Het gaat om deze reactie:
Ik kreeg net een mailtje in de bus van @Bor waarin staat dat "het niet gewaardeerd wordt als je dat commentaar in je reactie verwerkt." Dat begrijp ik niet. Zoals ik in de comment zelf aangeef, is het een EERLIJKE vraag. Ik vroeg me daadwerkelijk af of Intel nu de bezitter is van GeForce Now, of niet. Het is niet waarschijnlijk, maar het zou kunnen. Intel en Nvidia, partners in het verleden, beide bezig met graphics. Daarom dat de fout extra slordig is, omdat de interpretatie plausibel is. Los daarvan, vind ik niet dat ik aangesproken moet worden omdat ik een terechte, eerlijke vraag stel.Wait a minute. Is GeForce Now van Intel, en niet van Nvidia?
Begrijp niet dat dit gedownvotet wordt. Het is een serieuze vraag, want het klinkt onlogisch. Als dit een fout is in het artikel, is het niet zomaar een "typo'tje" zoals hieronder aangegeven maar een grote fout in de inhoud. Zo zou je als lezer kunnen denken dat Intel een groot aandeel in Nvidia heeft waardoor het deze dienst van zichzelf kan noemen.