Counter-strike en cheaters, wat doe je eraan?

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:15

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Topicstarter
Ik ben altijd in voor een leuk potje CS, maar er zijn altijd wel wat die dat kunnen verpesten, de cheaters. :(
Er zijn bijna geen servers waar ze niet zitten. Wat kun je er aan doen om CS toch leuk te houden?

Een paar leuke ideeën?

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Ze gewoon toch fraggen >:)

Dan maken ze jou voor ch34t0r uit :P

• Xoverride
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-06 09:17

Xoverride

sabai sabai

Ja zeker

Installeer Punkbuster www.punkbuster.com

en speel alleen op servers die ook punkbuster hebben draaien

suc6

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Topicstarter
Dat is altijd zo, als je meer als 20 kills hebt en minder als 5 deaths ben je cheater.
Altijd leuk, kindjes van 13 die niet kunnen winnen. :)

Verwijderd

http://www.planetquake.com >:)

maar serieus, nix ze lopen toch altijd voor op punkbuster dus vette pech, of gewoon altijd op een LAN zitten :) maar deze vraag is al best vaak voorbij gekomen geloof ik en telkens komen we eruit dat je er nix tegen doet :)

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Topicstarter
hm, is jammer, dan nog ff een heel ander vraagje :)
Ik ben n00b met tweakers topics, hoe krijg ik een slotje op deze topic? :S

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-12-2024

collin

Who da man !!

het beste wat je kan doen is er gewoon niet op letten en toch beter zijn dan die gasten :)

Druk maken heeft helemaal geen zin..

Mijn iRacing profiel

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Topicstarter
hmm, zal dus nooit een slotje op komen :'( :)

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-11 07:37

Theeboon

theebonen bestaan!

Op donderdag 12 juli 2001 19:32 schreef Erazzzer het volgende:
hmm, zal dus nooit een slotje op komen :'( :)
Er komt alleen een slotje op als er iets in staat wat niet met de FAQ overeenstemt.

"I sit in my room and imagine the future."

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Topicstarter
Aha, hehe ik zei toch dat ik n00b was :D

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-11 08:30
dit neigt wel naar een slotje want het is al de 22123e topic over cs+cheate.....

Verwijderd

Misschien CS1.2 spelen :?

• collin
  • Laatst online: 18-12-2024

collin

Who da man !!

Op donderdag 12 juli 2001 21:28 schreef xDeLiriuMx het volgende:
Misschien CS1.2 spelen :?
vandaag de upgrade, morgen de 1e cracks en cheats :( jammer maar waar! kunnen we weer een weekje genieten van de cheatsloosheid :)

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

er bestaat helemaal geen cs1.2

• KALN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-05 08:18
Spelen op server met PB required.
PB is niet 100% maar het helpt iig iets.

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Topicstarter
Dat punkbuster helpt inderdaad wel iets, maar er zijn nog maar weinig servers die punkbuster gebruiken :'(

Verwijderd

Gewoon een goede server vinden.... Dit is zooo vaak geweest.. ik val in herhaling maar goed... ga op strikerz.net spelen. Problem solved.

• Inbox4me
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2023

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Op donderdag 12 juli 2001 19:15 schreef Xoverride het volgende:
Ja zeker

Installeer Punkbuster www.punkbuster.com

en speel alleen op servers die ook punkbuster hebben draaien

suc6
Spelen op server met PB required.
PB is niet 100% maar het helpt iig iets.
Idd, PB is helaas geen 100% garantie dat iemand niet cheat :'(

Op strikerz wordt er wel zoveel mogelijk op gelet, dus ik zou zeggen join http://www.strikerz.net eens :P

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden

Verwijderd

jaahh wij bannen elke cheater... en teamkillers enzo :) best wel veel werk hoor dat allemaal regelen want voordat je hun wonid heb zijn ze meestal al weer left the game :(

• NaLiN
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

onder welke classe val ik dan?? ik ben ook gebanned... ik cheat niet en TK ook niet

toch ben ik gebanned

hallo

• IceStorm
  • Laatst online: 11-11 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op dinsdag 17 juli 2001 19:46 schreef NaLiN het volgende:
onder welke classe val ik dan?? ik ben ook gebanned... ik cheat niet en TK ook niet
Ik kan me wel wat redenen voorstellen aangezien je net zo CS'ed als post.

• Firefox
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

Ik weet het niet helemaal precies meer, maar aangezien ik nog wel weet dat je er uit getrapt bent wil iets zeggen...

normaal gesproken is het ban, en nooit meer aan denken... dat jij desondanks bekend blijft houdt denk wel in dat je in de notoriously unwanted top 25 trecht bent gekomen...

als het niet in de categorie cheaten was, en evenmin in TK-ing, dan moet het een andere vorm van spelbederf zijn geweest... (nice touch Ice)
----
terug op het topic, cheaters hou je niet tegen, en ik zal zeker niet beweren dat cheaters niet op strikerz komen. Maar ik zit daar ook neit zo mee. Ik weet dat GoT-ers niet cheaten, maar wel veelal bovenaan staan, of toch iig een goeie kogel mee paffen, dus als er cheaters zijn, dan raken ze alleen maar super gefrustreerd dat ze met cheaten ook al nergens komen >:)

The only true solution to cheaters, is being better - just make sure be beter without cheats. :7

