Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk wil ik gaan gamen met dit systeem
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
met dit systeem ga ik eigenlijk van alles doen van gamen tot me eigen filmpjes bewerken en een beetje Netflix en chill noem maar op.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem heb ik 1150 euro voor over want er moet ook nieuwe randapparatuur bij komen zoals beeldscherm, muis, toetsenbord en headset.
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Zelf heb ik al deze producten bij elke site vergeleken en daarbij zijn de verzendkosten gratis.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee helaas ik begin helemaal opnieuw. heb toen de tijd een keer alles verkocht wegens omstandigheden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede videokaart en een goede processor denk ik bij deze computer wel nodig te hebben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst Intel en MSI me vorige pc had dat ook en werkte super.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee ik heb niet echt specifieke eisen of wensen.
Ga je overklokken?
overklokken ben ik wel van plan om het meeste uit me game te halen.
Wat verwacht je van ons?
ik zou graag jullie mening willen weten over mijn wenslijst. en zou graag horen of er iets goedkoper kan als de prestatie maar niet naar beneden gaat. en heb ik wel een 650 w voeding nodig dat is het enigste wat ik niet echt kon vinden.
De computerkast: goedkoop en erg goede revieuws
processor koeler: goedkoop en ook goede revieuws
mvg fpskezyl
Voornamelijk wil ik gaan gamen met dit systeem
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
met dit systeem ga ik eigenlijk van alles doen van gamen tot me eigen filmpjes bewerken en een beetje Netflix en chill noem maar op.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem heb ik 1150 euro voor over want er moet ook nieuwe randapparatuur bij komen zoals beeldscherm, muis, toetsenbord en headset.
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Zelf heb ik al deze producten bij elke site vergeleken en daarbij zijn de verzendkosten gratis.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee helaas ik begin helemaal opnieuw. heb toen de tijd een keer alles verkocht wegens omstandigheden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede videokaart en een goede processor denk ik bij deze computer wel nodig te hebben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst Intel en MSI me vorige pc had dat ook en werkte super.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee ik heb niet echt specifieke eisen of wensen.
Ga je overklokken?
overklokken ben ik wel van plan om het meeste uit me game te halen.
Wat verwacht je van ons?
ik zou graag jullie mening willen weten over mijn wenslijst. en zou graag horen of er iets goedkoper kan als de prestatie maar niet naar beneden gaat. en heb ik wel een 650 w voeding nodig dat is het enigste wat ik niet echt kon vinden.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-8600K Boxed | € 263,08 | € 263,08 |
| 1 | MSI Z370 Gaming Pro Carbon AC | € 198,95 | € 198,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G | € 349,90 | € 349,90 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 45,40 | € 45,40 |
| 1 | Sharkoon S25-W | € 50,95 | € 50,95 |
| 1 | Cooler Master Hyper TX3 Evo | € 20,50 | € 20,50 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport LT BLS8G4D26BFSBK | € 84,49 | € 84,49 |
| 1 | Corsair VS650 | € 59,90 | € 59,90 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 83,90 | € 83,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.157,07 | |
De computerkast: goedkoop en erg goede revieuws