Quick Launch toolbar onder Win95

Pagina: 1
Acties:
  • 191 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Kun je de Quick launch toolbar ook op een andere manier verkrijgen dan het installeren van IE4?

Ik kan nml geen goede versie vinden ;(

Verwijderd

Nee. Misschien met 98lite, maar dat is dan weer voor win98.

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08:09
Ik denk het niet, maar je kan effe windowsupdate proberen.

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-09 12:05

Tuinhark

Retro

Kun je IE4 dan niet installen en dan uninstallen, zonder dat je de shell update weer weghaalt?

:Y)

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op donderdag 12 juli 2001 19:20 schreef Tuinhark het volgende:
Kun je IE4 dan niet installen en dan uninstallen, zonder dat je de shell update weer weghaalt?

Op donderdag 12 juli 2001 18:03 schreef saviour het volgende:

Ik kan nml geen goede versie vinden ;(
Moet je IE4 wel hebben natuurlijk! Daarna kun je hem gewoojn moeiteloos upgraden.

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op donderdag 12 juli 2001 19:20 schreef Tuinhark het volgende:

Da's voorzover ik weet niet mogelijk...

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

Verwijderd

Nope, heb ik al meerdere keren geprobeerd, das onmogelijk.

Je zou wel gebruik kunnen maken van True LanchBar, ik geloof dat dat wel werkt onder win95. Die maakt nl. gebruik van mappen op je taakbalk, waar hij dan een menu van maakt.

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/broersger/TrueLaunchBar.jpg

Verwijderd

Ik ben alleen vergeten waar je hem kan downen, dus moet je maar ff zoeken op inet...

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-09 12:05

Tuinhark

Retro

saviour: Moet je IE4 wel hebben natuurlijk! Daarna kun je hem gewoojn moeiteloos upgraden.

My bad.. Ik heb een cabinetje gevonden voor W95, dat bij IE4.01 zit. Hier zit de nieuwe explorer.exe en een aantal DLL's in. Hij's hier geupload, misschien dat je er wat aan hebt. (Ik denk aan je bestaande files vervangen door de files in dit cabinetje.)

Mocht GeoCities niet meewerken, klik hier: http://www.geocities.com/arnovdk/rest/ en download zelf de file IE4SHL95.CAB.

Maak uiteraard even backups van de files die je vervangt. En tipje: pak de files eerst uit naar een aparte dir, switch naar dos modus (windoos moet uit), vervang de files en herstart windoos.

Misschien dat, nadat je de files naar een aparte dir hebt uitgepakt, je de boel ook kunt installen door rechts op de file 'ie4shell.inf' te klikken en dan 'install' te kiezen.

NB: Ik heb dit zelf nooit geprobeerd, 't lijkt me dat er een grote kans is dat het mis gaat, maar dit is natuurlijk wel van z'n Tweaken tot in den extreme. :D

Verwijderd

Huidige IE verwijderen... dan IE4 installeren met active desktop en dan weer nieuwe IE installeren.
Pagina: 1