mijn nickname is eigenlijk Lev met een hoofdletter en kan nergens iets vinden om hem aan te passen of om hem te verwijderen zodat ik mezelf opnieuw kan aanmelden..
weet iemand de oplossing?
weet iemand de oplossing?
Aannames zijn fataal.
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Maar waarom zou je. Maakt het nu echt zo veel uit. Wel of geen hoofdletter.Op donderdag 12 juli 2001 14:19 schreef Gerco het volgende:
Het gaat toch alleen maar over een Case-verandering? Moet daar zo moeilijk over gedaan worden?
En met 19 posts denk ik niet dat iemand herkenningsproblemen gaat krijgen
Verwijderd
Verwijderd
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
Verwijderd
Punt 1. Ik vind dat je moet leren punten en komma's te gebruiken. Maar dat even terzijde.Op donderdag 12 juli 2001 14:30 schreef Christus het volgende:
Dat levert wel problemen op ivm de database. En verder zijn er hierover al redelijk wat topics geweest zoek die een keertje op en lees het commentaar van de mods maar eens.
levert juist geen problemen op, juist omdat he een database is..Op donderdag 12 juli 2001 14:30 schreef Christus het volgende:
Dat levert wel problemen op ivm de database. En verder zijn er hierover al redelijk wat topics geweest zoek die een keertje op en lees het commentaar van de mods maar eens.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Heel goed !Op donderdag 12 juli 2001 14:47 schreef HaaZie het volgende:
sja, als je IETS gaat veranderen aan een nickname dan weet je niet waar je de grens moet trekken en krijg je gegarandeerd commentaar...
nu de grens ligt bij "niks, maar dan ook niks veranderen" is het duidelijk voor iedereen.
Aannames zijn fataal.
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
* zeef is het daar volkomen mee eensOp donderdag 12 juli 2001 15:24 schreef pier het volgende:
Met hoofdletter vind ik niet mooi staan bij me nick
Zonder is mooier.
Dus als iemand mij Pier noemt luister ik niet, want ik ben pier
c. een foutje van GoT wat mij overkomen is...Op donderdag 12 juli 2001 19:39 schreef zeef het volgende:
[..]
* zeef is het daar volkomen mee eens
Het kunnen veranderen van een nick werkt alleen maar misbruik in de hand. Je hebt grofweg 2 categoriën gebruikers die hun nick willen veranderen. ZIj die een vhaudje hebben gemaakt bij het reggen. Oplossing a : opnieuw reggen, b : pech gehad. En zij die lopen te zuigen en vanwege een wat grote bekendheid onder de users, maar eens een nieuwe ID nemen.
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Had het dan ook niet bij Floris_Diemel gedaan...Op donderdag 12 juli 2001 14:41 schreef Kees het volgende:
[..]
levert juist geen problemen op, juist omdat he een database is..
verwijderen is wel problematisch.
Maar we doen niet aan nickchanges, ook niet 1 of 2 keer per user. met alle respect voor jou concept bergkamp, het blijft een zootje geven van mensen die hun naam veranderen. je moet gewoon goed opletten bij het kiezen van je nick, het is wel iets dat je je hele GoT-periode houdt
Op donderdag 12 juli 2001 20:44 schreef RickJansen het volgende:
[..]
Had het dan ook niet bij Floris_Diemel gedaan...
Putting the bit in Biton since 1997
moet ie nog langer wachten voor de hk maar goed eigenlijk zou ik mijne ook willen veranderen in ditOp donderdag 12 juli 2001 20:58 schreef p_m het volgende:
[wijs-mode]
Waarom meldt hij zich dan niet opnieuw aan?
[/wijs-mode]
Lekker zijn is een gave :)
Verwijderd
Was mijn idee ook alOp donderdag 12 juli 2001 20:58 schreef p_m het volgende:
[wijs-mode]
Waarom meldt hij zich dan niet opnieuw aan?
[/wijs-mode]
Verwijderd
* p_m ookOp donderdag 12 juli 2001 21:21 schreef ItSnows het volgende:
Valt wel op dat de persoon waar het over gaat/die het vroeg niet reageert
Ik ben weg van deze draad! (hint)
Op donderdag 12 juli 2001 21:32 schreef lordspacie het volgende:
pls zou ik mijn naam mogen veranderen in !خР$Þ@ÇÏ€
ik weet niet maar deze moeten wel kunnen neem ik aan:Op donderdag 12 juli 2001 21:40 schreef p_m het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[edit]
[serieus-mode]
Maar kan dat eigenlijk wel? Dat zijn toch geen ASCII tekens?
