/dev/null
Verwijderd
ik heb gewoon een map 2001a waar mij databse opstaatOp donderdag 12 juli 2001 21:08 schreef I_Stealth_I het volgende:
Met die lijst op de server ben ik niet zo blij. Iemand die jou'n password onderschept, kan je hele ICQ overnemen.
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Had toch wel wat beters verwacht na zoveel jaar en met zoveel gebruikers en de concurrentie van de andere messengers...
AMD 64 3200+/2048MB/MSI K8N/2x Seagate 200GB SATA/Seagate 160GB/Seagate 320GB/LG GSA4120B DVDRW/nVidia 6800 XT/SB Audigy 2 ZS/DSL:20/1 - Telfort/21" Samsung SyncMaster 215TW/ToUCam Pro/WinXP Pro
Verwijderd
ftp://ftp.icq.com/pub/ICQ_Win95_98_NT4/alpha/icq2001a/Bin/ICQInst.exeOp donderdag 12 juli 2001 20:55 schreef DE_Michiel het volgende:
Kan iemand niet de goede bestanden op een server zetten want ik kan ze niet d/l
je kan hem gewoon hier neerhalen....
Verwijderd
Nou ik heb niets te klagen.Op donderdag 12 juli 2001 22:49 schreef Change het volgende:
Damn zeg, ik zie op de screenshots dat ze nog steeds geen goeie designer hebben aangenomen. De grafische kwaliteit van ICQ blijft brak! Met ICQPlus kan je veel veranderen maar niet alles(vele icons, opstartlogo)
Check

Hoe mooi
Hun site is bagger. Dat is gewoon een nep designer die dat gemaakt heeft. Ik kan het nog beter
Verwijderd
Op donderdag 12 juli 2001 23:01 schreef PvH het volgende:
[..]
ftp://ftp.icq.com/pub/ICQ_Win95_98_NT4/alpha/icq2001a/Bin/ICQInst.exe
je kan hem gewoon hier neerhalen....

AAAAAAAAAAAAAAAAH fuck DAP of ICQ site!!!!!!!!!!!
Verwijderd
Mij lukte het pas na een x of 4
Op dat screenshotje zie je iig verbetering tov de vorige versies (het bovenste en linker 'frame' zijn wel aardig), maar nog steeds kan ik het typische ICQ design herkennen: lijntjes, lelijke gradients die niet mooi doorlopen in het hele design, lelijke typografie, zo'n my-first-homepage 'new' image.. en kijk naar de icons die gebruikt worden in de message window.. damn zeg, mn broertje kan het nog mooier maken (en die is 13). Het opstart logo is helemaaal om te huilen zo slecht...Op donderdag 12 juli 2001 23:03 schreef Terayonnetje het volgende:
[..]
Nou ik heb niets te klagen.
Check
[afbeelding]
Hoe mooi
Hun site is bagger. Dat is gewoon een nep designer die dat gemaakt heeft. Ik kan het nog beter
Die homepage is ook niet alles idd, maar ik neem toch aan dat de webdesigner een andere persoon is dan degene die de images voor de app maakt..
AMD 64 3200+/2048MB/MSI K8N/2x Seagate 200GB SATA/Seagate 160GB/Seagate 320GB/LG GSA4120B DVDRW/nVidia 6800 XT/SB Audigy 2 ZS/DSL:20/1 - Telfort/21" Samsung SyncMaster 215TW/ToUCam Pro/WinXP Pro
Verwijderd
ICQ.com = onoverzichtelijke site en alles staat doorelkaar.
Zo te zien gebruiken ze waarschijnlijk 1 dialogje met een banner erin en 'embedden' ze die in andere zodat er 1 dialog met banner over blijft (ik heb namelijk allemaal dialogjes gezien wat allemaal stukjes van een message send dialog waren). Het zoeken is nu nog naar de DLL waar die dialog in staat...
in statbar: wel logvisualizer van de koe, maar hij staat op 0? hmmm.. kan net geflushed hebben.. * NiteFly zoekt door.
in statbar: 29% proc usage? en aan die grafiek te zien is dat niet ongewoon? hij kan natuurlijk GEEN koe hebben draaien en de eerder genoemde optie niet uit hebben gezet.. kan allemaal. hmmmm * NiteFly gaat verder.
