Hee mensen! Ik ben toe aan een nieuw systeem ivm. verkopen van mijn vorige!
Leef je uit zou ik zeggen qua suggesties!:) Mijn budget is 1500€ en ik hou van een clean systeem waar je je ogen niet van af kan houden haha! Een case zoals de H500P van cooler master geeft mijn voorkeur dan ook!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Zoals de titel al aangeeft:) Ik ben van plan mijn YouTube avontuur weer te gaan starten! Gaming + Recorden en photoshoppen/video bewerking horen hier dagelijks bij!
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn max. budget voor de PC is 1500€, omdat ik ook nog alle randapparatuur aan moet schaffen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat uit naar Intel, omdat ik daar gewoon erg goeie ervaringen mee heb! AMD sta ik voor open, alleen heeft niet mijn voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik sta open voor alles, alleen 1 eis is een GeForce videokaart ivm. de Shadowplay recording software! Verder voor de tower ga ik het liefste voor eentje met rgb fans/led verlichting en een window of evt. tempered glass.
Ga je overklokken?
Geen idee wat mij dit gaat brengen, en ik heb hier geen ervaring mee, dus niet van plan!
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht mooie setup suggesties te krijgen waar ik naar eigen wens mijn lijst op kan afstellen!
alvast bedankt, en ik zie suggesties tegemoet
Leef je uit zou ik zeggen qua suggesties!:) Mijn budget is 1500€ en ik hou van een clean systeem waar je je ogen niet van af kan houden haha! Een case zoals de H500P van cooler master geeft mijn voorkeur dan ook!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Zoals de titel al aangeeft:) Ik ben van plan mijn YouTube avontuur weer te gaan starten! Gaming + Recorden en photoshoppen/video bewerking horen hier dagelijks bij!
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn max. budget voor de PC is 1500€, omdat ik ook nog alle randapparatuur aan moet schaffen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat uit naar Intel, omdat ik daar gewoon erg goeie ervaringen mee heb! AMD sta ik voor open, alleen heeft niet mijn voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik sta open voor alles, alleen 1 eis is een GeForce videokaart ivm. de Shadowplay recording software! Verder voor de tower ga ik het liefste voor eentje met rgb fans/led verlichting en een window of evt. tempered glass.
Ga je overklokken?
Geen idee wat mij dit gaat brengen, en ik heb hier geen ervaring mee, dus niet van plan!
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht mooie setup suggesties te krijgen waar ik naar eigen wens mijn lijst op kan afstellen!
alvast bedankt, en ik zie suggesties tegemoet
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i7-8700K Boxed | € 385,91 | € 385,91 |
1 | Gigabyte Z370P D3 | € 99,- | € 99,- |
1 | MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G | € 499,- | € 499,- |
1 | Seagate Desktop HDD, 3TB | € 88,35 | € 88,35 |
1 | Fractal Design Meshify C | € 84,90 | € 84,90 |
1 | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 49,99 | € 49,99 |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 195,- | € 195,- |
1 | Seasonic Focus Plus 650 Gold | € 90,- | € 90,- |
1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 83,50 | € 83,50 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.575,65 |