Hallo.
Ik ben al enige tijd aan het zoeken om een game laptop aan te kopen. Maar gezien ik een leek ben in hardware vroeg ik mij af of jullie mij kunnen helpen...
Wat ga je met je laptop doen?
Vooral gamen. Ik speel een varia van spelletjes van cities skylines tot iron heart 4.
Ik zou ook graag eens Playerunknown's battlegrounds proberen.
Wat is je budget?
Ik heb een budget van 1300 euro in gedachten.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Dit hoeft niet. Ik koop vooral een laptop om deze thuis op te bergen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Momenteel dacht ik aan de Dell 7577. Ik weet dat de vorige generatie een slecht scherm had, maar dit zou moeten verholpen worden door het HD scherm.
Processor:
7e generatie Intel® Core™ i7-7700HQ Quad Core (6 MB cache, tot 3,8 GHz)
LCD-Scherm
15,6 inch Full HD (1920 x 1080) IPS-beeldscherm met antireflectiecoating en led-achtergrondverlichting
Geheugen:
16 GB DDR4 2.400 MHz, tot 32 GB (extra geheugen apart verkrijgbaar)
Harde schijf:
Dubbele schijven met 256 GB PCIe NVMe M.2 Solid State-schijf + 1 TB harde schijf (5.400 rpm)
Grafische kaart:
NVIDIA® GeForce® GTX 1060 met 6 GB GDDR5
Met de korting kan ik dit toestel voor een prijs van 1250€ aanschaffen.
Kan ik voor deze prijs een beter toestel aanschaffen. Is dit toestel überhaupt een goed toestel?
Alvast bedankt.
Edit: Ik zie nu pas dat MizzCrazy dezelfde vraag heeft gesteld. Ook merk ik op dat Tusa een pc voorstelt van de site laptopparts4less. Ik ken die site echter niet dus weet ik niet of deze betrouwbaar is.
Ik ben al enige tijd aan het zoeken om een game laptop aan te kopen. Maar gezien ik een leek ben in hardware vroeg ik mij af of jullie mij kunnen helpen...
Wat ga je met je laptop doen?
Vooral gamen. Ik speel een varia van spelletjes van cities skylines tot iron heart 4.
Ik zou ook graag eens Playerunknown's battlegrounds proberen.
Wat is je budget?
Ik heb een budget van 1300 euro in gedachten.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Dit hoeft niet. Ik koop vooral een laptop om deze thuis op te bergen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Momenteel dacht ik aan de Dell 7577. Ik weet dat de vorige generatie een slecht scherm had, maar dit zou moeten verholpen worden door het HD scherm.
Processor:
7e generatie Intel® Core™ i7-7700HQ Quad Core (6 MB cache, tot 3,8 GHz)
LCD-Scherm
15,6 inch Full HD (1920 x 1080) IPS-beeldscherm met antireflectiecoating en led-achtergrondverlichting
Geheugen:
16 GB DDR4 2.400 MHz, tot 32 GB (extra geheugen apart verkrijgbaar)
Harde schijf:
Dubbele schijven met 256 GB PCIe NVMe M.2 Solid State-schijf + 1 TB harde schijf (5.400 rpm)
Grafische kaart:
NVIDIA® GeForce® GTX 1060 met 6 GB GDDR5
Met de korting kan ik dit toestel voor een prijs van 1250€ aanschaffen.
Kan ik voor deze prijs een beter toestel aanschaffen. Is dit toestel überhaupt een goed toestel?
Alvast bedankt.
Edit: Ik zie nu pas dat MizzCrazy dezelfde vraag heeft gesteld. Ook merk ik op dat Tusa een pc voorstelt van de site laptopparts4less. Ik ken die site echter niet dus weet ik niet of deze betrouwbaar is.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2017 12:34 ]