ARC zomaar gestopt met werken

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahri
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-02 14:25
Jullie zullen je m'n vorige topic wel herinneren waar ik moeite had ARC werkend te krijgen. Uiteindelijk kreeg ik 't werkend maar ongeveer 3 week later merkte ik dat ARC niet meer werkte. HDMI Receiver stond ook niet meer in de lijst met speakers als ik een luidspreker wilde selecteren. Alleen TV-luidspreker, bluetooth speakers en optisch. HDMI-CEC staat aan op beide apparaten maar ik kan de receiver simpelweg niet meer kiezen als luidspreker. Er is al die tijd niks veranderd aan de setup dus de instellingen kunnen t niet zijn. HDMI-CEC op TV en receiver even uit- en aangezet maar dat werkte niet. Iemand nog suggesties, behalve het resetten van zowel TV als receiver?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:49

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Nee, dat soort triviale topic zakken meestal snel weg, dus dat herinneren we ons niet ;)
Aangezien je op de TV niet mee kunt kiezen moet het dus in de TV zitten lijkt me.
Toevallig in de tussentijd een firmware update gekregen?

Verdr: kun je bevestigen dat de settings idd niet zijn veranderd in receiver en TV? Heb je dat zelf gecontroleerd of zeg je dat op basis van dat je zelf niks gedaan hebt? In het laatste geval toch ff nalopen :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahri
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-02 14:25
The Eagle schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 11:06:
Nee, dat soort triviale topic zakken meestal snel weg, dus dat herinneren we ons niet ;)
Aangezien je op de TV niet mee kunt kiezen moet het dus in de TV zitten lijkt me.
Toevallig in de tussentijd een firmware update gekregen?

Verdr: kun je bevestigen dat de settings idd niet zijn veranderd in receiver en TV? Heb je dat zelf gecontroleerd of zeg je dat op basis van dat je zelf niks gedaan hebt? In het laatste geval toch ff nalopen :)
Ik heb nog gecontroleerd en er was niks veranderd wat daar invloed op uit zou kunnen oefenen.