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

got bio bande mij een keer omdat ik probeerde te bunnyen omdat hij mij de heletijd achterna liep... na ik ga niet stoppen met bunny als hij de heletijd achter me aan loopt en me in de rug loopt te knallen .... daar heb ik een hekel aan dus zeg ik er wat van... en btw als ik cs hoor je mij niet veel zeggen hoor

hallo

Verwijderd

Op dinsdag 17 juli 2001 21:53 schreef NaLiN het volgende:
got bio bande mij een keer omdat ik probeerde te bunnyen omdat hij mij de heletijd achterna liep... na ik ga niet stoppen met bunny als hij de heletijd achter me aan loopt en me in de rug loopt te knallen .... daar heb ik een hekel aan dus zeg ik er wat van... en btw als ik cs hoor je mij niet veel zeggen hoor
Ik denk dat de meerderheid die jou heeft zien posten/gamen op strikerz er geen problemen mee heeft dat jij gebanned bent. :Z

En ga nou niet zeggen "Kan zeker niet tegen dat iemand beter dan je is vetkwab raven", blablabla.. alsik dat erg zou vinden dan zou ik Dutch Commando, Eek!, Playboy en nog meer van die figuren haten... en dat doe ik niet. |:(
Jij hebt/had gewoon een attitude die niemand aan stond en daarvoor ben je eerder gebanned dan dat gedoe over bunnyhoppen... Want ik zie nog regelmatig mensen (proberen te) bunnyhoppen...
btw. dis geen flame... :)

Verwijderd

ongeloofelijke zeik topics zijn dit... boehoe een cheater cheat dit. Hij is zo goed hij moet wel cheaten bl444t

oh ik ben ook de braafste niet op strikerz hoor :) ik zeur gewoon veel.

• killah
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-10 20:45
Ik heb voor tk'ers halfd draaien die gooien naar een x aantal de tk'er op ban. volauto en als ze tk'en in de eerst 10 sec hebben ze gelijk een ban :) zeer effectief

Verwijderd

Wat meestal wel helpt, en ik heb het nooit geprobeerd omdat ik nog nooit met cheaters in aanraking ben gekomen, is campen en zorgen dat je ze ondanks hun cheats toch dik afmaakt.

Dan neem je voor hun de lol weg :)

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

@Killah:Ben je dronken ofzow?! ;)
Ik begrijp nul,0 van die repy...
Wat bedoel je?! ;) ;) ;)

Ah, ik snap hem al.....Sorry.
Is idd een optie, maar een beetje resoluut tov de newbies (kinda like me...).
Kon in het begin echt geen onderscheid maken tussen T en CT...

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• killah
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-10 20:45
Excuse me
Ach ben niet helemaal wakker net uit bed en zo.
De servers die ik draai hebben een programma ernaast draaien voor het beheer (www.halfd.org). Door deze goed te configgen met tk opties en daarnaast punkbuster heb je zo de meeste irrie lui op gebied van verzieken er uit.
Halfd zit een TK optie die 2 dingen doet.
Waarschuwingen over TK
Als iemand al gelijk een TK pleegt in het begin van de game (15 seconden na roundstart) dan wordt die persoon die dat doet vol automatisch gebanned. En personen die meer dan 3 TK hebben krijgen een temp ban en als het vaker voorkomt een vaste ban.

Zeer handig tooltje voor pub servers met FF aan en geen admins. Compleet met voting systeem en mod change opties :)

Verwijderd

Negeren

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

TeamKill!!
Daarom speel ik altijd op een FF server..
Voor cs servers ook ff servers, zie het linkje in mijn sig

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

Op woensdag 18 juli 2001 13:53 schreef Gordijnstok het volgende:
Wat meestal wel helpt, en ik heb het nooit geprobeerd omdat ik nog nooit met cheaters in aanraking ben gekomen, is campen en zorgen dat je ze ondanks hun cheats toch dik afmaakt.

Dan neem je voor hun de lol weg :)
hehe moet je maar ff op gamepoint spelen zie je er meteen 4+ in een game :r
campen helpt helemaal niet tegen wallhackers die knallen gewoon om het hoekje of door het hoekje/muur blaat :r

hallo

• KALN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-05 08:18
Op dinsdag 17 juli 2001 22:09 schreef Raven_ het volgende:

Ik denk dat de meerderheid die jou heeft zien posten/gamen op strikerz er geen problemen mee heeft dat jij gebanned bent. :Z
Ik zat net op de SoD server. Waar hij ook was en weet niet wat jullie bedoelen. hij speelt gewoon normaal voor zover ik kon zien. En flamen of spammen deed ie ook niet dus...

Maybe omdat hij zich moest concentreren ofzo? no flame bedoeld.

Grtz

Verwijderd

Op woensdag 18 juli 2001 15:51 schreef KALN het volgende:

[..]

Ik zat net op de SoD server. Waar hij ook was en weet niet wat jullie bedoelen. hij speelt gewoon normaal voor zover ik kon zien. En flamen of spammen deed ie ook niet dus...

Maybe omdat hij zich moest concentreren ofzo? no flame bedoeld.

Grtz
Mag wel zijn... gaat erom wat'ie op strikerz uit haalden en niet op een andere server. Want ik speel ook heel anders op andere servers (speelde vandaag op demon). Normaal lul ik enorm veel alsik dood ben... daar zei ik nihil. Om maar een klein voorbeeld te geven.

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-11 07:37

Theeboon

theebonen bestaan!

Laatst had ik wel een wat vreemde ervaring op Strikerz.net, toen kon ik telkens niet 'chatten' (weet niet meer hoe je dat ook weer noemt (you can't talk, you have been blabla)) en er was geen goeie reden om mij dat recht te ontnemen.

Zwaar irritant is dat, als moderators misbruik maken van hun macht.

"I sit in my room and imagine the future."

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-11 16:07
Soms valt ineens mouselook bij mij uit, maar dat heeft hier geen ruk mee te maken :) .

Steam

Verwijderd

admin_gag is dat
Pagina: 1