Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag gaan gamen op medium/hoge settings, dan moet je denken aan spellen zoals: Fortnite en league of legends, voor de rest wil ik graag windows 10 erin.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De pc mag maximaal 625-650 kosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Afgezien van een goede muis heb ik geen componenten/randapparatuur die ik wil meenemen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk in ieder geval een snel geklokte processor nodig te hebben, daarnaast ook een aardige videokaart(minimaal GeForce 1050 ti denk ik) en voor de rest als dat in het budget past een ssd.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb niet echt merkvoorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil als dat in het budget past hem wel graag aardig stil hebben.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Feedback over wat nodig is om het systeem te bouwen zoals ik het graag zou willen. Voor de rest kan ik echt niet boven de 650 uitkomen.
Wat ik al had bedacht
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag gaan gamen op medium/hoge settings, dan moet je denken aan spellen zoals: Fortnite en league of legends, voor de rest wil ik graag windows 10 erin.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De pc mag maximaal 625-650 kosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Afgezien van een goede muis heb ik geen componenten/randapparatuur die ik wil meenemen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk in ieder geval een snel geklokte processor nodig te hebben, daarnaast ook een aardige videokaart(minimaal GeForce 1050 ti denk ik) en voor de rest als dat in het budget past een ssd.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb niet echt merkvoorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil als dat in het budget past hem wel graag aardig stil hebben.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Feedback over wat nodig is om het systeem te bouwen zoals ik het graag zou willen. Voor de rest kan ik echt niet boven de 650 uitkomen.
Wat ik al had bedacht
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i3-8100 Boxed | € 110,21 | € 110,21 |
1 | ASRock Z370 Pro4 | € 111,10 | € 111,10 |
1 | MSI GeForce GTX 1050 TI GAMING X 4G | € 176,90 | € 176,90 |
1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 42,83 | € 42,83 |
1 | Cooler Master Masterbox Lite 3.1 | € 36,25 | € 36,25 |
1 | Kingston HyperX Fury black HX426C15FBK2/8 | € 95,53 | € 95,53 |
1 | be quiet! Pure Power 10 400W | € 53,95 | € 53,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 626,77 |