In systray: HUH?
conclusie: LAMER!!!! je hebt je koe niet aanstaan, sukkel!
aanbevelingen: zet je koe aan!!! rechtermuisknop op de koe in systray --> resume!
geen dank
gewoon off-topicOp vrijdag 13 juli 2001 01:12 schreef Change het volgende:
Hoe bedoel je off-topic...
dus kzal maar proberen opnieuw te beginnen dan *zucht*
Ik vrees dus dat je straks met 2000b niks meer kan, evenals met Trillian niet.
"I sit in my room and imagine the future."
-=zucht=- ik had hem ff uitstaan omdat ik druk bezig was met andere dingen die ook veel CPU nodig hadden...en nee had hem er net weer op nieuw opstaan omdat ik iets fout had gedaan...Op vrijdag 13 juli 2001 01:08 schreef NiteFly het volgende:
MUHAHAHAAA, check die dat screendhot in de eerste post!!:
in statbar: wel logvisualizer van de koe, maar hij staat op 0? hmmm.. kan net geflushed hebben.. * NiteFly zoekt door.
in statbar: 29% proc usage? en aan die grafiek te zien is dat niet ongewoon? hij kan natuurlijk GEEN koe hebben draaien en de eerder genoemde optie niet uit hebben gezet.. kan allemaal. hmmmm * NiteFly gaat verder.
In systray: HUH?WEL een koetje in zn tray?!!
conclusie: LAMER!!!! je hebt je koe niet aanstaan, sukkel!
aanbevelingen: zet je koe aan!!! rechtermuisknop op de koe in systray --> resume!
geen dank
Nou blij.
ik liet hem gewoon downloaden vanaf localhostOp vrijdag 13 juli 2001 09:17 schreef jefje het volgende:
damn schiet niet op man... ik zit al 3 kwartier te w8en ofzo... maar hij staat nu op 3 kwart.. en blijft staan
dus kzal maar proberen opnieuw te beginnen dan *zucht*
gewoon ff paar filetjes bijwerken met notepad
Verwijderd
euhm ik heb gewoon install gedaan next next next ( wel icq voor de meeste gebruikers ) ff naar de wc gegaan kwam ik terug icq eropOp donderdag 12 juli 2001 22:36 schreef Moartn het volgende:
Hoe hebben jullie hem geinstalleerd? Hij probeert dingen weg te halen van de ICQ-server, maar die bestanden staan allemaal al op m'n HD! Bovendien is die server vet traag...
dunno
geen probs mee, mara idd heel vaagOp vrijdag 13 juli 2001 20:44 schreef RoVe het volgende:
Ik krijg als ik een bericht stuur willekeurige letters erachter geplakt..hebben anderen hier ook last van? Je ziet het niet in je bericht window, maar wel in je history en de ontvanger ziet het ook.. echt heel vaag.
dunno
ehhh.. volgens mij begrijpt er hier iemand de term "idle cycles" niet helemaalOp vrijdag 13 juli 2001 13:07 schreef ORiON_JNFN het volgende:
[..]
-=zucht=- ik had hem ff uitstaan omdat ik druk bezig was met andere dingen die ook veel CPU nodig hadden...en nee had hem er net weer op nieuw opstaan omdat ik iets fout had gedaan...
Nou blij.
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Ik ga het zeker nog wel ff probere!!!
1. Donwload een willekeurige webserver, bijvoorbeeld apache
2. pak het ICQ bestand van +- 12 MB uit naar de apache document root.
3. ga naardie map en open initinstaller.bas
4. verander de url's naar localhost/icq/ ipv http://ftp.icq.com/........
5. ga naar de data map en open packages.ini verander daar ook de url's.
