Max ICT bestelling

Pagina: 1
Acties:
  • 768 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Dream
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-09 20:27
Ik heb maandag 1 Jan om 13:23 een bestelling geplaatst voor een Receiver bij Max ICT. De levertijd zou 1-3 werkdagen zijn. Zo staat het nu nog op hun website.

Op dinsdag 2 Jan om 9:22 is de order verzonden naar hun externe leverancier. (waarom zat hier zoveel tijd tussen?) Ik kreeg hier via de mail een bevestiging van. Daarin stond ook dat dit het laatste bericht zou zijn wat ze zouden geven en dat ik kon bellen voor de bezorgstatus.

Op woensdag 3 Jan heb ik 's ochtends vroeg gebeld en werd mij verteld dat de order was aangekomen bij de Duitse leverancier en dat die hem nog moest gaan verzenden.

Op donderdag 4 Jan heb ik laat in de ochtend gebeld met de vraag of ze al wisten wanneer de bestelling aan zou komen. Toen werd mij verteld dat hij op dat moment onderweg was en dat ik een mailtje zou krijgen of dat het nog vandaag of anders morgen aan zou komen.

Dit mailtje kwam maar niet, maar toen ik om 3 uur nogmaals mijn mail ging checken stond er ineens dat mijn bestelling pas 10 Jan zou worden geleverd. Hierop heb ik nogmaals gebeld en werd er verteld dat de order nog steeds ergens tussen de externe leverancier en hun eigen magazijn zweefde. In het geval dat het vandaag nog binnenkwam (in hun eigen magazijn dus) zou ik het waarschijnlijk zaterdag 6 Jan nog wel binnenkrijgen. Anders zou het toch echt pas dinsdag 9 Jan worden.

Max ICT liegt dus op hun productpagina's over de bezorgtijd, geeft uit zichzelf geen informatie en is ook niet bepaald behulpzaam als je er zelf om vraagt. En dan op de laatst aangegeven dag van levering sturen ze nog een mailtje met een "wijziging levertijd". Dat het nog even 6 dagen langer gaat duren.

Als ik 's ochtends voor 12 uur iets bestel bij Amazon DE heb ik het nog de volgende dag binnen (na 12 uur duurt het een dagje langer). En dat is ook gewoon vanuit Duitsland, maar wel met duidelijke orderstatus en pakkettracking via PostNL en zonder extra kosten voor betaalmethoden of bezorgen.

Nooit meer Max ICT voor mij. Ik zou het eenieder ander ook afraden.
Zoek even verder naar een iets duurdere zaak. Als ik de andere klachten zo zie zou je bij Max nog weleens problemen kunnen krijgen als je ooit wat terug moet sturen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rutger
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Dit lijkt me meer een webshop beoordeling dan een forumpost.
Die kun je hier achterlaten: https://tweakers.net/shopreview/schrijven/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Had de shopreviews hier even gelezen. Ze krijgen slechte review na slechte review

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -Dream
DennusB schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 15:40:
Had de shopreviews hier even gelezen. Ze krijgen slechte review na slechte review
Dat heb ik ondertussen gedaan. Ik was benieuwd of andere mensen dezelfde ervaringen hadden.
Dat bleek dus inderdaad waar te zijn.
RutgervdZ schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 15:40:
Dit lijkt me meer een webshop beoordeling dan een forumpost.
Die kun je hier achterlaten: https://tweakers.net/shopreview/schrijven/
Dat zal ik doen wanneer de bestelling misschien nog eens word afgerond.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:43

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Dit is inderdaad een shopreview, maar één ding wil ik er wel uit pikken:
Ik heb maandag 1 Jan om 13:23 een bestelling geplaatst voor een Receiver bij Max ICT.

Op dinsdag 2 Jan om 9:22 is de order verzonden naar hun externe leverancier. (waarom zat hier zoveel tijd tussen?) I
De meeste mensen zijn op 1 januari gewoon vrij, dit is normaal een standaard vrije dag voor een ieder in Nederland (uitzondering daargelaten).

Btw: Suggestie: MaxICT weren van tweakers.net pricewatch

[ Voor 8% gewijzigd door Outerspace op 04-01-2018 15:44 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
-Dream schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 15:42:
[...]

Dat heb ik ondertussen gedaan. Ik was benieuwd of andere mensen dezelfde ervaringen hadden.
Dat bleek dus inderdaad waar te zijn.
Jep, heb zelf ook enorm slechte ervaringen met ze : Receiver RMA, winkel sloopt receiver... wat nu?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
-Dream schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 15:39:
Ik heb maandag 1 Jan om 13:23 een bestelling geplaatst voor een Receiver bij Max ICT. De levertijd zou 1-3 werkdagen zijn. Zo staat het nu nog op hun website.

