Beste mede-tweakers gebruikers,
Even mijn situatie uitleggen:
Ik zit nu circa 3/4jaar in de detachering (met leaseauto) en ik ga binnenkort van baan wisselen (geen detachering meer), helaas biedt mijn nieuwe werkgever geen leaseauto waardoor ik een auto moet aanschaffen.
Woon-werk afstand is 100km(op en neer), helaas wordt er maar 0,09c p/km (max 30euro) vergoed maar daarboven op krijg ik nog circa 120euro mobiliteitsbudget uitgekeerd, dus in totaal 150euro p.m aan vergoeding.
Na wat speurtocht via Google klinkt een hybride auto heel interessant voor mijn situatie, waardoor ik toch wat kan besparen dankzij een hybride motor.
Gelukkig heb ik ook nog wat kunnen sparen waardoor mijn budget max €14.000,- is.
Natuurlijk kan ik voor €14.000,- geen nieuwe hybride auto kopen, dus ga ik voor een tweedehands.
Eisen auto:
Brandstof: Benzine/Hybride, Diesel/Hybride
Carrosserie: Sedan of SUV
Bouwjaar: 2013+
Extra: Leuke opties zoals parkeer sensor etc...
Overige: Kindvriendelijk(verwacht namelijk een kleine binnenkort)
Budget: €14.000
Mijn vraag nu is:
1. Kunnen jullie mij een hybride auto aanraden binnen mijn budget?
2. Rij je zelf toevallig in en hybride auto, wat is je ervaring qua verbruik en onderhoud?
3. Als je nog tips of tricks heb hoor ik het ook graag
Edit:
Iemand ervaring met de volgende auto's?
- Peugeot 508 Hybrid/Diesel
- Volkswagen Jetta Hybrid/Benzine
Even mijn situatie uitleggen:
Ik zit nu circa 3/4jaar in de detachering (met leaseauto) en ik ga binnenkort van baan wisselen (geen detachering meer), helaas biedt mijn nieuwe werkgever geen leaseauto waardoor ik een auto moet aanschaffen.
Woon-werk afstand is 100km(op en neer), helaas wordt er maar 0,09c p/km (max 30euro) vergoed maar daarboven op krijg ik nog circa 120euro mobiliteitsbudget uitgekeerd, dus in totaal 150euro p.m aan vergoeding.
Na wat speurtocht via Google klinkt een hybride auto heel interessant voor mijn situatie, waardoor ik toch wat kan besparen dankzij een hybride motor.
Gelukkig heb ik ook nog wat kunnen sparen waardoor mijn budget max €14.000,- is.
Natuurlijk kan ik voor €14.000,- geen nieuwe hybride auto kopen, dus ga ik voor een tweedehands.
Eisen auto:
Brandstof: Benzine/Hybride, Diesel/Hybride
Carrosserie: Sedan of SUV
Bouwjaar: 2013+
Extra: Leuke opties zoals parkeer sensor etc...
Overige: Kindvriendelijk(verwacht namelijk een kleine binnenkort)
Budget: €14.000
Mijn vraag nu is:
1. Kunnen jullie mij een hybride auto aanraden binnen mijn budget?
2. Rij je zelf toevallig in en hybride auto, wat is je ervaring qua verbruik en onderhoud?
3. Als je nog tips of tricks heb hoor ik het ook graag
Edit:
Iemand ervaring met de volgende auto's?
- Peugeot 508 Hybrid/Diesel
- Volkswagen Jetta Hybrid/Benzine
[ Voor 5% gewijzigd door zazadanger68 op 15-01-2018 11:51 ]