6. daarna start je icqinst.exe en de setup zal gaan downloaden vanaf localhost
[edit]
initinstaller.bas wordt dus:
sub InitInstaller()
document.Installer.Init _
"http://localhost/icq/Bin/", _
"http://localhost/icq/Data/", _
"ICQInstUI.cab#1,0,0,17", _
"", _
"ICQToolsInstaller.dll#1,0,0,17", _
"InsUITxt.eng", _
"Arial", _
"8", _
"1", _
"Packages.ini"
end sub
en packages.ini wordt:
[General]
DataURL=http://localhost/icq/Data
de rest kan hetzelfde blijven
Verwijderd
dank uOp zaterdag 14 juli 2001 12:44 schreef Wapzer het volgende:
Kijk dat zijn nog een nuttige users op GoT die zelfs in het weekend hun hersens gebruiken. Nu nog een snelle mirror maken ergens
ik heb het trouwens zo gedaan, omdat ik 1X 12MB downen wel genoeg vond met mijn 56 K lijntje
Verwijderd

ook als ICQ uitstaat
btw heb ook al bovenstaande stappen gevolgd
https://wren.co/join/Devian
je moet in je TEMP dir ff icqinst.ini
openen en ook daar de URl's ff goedzetten
ik weet niet meer zeker of ie Read only moest staan maar d8 et wel
gewoon dat je ff een webservertje (IIS kan ook) draait of FTP servertjeOp zaterdag 14 juli 2001 12:54 schreef skinhead het volgende:
hoe bedoel je web/ftp server.... ik heb namelijk nog nooit met een web/ ftp server gewerkt( is toch wat he.. )
Mag ik even opmerken dat ik het een enorm baggerprogramma vind?Op donderdag 12 juli 2001 18:59 schreef RenevdVeen het volgende:
[..]
Hebben ze al gemaakt, kun je vinden op
http://www.trillian.cc
- Mir. ICQ (of Micq)
- mIRC (of BitchX)
- msn (Of imici)
Die programma's zijn er voor gemaakt, werkt imho toch iets prettiger
Vraag is wat jullie hebben aan deze offtopic post
sorry, zat me dwars
[edit]
oplossing:
ga naar je Program files\ICQ\install map en gooi die leeg
pffff, zit ik mijn eigen vragen te beantwoorden
Waar gaat het toch heen hè met deze wereldOp zaterdag 14 juli 2001 13:06 schreef DR het volgende:
[edit]
oplossing:
ga naar je Program files\ICQ\install map en gooi die leeg
pffff, zit ik mijn eigen vragen te beantwoorden
- InitInstaller.bas(die staat in de hoofdmap)
- Installer.htm(die staat in de hoofdmap)
- packages.ini(in de DATA map
-ICQinst.ini(staat in temp, nadat je 1 keer het icqinst.exe hebt gedraaid)
Verwijderd
en die links in de de INSTALLER.htm veranderen naar:Op zaterdag 14 juli 2001 13:42 schreef DR het volgende:
we zijn erachter,je moet INSTALLER.htm starten ipv in 1 keer het exe filetje
http://localhost/icq2001a/Data/
http://localhost/icq2001a/Bin/
En ik kan ICQ inderdaad zo niet installeren. Kunne jullie niet ff een mirror voor het installeren maken dan? kunne we het van daar installe!!!
zo moeilijk is het niet, als je notepad kunt openen moet het lukken, andersvraag het op icqOp zaterdag 14 juli 2001 14:02 schreef Neejoh het volgende:
Moet eerlijk bekenne dat ik niet snap wat jullie allemaal doen hoor
En ik kan ICQ inderdaad zo niet installeren. Kunne jullie niet ff een mirror voor het installeren maken dan? kunne we het van daar installe!!!
het is allleen niet de bedoeling dat ik 300 requests krijg
Verwijderd
kan niet volgens mijOp zaterdag 14 juli 2001 14:02 schreef Neejoh het volgende:
Kunne jullie niet ff een mirror voor het installeren maken dan? kunne we het van daar installe!!!
yep, prob is bekend bij XP, maargeen oplossing bekendOp zaterdag 14 juli 2001 15:03 schreef koekoek het volgende:
Alle dingen geprobeerd die er aangeraden worden maar blijf de foutmelding Can not create UI Object error 8007007E krijgen. Ik draai WinXP prof RC1. Iemand het zelfde of nog liever een oplossing ?
Nu heb ik dus ook de GoT smily's erin, ziet er wel
* Neejoh wil DR ff bedanke!!!
* DR zegt: No thanxOp zaterdag 14 juli 2001 16:08 schreef Neejoh het volgende:
He thnx DR!!! Draait als een trein
Nu heb ik dus ook de GoT smily's erin, ziet er weluit!
* Neejoh wil DR ff bedanke!!!
Iemand een idee waar ik de oplossing moet zoeken voor dit probleem ?