Op dinsdag 2 Jan om 9:22 is de order verzonden naar hun externe leverancier. (waarom zat hier zoveel tijd tussen?)
Omdat 1 januari een landelijke feestdag is misschien. 8)7

1 tot 3 werkdagen betekent dan dat het geleverd kan worden van woensdag 3 januari tot vrijdag 5 januari.

10 januari is natuurlijk veel langer, en een shopreview waard (na het afronden van de gehele ervaring), maar je trekt naar mijn idee wel erg vroeg aan de bel...

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Dream
Outerspace schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 15:43:
De meeste mensen zijn op 1 januari gewoon vrij, dit is normaal een standaard vrije dag voor een ieder in Nederland (uitzondering daargelaten).
Xander schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 15:43:
Omdat 1 januari een landelijke feestdag is misschien.

1 tot 3 werkdagen betekent dan dat het geleverd kan worden van woensdag 3 januari tot vrijdag 5 januari.
Voor mensen wel ja. Het lijkt mij toch niet dat ze met de hand al die orders doorzetten. Het viel mij gewoon op dat er aardig wat tijd tussen zat. Maar hier zit mijn frustratie ook niet per sé.

[ Voor 31% gewijzigd door -Dream op 04-01-2018 15:49 . Reden: Multiquote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Als ik 's ochtends voor 12 uur iets bestel bij Amazon DE heb ik het nog de volgende dag binnen (na 12 uur duurt het een dagje langer). En dat is ook gewoon vanuit Duitsland, maar wel met duidelijke orderstatus en pakkettracking via PostNL en zonder extra kosten voor betaalmethoden of bezorgen.
Had dan daar lekker besteld als mensen niet uit mogen slapen op 1 januari....
Nooit meer Max ICT voor mij. Ik zou het eenieder ander ook afraden.
Klanten zoals jij die exact 0 aan geduld hebben zou ik (mocht ik een webwinkel hebben)missen als kiespijn.

Heb je de beste medewerkers nog wel even gelukkig nieuwjaar gezegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
-Dream schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 15:47:
[...]

[...]

Voor mensen wel ja. Het lijkt mij toch niet dat ze met de hand al die orders doorzetten. Het viel mij gewoon op dat er aardig wat tijd tussen zat. Maar hier zit mijn frustratie ook niet per sé.
Het klinkt alsof je frustratie toen al wel begon, aangezien je woensdag 3 januari, op de ochtend van de eerste dag dat het mogelijk afgeleverd had kunnen worden (!), al aan de telefoon hing om te vragen waar het blijft...

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:33

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

sypie schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 15:49:

Klanten zoals jij die exact 0 aan geduld hebben zou ik (mocht ik een webwinkel hebben)missen als kiespijn.
Als je het bedrijf en z'n reviews een beetje kent hier op het forum, zal het eerder precies andersom zijn.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Dream
Xander schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 15:51:
Het klinkt alsof je frustratie toen al wel begon, aangezien je woensdag 3 januari, op de ochtend van de eerste dag dat het mogelijk afgeleverd had kunnen worden (!), al aan de telefoon hing om te vragen waar het blijft...
Ik mag toch wel vragen wanneer ik een pakketje kan verwachten? Ik ben ook niet heel de dag thuis hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 19:28
[...]

Jij bent niet bekend met de naam die MAX ICT heeft? Ik zou hier op tweakers even wat onderzoek doen. Dan zie je dat de slechte berichten vaak volkomen terecht zijn...

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Dream

Heb je de beste medewerkers nog wel even gelukkig nieuwjaar gezegd?
Dat heb ik inderdaad gedaan. 2 keer zelfs.
En ik ging initieel ook akkoord met een levering van 1-3 werkdagen. Dat zou dan uiterlijk vrijdag zijn ivm nieuwjaar. Dat is allemaal geen probleem.
Het gaat mij om het gedoe en de onduidelijkheid eromheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01:00
Max ICT, tja misschien de volgende keer toch eens de reviews lezen. Max ICT is namelijk een verschrikking en ik dacht dat iedereen dat inmiddels al wel wist.

https://nl.trustpilot.com/review/www.maxict.nl

[ Voor 27% gewijzigd door NotSoSteady op 04-01-2018 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michael3
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-12-2020
Ts wat wil nou bereiken met dit topic?
Offtopic, heb niet alles gelezen maar wat een verhaal joh.
Had je nou nog wel de verzendkosten/retour kosten terug gevorderd?
Zo niet, zal het dan alsnog gaan doen, het is toch je geld en tijd die je kwijt bent aan deze onzin.

Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Ik mis even wat je doel is met dit topic. Ervaringen met webwinkels mag je delen via Shopreviews, die horen hier niet thuis. Gezien ik verder niet zie wat je met dit topic wilt, gooi ik hier een slotje op.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.