Hallo mede-Tweakers!
Ik ben het afgelopen jaar flink bezig geweest met het bouwen van een nieuw systeem.
Nu heb ik het probleem dat regelmatig mijn pc niet wil opstarten. Normaliter klinkt er 1 biep uit mijn moederbord en gaan daarna ook meteen de lampjes van mijn keyboard aan. Vaak hoor ik die ook niet en blijft het systeem uit. Ik moet dan een harde reset doen met de hoop dat hij dan wel opstart.
Zodra m'n pc loopt heb ik nergens problemen mee, en blijft hij stabiel draaien.
Nu heb ik het vermoeden dat het aan mijn voeding ligt, en ben eigenlijk benieuwd wat echt kwalitatieve goede voedingen zijn. Ik zie hier op het forum met regelmaat mensen reageren op voedingen van Cooler Master met de reactie dat het niet de meest betrouwbare voedingen zijn, En laat ik die nou net hebben aangeschaft
Ik gebruik mijn systeem voor gaming, audio design en video montage.
Mijn systeem bestaat uit:
Intel Core i5-6600K
Gigabyte GA-H270-HD3P
Crucial - DDR4 32 GB 2133 MHz
MSI GeForce GTX 1080 Founders Edition 8GB
Samsung 960 EVO 250 GB M.2
Cooler Master G750M
Ik ben het afgelopen jaar flink bezig geweest met het bouwen van een nieuw systeem.
Nu heb ik het probleem dat regelmatig mijn pc niet wil opstarten. Normaliter klinkt er 1 biep uit mijn moederbord en gaan daarna ook meteen de lampjes van mijn keyboard aan. Vaak hoor ik die ook niet en blijft het systeem uit. Ik moet dan een harde reset doen met de hoop dat hij dan wel opstart.
Zodra m'n pc loopt heb ik nergens problemen mee, en blijft hij stabiel draaien.
Nu heb ik het vermoeden dat het aan mijn voeding ligt, en ben eigenlijk benieuwd wat echt kwalitatieve goede voedingen zijn. Ik zie hier op het forum met regelmaat mensen reageren op voedingen van Cooler Master met de reactie dat het niet de meest betrouwbare voedingen zijn, En laat ik die nou net hebben aangeschaft
Ik gebruik mijn systeem voor gaming, audio design en video montage.
Mijn systeem bestaat uit:
Intel Core i5-6600K
Gigabyte GA-H270-HD3P
Crucial - DDR4 32 GB 2133 MHz
MSI GeForce GTX 1080 Founders Edition 8GB
Samsung 960 EVO 250 GB M.2
Cooler Master G750M