(Can not create UI Object error 8007007E)
klik hier
Verwijderd
heb het zelfdeOp zaterdag 14 juli 2001 12:50 schreef GODZILLA2001 het volgende:
het wil maar nietik krijg steeds deze melding:
[afbeelding]
ook als ICQ uitstaat
btw heb ook al bovenstaande stappen gevolgd
Tsk, je hebt geen smaak!Op zaterdag 14 juli 2001 13:04 schreef j3p het volgende:
[..]
Mag ik even opmerken dat ik het een enorm baggerprogramma vind?Vind 't erg onoverzichtelijk en vooral die IRC client is er 1 van nix.. geen multi shit voor mij :-)
- Mir. ICQ (of Micq)
- mIRC (of BitchX)
- msn (Of imici)
Die programma's zijn er voor gemaakt, werkt imho toch iets prettiger
Vraag is wat jullie hebben aan deze offtopic post
sorry, zat me dwars
Trillian is HEERSEND, en wordt steeds beter (dat progje is best wel under construction). De IRC client is nog niet echt geweldig, maar de rest werkt zeer naar tevredenheid.
TRiLLiaN 2 THa BoNe!
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Same here... ICQ heb ik al nieteens meer geïnstalleerd, als IM heerst Trillian gewoon. Ik gebruik 'm voor ICQ en MSN; voor IRC hou ik het voorlopig toch op mIRC. Die werkt toch wat prettiger, en heeft hele uitgebreide scripting mogelijkhedenOp zaterdag 14 juli 2001 16:46 schreef DarkX het volgende:
[..]
Tsk, je hebt geen smaak!
Trillian is HEERSEND, en wordt steeds beter (dat progje is best wel under construction). De IRC client is nog niet echt geweldig, maar de rest werkt zeer naar tevredenheid.
TRiLLiaN 2 THa BoNe!
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Op zaterdag 14 juli 2001 16:19 schreef koekoek het volgende:
Het vreemde is dat de screenshots bij software updates gemaakt zijn onder Windows XP. Ik flip dat het me gewoon niet lukt, toch bedankt voor je reactie DR
Iemand een idee waar ik de oplossing moet zoeken voor dit probleem ?
(Can not create UI Object error 8007007E)
Ik had 2000b al staan en wilde 2001a in een andere dir knallen. Dat ging. Hij installeerde zonder zeuren. Ik kon niet zo snel vinden hoe ik mijn db kon importeren en dacht 'm ff opnieuw te installeren, over 2000b heen. Toen ging het bij mij dus ook fout.
Ik heb alle ICQ versies ge-uninstalled en handmatig alle ICQ vermeldingen uit de registry gegooid (half uurtje werk maar). Ik heb meestal de bovenliggende map weggehaald omdat in dat mapje toch alleen maar ICQ info zit.
Toen heb ik eerst maar netjes eerst 2000b in orde gemaakt, incl. db en daarna 2001a eroverheen geinstalleerd.
Nu werkt het prima, 2001a draait met mijn oude db.
disclaimer : Leuk om te proberen he, maar kijk uit met die registry, ik ga helemaal niets voor je doen als je opnieuw moet installeren, dan weet je dat alvast. Geheel op eigen risico uitvoeren dus ...
ik heb begrepen dat de eerste keer installeren onder XP meestal wel goed gaat. maw: doe je het de eerste keer wel goed, draait het gewoon.
Opnieuw installeren leidt dan tot de door koekoek geposte foutmelding.
PSN ID: Aapzak
Verwijderd

weet iemand hier iets op in ICQ 2001a
het hele registery leeg maken met die tool die erbij zit
Dat noem jij een artikel?! 'k Vertrouw erop dat jij geen journalisme studeert?!Op donderdag 12 juli 2001 19:37 schreef Jake het volgende:
Ja dat heb ik echt gelezen, en wel op www.m3dzone.nl
Hier is artikel, maar zoals ik al zei: 't is een gerucht (nog wel)
BTW, is dat gerucht niet gewoon afkomstig van die irritante digitale kettingbrieven die rondgestuurd worden?
