Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

OCK knop?

Pagina: 1
Acties:
  • 308 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik heb een eigen PC in elkaar gezet maar 1 ding is me nog een beetje onduidelijk.

Ik heb een Be Quiet! Dark Power Pro, 80 Plus Gold, 650W voeding.
Deze beschikt over een OCK knop, wat mij lijkt een overclocking knop te zijn.

Hoe kan ik deze het best aansluiten zo dat dit werkt?

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Je bent wel een beetje topics aan het gooien nou. Je hebt hier (60 GB SSD genoeg voor Windows 10) nog niet eens gereageerd :?

Wat had je zelf al gevonden in de handleiding over die knop?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen handleidingen van geen enkele hardware, misschien dat iemand dit bekend voor kwam.

Heb alles met een beetje trial and error aangesloten. werkt nu naar behoren, maar vroeg me af of die ock knop prestaties positief kunnen beïnvloeden

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2018 12:51 ]

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:03

DukeBox

loves wheat smoothies

Die is voor continue single rail belasting

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Is het deze power supply? https://www.bequiet.com/en/powersupply/610

Dan moet ik bekennen dat ik de handleiding ook niet veel duidelijker vind. Ik heb niks met overklokken, dus ik zou hem niet eens monteren :)

Oh, wacht:
The Overclocking Key groups the individual 12V-rails to a single 12V-rail.
You can enable the overclocking function permanently by setting the jumper provided directly at the power supply. Or you can enable the overclocking function by pressing the switch on the slot cover provided as
needed
Dat maakt het natuurlijk mogelijk om de volledige power van de voeding te gebruiken op een enkel aderpaar ('rail').

[ Voor 35% gewijzigd door Room42 op 08-01-2018 13:03 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Verwijderd

Topicstarter
Dat is inderdaad de power supply. hartelijk Dank!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:15

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ik heb geen handleidingen van geen enkele hardware
Begin eens met op de website(s) van de fabrikant(en) de handleidingen en evt FAQ te zoeken. En iha te googlen op bepaalde functionaliteiten als het niet duidelijk is.

GoT is er voor de vragen waar je met eigen inzet niet uitkomt, niet om vragen te dumpen voordat je zelf ook maar iets gedaan hebt. Dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.