte GeForce GTX 1060 Mini ITX OC 3G bijvoorbeeld. En die vind ik ook al een tientje te duur.

[ Voor 32% gewijzigd door Nat-Water op 17-01-2018 15:36 ]

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• gvandijk14
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 22-04 22:46
misschien een i5 8500 nemen meer cores meer treads

• SilencMol
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 25-11 18:08
Zou voor de Ryzen 1400 gaan.
Ook kun je een GTX970 van V&A halen (2dehands) €170 tot €200.

• Juok
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
@Verwijderd Ik neem aan dat je doelt op een kant een klare pc, althans de specs die jij liet zien. Als je hier dan ook een prijs bij laat zien, dan kunnen we je eventueel vertellen of het wel/niet een goede koop is.

Los daarvan zijn kant en klare pc's vrijwel altijd slechter of duurder dan zelfbouw pc's.
Eventueel kan je je zelf nog verdiepen in de onderdelen m.b.v. reviews: Desktop Best Buy Guide - januari 2018.

Het lijstje van Giedo ziet er redelijk prima uit, zou alleen wel een SSd nemen van 256 Gb, je hebt waarschijnlijk nog een nieuwe windows licentie nodig (€30,- google) en de videokaart moet je even goed bekijken waar en wanneer je hier eentje van op de kop kan tikken zoals door andere al is aangegeven.

Hiermee zit je wel al richting de €850,- dus indien er extra randapparatuur nodig is gaat dat krap worden. Je kan ook gaan voor de budget game pc(€500,-), zoals je deze kan vinden in de BBG op de frontpage. Dit is een prima game pc'tje en dan heb je nog ruimte over voor extra's.

Edit: Al zou ik bij de BBG budget game pc niet de 2 TB harde schijf nemen, maar een 256 SSD (lekker snel opstarten + enkele games van laden) + 1 tb harde schijf voor video files of wat dan ook.

[ Voor 8% gewijzigd door Juok op 17-01-2018 16:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
@Verwijderd de pc zou uit komen op 724 euro op pcsmamenstellen.nl

• snixxxxxx
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 04-01-2021
Hoezo bouw je hem niet zelf?
Pagina: 1