Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• THE_BASE
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
In onze nieuwbouwwoning hebben wij een Honeywell Round hangen. Deze hangt op de begane grond is vloerverwarming en tevens onze woonkeuken. Op de bovenste drie verdiepingen staan verwarmingen.

Ik wil het graag automatiseren, maar het mag heel simpel worden gehouden. De enige wens die we hebben is op afstand vast de verwarming aan, zodat het aangenaam is bij thuiskomst.

Ik zag als alternatief de Honeywell Round Connected Wireless On/Off. Ik lees helaas niet heel goede recensies over de werking en app. Toch zou ik deze fijn vinden omdat je deze gewoon op de plek van de oude hangt met de oude bekabeling.

Ik heb verder nul verstand van dit soort domotica, vandaar dat ik eigenlijk gewoon iets wil ophangen aan de oude aansluitingen in plaats van iets koppelen aan de ketel.

Iemand ideeŽn of ervaringen?

 MacBook 12"  Apple Watch  iPhone X  Apple TV4  AirPods  AirPort Express

• balk
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 05:34
Heb je zo'n thermostaat wel nodig? Kijk eens in dit topic?

• GENETX
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 07:14
Ik heb de thermostaat die je noemt en ben prima tevreden. Puntje van commentaar is dat in sommige huizen de opwarming traag is okdat de thermostaat standaard in eco modus is ingesteld. Veel mensen klagen er over op internet, maar het is gewoon een kwestie van de handleiding lezen. Op de thermostaat zelf kun je hem in comfort modus zetten en dan heb je hier geen last van.

De round connected kan gewoon op dezelfde grondplaat als de virige digitale, dus je hieft niet eens te boren, maar kan hem zo vervangen. Check wel of je de on/off moet hebben of een modulerende thermostaat!

Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S9 Google Pixel 2 Far Cry 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V. © 1998 - 2018 Hosting door True

*