Ik zie t, bizar verschil tov de NL website (200 euro)Diepvriez schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 12:52:
vind deze niet voor die prijs... enkel voor 1.199 euro en das toch al een deftig verschil
Nu de laptop alweer in de verkoop? Toch niet fijn in gebruikersgemak?Wouter Lucassen schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 09:51:
Hmm de Acer Hellios met 1060 voor 1100 klinkt ook wel goed. Ach, mijn Lenovo voor 1050 komt vandaag aan:) ik houd jullie wel op de hoogte! Mvg
iBood heeft trouwens wel een leuke aanbieding voor een gameklaptop onder € 1000,00 vandaag: http://www.ibood.com/nl/n...legion-gaming-laptop.html.
[ Voor 17% gewijzigd door Jumpman op 28-03-2018 11:46 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Integendeel ; Hij beviel mij perfect. Máár: ik heb een werklaptop nodigJumpman schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 11:44:
[...]
Nu de laptop alweer in de verkoop? Toch niet fijn in gebruikersgemak?
Even een ''update'', dus maar even in deze post.
Ik heb dus sinds januari de Acer Nitro 5 gekocht. Ik ben benieuwd of andere bezitters van deze laptop wat merken qua ''stevigheid/bouw''. Ik heb het idee dat wanneer ik de klep openklap of wat beweeg, ik wat ''onstevigheid'' hoor/ervaar. Daarnaast merk ik soms, wanneeer ik de klep naar voren klap, een tik geluidje aan de onderkant van de laptop.
Graag hoor ik van jullie!
Ik heb dus sinds januari de Acer Nitro 5 gekocht. Ik ben benieuwd of andere bezitters van deze laptop wat merken qua ''stevigheid/bouw''. Ik heb het idee dat wanneer ik de klep openklap of wat beweeg, ik wat ''onstevigheid'' hoor/ervaar. Daarnaast merk ik soms, wanneeer ik de klep naar voren klap, een tik geluidje aan de onderkant van de laptop.
Graag hoor ik van jullie!