Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Is er een betere laptop te vinden qua specs voor 1000 euro?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• conan5
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 30-01 23:07
Hallo

Ben deze gaming laptop tegengekomen op de belgische mediamarkt website.
https://www.mediamarkt.be...re-i7-6820hk-1576379.html

Nu is mijn vraag of er betere laptops te vinden zijn voor 1000 euro qua specs.

Alvast bedankt!

Alle reacties

• boyette
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 05:38
Ga er wel vanuit dat deze een azerty toetsenbord heeft

• McKaamos
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Dat kan je toch heel makkelijk zelf uitvissen?
Daar hebben we de Pricewatch (categorie: Laptops) voor.

[Voor 21% gewijzigd door McKaamos op 03-01-2018 20:55. Reden: Directe link naar laptops categorie]

Project Magna | Opel Vectra C GTS 1.8 '06 | Honda CBR600F '97 | Honda Magna V30 '85 | Bendao E-Scooter '10

• conan5
quote:
McKaamos schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 20:54:
Dat kan je toch heel makkelijk zelf uitvissen?
Daar hebben we de Pricewatch (categorie: Laptops) voor.
Ik had het meer over nu in de nieuwjaarskortingperiode.
Dus niet wat krijg ik voor 1000 euro gewone prijs maar wat krijg ik voor 1000 euro na kortingen.
Als die kortingen al in de pricewatch zitten, mijn excuses dan, ben nieuw op tweakers.

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

quote:
conan5 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 21:08:
[...]

Ik had het meer over nu in de nieuwjaarskortingperiode.
Dus niet wat krijg ik voor 1000 euro gewone prijs maar wat krijg ik voor 1000 euro na kortingen.
Als die kortingen al in de pricewatch zitten, mijn excuses dan, ben nieuw op tweakers.
De pricewatch wordt gevuld door de deelnemende winkels.
Dus ja, die sturen de actieprijzen door. Het zou zonde zijn om niet bovenaan de lijst te staan, toch? ;)

Project Magna | Opel Vectra C GTS 1.8 '06 | Honda CBR600F '97 | Honda Magna V30 '85 | Bendao E-Scooter '10

• conan5
En is er een lijst van deelnemende winkels? Ik neem aan dat amazon.de er bijvoorbeeld niet tussen staat.

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

quote:
conan5 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 21:17:
En is er een lijst van deelnemende winkels? Ik neem aan dat amazon.de er bijvoorbeeld niet tussen staat.
Nee, die is er niet voor zover ik weet.
Maar dat maakt toch ook helemaal niet uit? Als je ergens iets beters kan vinden voor minder geld, dan is het ook helemaal niet interessant meer of het wel of geen actieproduct is.
Lagere prijs voor hetzelfde (of beter) is nogsteeds een lagere prijs.

En ja, amazon.de maakt gebruik van de pricewatch om hun prijzen te publiceren.

• conan5
quote:
McKaamos schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 21:20:
[...]

Nee, die is er niet voor zover ik weet.
Maar dat maakt toch ook helemaal niet uit? Als je ergens iets beters kan vinden voor minder geld, dan is het ook helemaal niet interessant meer of het wel of geen actieproduct is.
Lagere prijs voor hetzelfde (of beter) is nogsteeds een lagere prijs.
Dat stukje snap ik niet...
Ik vroeg me gewoon af of er winkels zijn die ook kortingen geven die niet in de pricewatch staan. Dan weet ik ook welke sites ik buiten de pricewatch nog moet bekijken.

Maar sowieso al bedankt voor je hulp.

• TVreeke
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 17-03 12:38
Ja volgens mij kun je veel beter dan dat krijgen voor 1000 euro. Deze bijvoorbeeld: http://www.dell.com/nl-nl...on-15-7577-laptop/cn57702

Met de kortingscode NEWYEAR krijg je 10% korting.

Als je bereid bent (flink) buiten je budget te gaan kun je de duurdere versie van de Inspiron Gaming laptops kopen, die is na de korting 1260 euro maar dan heb je voor zover ik heb gevonden wel verreweg het beste dat mogelijk is. Bij andere merken beginnen laptops met een 1060 videokaart vanaf zo'n 1600 euro.

Ik heb deze duurdere uitgave zelf besteld, hij is nog niet binnen dus kan uit eigen ervaring weinig zeggen. Maar over het algemeen zijn de reviews uitermate positief. Er is een lange forumdiscussie over deze laptop mocht je geinteresseerd zijn: Dell Inspiron 15 Gaming 7577.

• conan5
quote:
TVreeke schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:23:
Ja volgens mij kun je veel beter dan dat krijgen voor 1000 euro. Deze bijvoorbeeld: http://www.dell.com/nl-nl...on-15-7577-laptop/cn57702

Met de kortingscode NEWYEAR krijg je 10% korting.

Als je bereid bent (flink) buiten je budget te gaan kun je de duurdere versie van de Inspiron Gaming laptops kopen, die is na de korting 1260 euro maar dan heb je voor zover ik heb gevonden wel verreweg het beste dat mogelijk is. Bij andere merken beginnen laptops met een 1060 videokaart vanaf zo'n 1600 euro.

Ik heb deze duurdere uitgave zelf besteld, hij is nog niet binnen dus kan uit eigen ervaring weinig zeggen. Maar over het algemeen zijn de reviews uitermate positief. Er is een lange forumdiscussie over deze laptop mocht je geinteresseerd zijn: Dell Inspiron 15 Gaming 7577.
Bedankt voor je suggestie.
Is de gtx980m geen sterkere kaart dan de gtx1050ti?
Ik vraag me af hoe mediamarkt die PEAQ kan verkopen voor 1000. Hopelijk hebben ze niet bezuinigd op bouwkwaliteit en scherm. Daar is weinig over te vinden qua reviews.

• TVreeke
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 17-03 12:38
Hoe ik het heb begrepen tijdens mijn eigen zoektocht naar een laptop is dat de 1050gti tussen de 1050 en de 1060 inzit qua prestatie en dat die dus 'anderhalve trap' beter is dan de 980. Maar ik ben zeker geen expert, wellicht dat iemand anders hier je vraag beter kan beantwoorden.

Edit: Even gegoogled net, en volgens mij heb je gelijk, de 980 lijkt inderdaad sterker te zijn.

https://www.geforce.com/hardware/compare-buy-gpus

[Voor 21% gewijzigd door TVreeke op 04-01-2018 15:54]

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True