Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Beeldscherm plat leggen en goede viewangle

Pagina: 1
Acties:
  • 237 views

• joostvanpoppel
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 07-02 23:59
Hallo,

Voor een project waar ik mee bezig ben, wil ik een monitor integreren in een vierkante tafel, hij komt er plat in te liggen. Vanuit iedere kant van de tafel moet het beeld op de monitor goed zichtbaar zijn. Nu had ik een oude tft-monitor liggen en het valt me op dat vanuit een onder naar boven kijkhoek, het beeld zwart en bijna onleesbaar wordt. Top-down, vanuit links, vanuit rechts bekeken is het beeld wel gewoon leesbaar / goed.

Ik vraag me af; kunnen jullie me een monitor aanbevelen die vanuit alle richtingen (diagonaal hoeft niet) een scherpe kijkhoek heeft?

Mijn dank is groot!

gr
Joost

• iSheep
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 24-01-2018
OLED? IPS LCD? Alles behalve een TN-paneel.

[Voor 50% gewijzigd door iSheep op 05-01-2018 14:57]

• dion_b
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 17:09

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora. Move VB -> CAA

2) CAA beleid
quote:
Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Voor sommige componenten kun je in dit forum al beginnen met lezen van het *Algemeen Advies*. Doe dit dan ook voordat je hier post!
Post je zelf bedachte onderdelen met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten.
Bij dezen. Je lijkt hier de vraag te stellen voordat je enige eigen onderzoek doet. Doe dat eerst.

Leesvoer:
*Algemeen Advies* Welke monitor moet ik kopen?

Let naast de paneeltypes die iSheep noemt ook op (S-M)VA panelen. Exact wat het handigst is hangt onder andere ook af van budget, resolutie en omgeving waar dat ding komt te staan (eisen mbt helderheid en contrast).

Soittakaa Paranoid!

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True