't Kan best zijn dat ICQ ooit een betaalservice wordt (denk ik niet echt met msn als concurrent, maar je weet maar nooit) maar voorlopig (nu msn nog gratis is) zou dat de doodsteek van icq zijn dus maak je niet druk

Wat kan ik hieraan doen??
hier komt een vrij grote FAQ over icq2001
[uitbreidingen kunnen gemaild worden]
Verwijderd
Verwijderd
dat doet icq2001 nu dus ookOp woensdag 18 juli 2001 11:29 schreef blueeyes het volgende:
daar komt bij dat je je contactlist alijd automatisch meeneemt met MSN
éérst lezen voor je oordeelt.. en btw.. msnOp woensdag 18 juli 2001 11:29 schreef blueeyes het volgende:
sorry daŽk het moet zeggen maar ik vindt msn echt beter dan icq hoor, icq heeft tegenwoordig te veel toeters en bellen, en daar komt bij dat je je contactlist alijd automatisch meeneemt met msn. (ben vaak genoeg mŽn icq list kwijt geraakt)
helemaal mee eens! check de lettertjes hieronder die een zin proberen te vormen.Op woensdag 18 juli 2001 20:10 schreef j3p het volgende:
[..]
éérst lezen voor je oordeelt.. en btw.. msn![]()
Verwijderd
Weet iemand dit al ?
Dan zet ik ICQ er namelijk ff voor 10 minuutjes op een pleur het er weer af als ze op de server staan
Jep. Banner is er niet uit te krijgen met ResHack. Ik heb de exe en alle dll's nagekeken, maar kan 'm echt niet vinden.Op maandag 23 juli 2001 14:54 schreef SuB het volgende:
heeft iemand al een resource hacker erop los gelaten? Wil die banner weg hebben namelijk
Dus of het kan niet, of ik ben scheel
Verwijderd
SpamOp zondag 15 juli 2001 13:22 schreef DR het volgende:
http://www.dr2got.f2s.com/faq_icq2001.htm
hier komt een vrij grote FAQ over icq2001
[uitbreidingen kunnen gemaild worden]
Nee, iemand die behulpzaam wil zijnOp dinsdag 24 juli 2001 07:38 schreef Terayonnetje het volgende:
Spam
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Ik wou net zeggen. Je kunt natuurlijk ook overal een probleem van makenOp dinsdag 24 juli 2001 09:26 schreef Traag het volgende:
[..]
Nee, iemand die behulpzaam wil zijn
Trillian is absoluut geen optie
* jep micq
Op dinsdag 24 juli 2001 11:27 schreef j3p het volgende:
Trillian is absoluut geen optie
ik heb overigens geen problemen met 2001a (dwz.... ongeveer 1000, maar die had ik in elke voorgaande versie ook).
Kon dat eerst niet dan???Op donderdag 12 juli 2001 18:01 schreef ORiON_JNFN het volgende:
Hmm je kan ook files sharen
Heeft iemand 't trouwens ook dat de "apply" button niet werkt?
Ik vind icq 2001 geweldig werken
Als 2de... weet iemand hoe je chats afspeelt in icq2001a? Met voorgaande versies ging dat makkelijk via message archive maar daar lijkt 't nu niet mee te lukken. thanks.
Verwijderd
als je de 2 .dll etjes in de program files'/icqOp maandag 23 juli 2001 14:54 schreef BzrK het volgende:
heeft iemand al een resource hacker erop los gelaten? Wil die banner weg hebben namelijk
icq.http.dll
icq.http._dll weggooit heb je geen reclame meer.
en vervolgens banner.gif ook nog weggooit in de map icq/datafiles heb je alleen nog maar die gele balk over.
Verwijderd
't kan ook makkelijker.Op vrijdag 05 april 2002 20:01 schreef dragak het volgende:
[..]
als je de 2 .dll etjes in de program files'/icq
icq.http.dll
icq.http._dll weggooit heb je geen reclame meer.
en vervolgens banner.gif ook nog weggooit in de map icq/datafiles heb je alleen nog maar die gele balk over.
Ik heb zojuist 2002a geinstalleerd en daar werkt het volgende mee:
verwijder de directory AteBrowser uit de directory ICQ en maak een file aan die AteBrowser heet.
Start ICQ en weg zijn je banners.. alleen zo'n geel/roze balk onderaan...
Ik heb dit nog niet getest op 2001a/b maar dat zal vast wel werken zo...