De test: maak bestand aan met deze karakters, en kijken of Windows het aanneemt!Op donderdag 12 juli 2001 21:46 schreef lordspacie het volgende:
[..]
ik weet niet maar deze moeten wel kunnen neem ik aan:
! @ $ ï
in win2k kan het dus mag het?Op donderdag 12 juli 2001 21:52 schreef p_m het volgende:
[..]
De test: maak bestand aan met deze karakters, en kijken of Windows het aanneemt!
Ja!!! maar dingen zoals % en / mogen weer niet!"Op donderdag 12 juli 2001 22:03 schreef lordspacie het volgende:
[..]
in win2k kan het dus mag het?
neeOp donderdag 12 juli 2001 22:19 schreef lordspacie het volgende:
pls mag het
nee maar das logisch een % teken betekend voor de computer een vrije plek en dan der voor een getaal meestal 20 want dan is het 1 spatie.Op donderdag 12 juli 2001 22:17 schreef p_m het volgende:
[..]
Ja!!! maar dingen zoals % en / mogen weer niet!"
%20 werkt alleen met url's hoor, maar % wordt vaak als systeem karakter voor dingen gebruikt, en / is inderdaad directory scheiding (in urls en unix systemen, windows weer nietOp donderdag 12 juli 2001 22:23 schreef lordspacie het volgende:
nee maar das logisch een % teken betekend voor de computer een vrije plek en dan der voor een getaal meestal 20 want dan is het 1 spatie.
en een / teken betekend dat je in een andere dir zit.
en ook in dos. Enis windows niet gebaseerd op dos?Op donderdag 12 juli 2001 22:27 schreef ACM het volgende:
[..]
%20 werkt alleen met url's hoor, maar % wordt vaak als systeem karakter voor dingen gebruikt, en / is inderdaad directory scheiding (in urls en unix systemen, windows weer niet)
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
moet je horen wie het zegtOp donderdag 12 juli 2001 14:16 schreef pier het volgende:
![]()
http://gathering.tweakers.net/misc?action=faq&id=3#14
Lees dit eerst maar eens....
I second that. Is best een behoorlijk irritante username, zeker als ie iets post (wat eerlijkgezegd zelden gebeurt, maar laatst in NT) zit je echt drie keer te kijken wat er met de layout aan de hand is.Op donderdag 12 juli 2001 22:38 schreef kamstra het volgende:
hmmm, ik weet nog wel iemand waarvan ik de nick graag veranderd zou zien....ik vind dit namelijk zwaar irritant..
Als je voor alles wat niet mag een regel moet gaan maken blijf je bezig... Sommige mensen zouden gewoon ff na moeten denken, maar dat schijnt nogal moeilijk te zijn somsOp vrijdag 13 juli 2001 00:22 schreef Negotiator het volgende:
[..]
Aan de andere kant staat nergens dat het niet mag.
Sow, concept is wel het woord van je leven.Op donderdag 12 juli 2001 14:27 schreef Bergkamp het volgende:
Is dat niet misschien een handig concept: dat je je gebrukersnaam kan veranderen, en dan maximaal 3 keer o.i.d.
Dat zou mij wel tof lijken. Want bij mijn weten zullen er hier geen nadelen aan vast zitten.
Nee dat weet ik, algemene normen en waarden enzo, netiquette, maar dat is precies waar ik ook op doel met deze naam: Hij stoot er niemand mee tegen het hoofd ofzo, het is alleen wat verwarrend, en verwarrig stichten doen er wel meer hier.Op vrijdag 13 juli 2001 00:26 schreef oVRoM het volgende:
Als je voor alles wat niet mag een regel moet gaan maken blijf je bezig... Sommige mensen zouden gewoon ff na moeten denken, maar dat schijnt nogal moeilijk te zijn soms
Daar heb je natuurlijk gelijk in; ik heb eigenlijk een stom vraagje: waarom wordt dat dan eigenlijk niet benadrukt bij het registreren? Dat is maar een kleine moeite, het voorkomt veel vragen van users (hoewel het al in de FAQ staat) en we mogen er toch vanuit gaan dat de meeste users die zich hier nieuw registreren simpelweg niet weten dat zij hun username voor altijd behouden.Op donderdag 12 juli 2001 14:41 schreef Kees het volgende:
je moet gewoon goed opletten bij het kiezen van je nick, het is wel iets dat je je hele GoT-periode houdt
Never stop seeking what seems unobtainable...
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq