Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVreeke
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 27-08 12:40
Ik zie net in een andere forumpost dat je op de website van Dell nu ook 10% korting kan krijgen zonder de studentenvoucher. Kortingscode: NEWYEAR. Scheelt weer wat gedoe/wachttijd. Voor zover ik weet kun je de twee aanbiedingscodes niet combineren dus de maximale korting blijft 10%, ofwel 1259 euro voor dit model.

[ Voor 0% gewijzigd door TVreeke op 04-01-2018 11:27 . Reden: spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triple__vince
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 29-04-2023
TVreeke schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 08:47:
[...]

Mocht het niet werken, ik heb mijn zusje gevraagd een studenten kortingscode aan te vragen met haar studentenkaart. Vervolgens op eigen naam besteld zonder problemen. De laptop is nu onderweg en komt als het goed is de 14e binnen.
Goed om te weten ;)

[ Voor 5% gewijzigd door triple__vince op 04-01-2018 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spetzje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-09 20:39
Ben ook geinteresseerd in deze laptop. Weet iemand of de NL variant een rood of een wit toetsenbord heeft? Wit vind ik namelijk wel mooier en minder opvallend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVreeke
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 27-08 12:40
Mijn laptop is gisteren gearriveerd. Tot nu toe ben ik zeer tevreden. Hij speelt probleemloos redelijk zware games (Witcher 3, Xcom 2) af op hoge settings. Wel maakt hij daarbij wat geluid, maar ik weet niet in hoeverre dit hard of zacht is. Omdat ik nog nooit eerder een gamelaptop heb gehad heb ik namelijk geen referentie. Verder heb ik totaal geen bleed, misschien als ik het scherm helemaal zwart maak een heel klein beetje maar zelfs dan moet je goed zoeken.
spetzje schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 18:45:
Ben ook geinteresseerd in deze laptop. Weet iemand of de NL variant een rood of een wit toetsenbord heeft? Wit vind ik namelijk wel mooier en minder opvallend..
Hij is met een rode backlight gekomen. Volgens mij kun je dit niet aanpassen. Ik had wit ook mooier gevonden moet ik bekennen, maar ik vind het niet storend. Hij blijft voor een gamelaptop een redelijk neutraal uiterlijk houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwintje
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-10 16:42
TVreeke schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 09:49:
......
Hij is met een rode backlight gekomen. Volgens mij kun je dit niet aanpassen. Ik had wit ook mooier gevonden moet ik bekennen, maar ik vind het niet storend. Hij blijft voor een gamelaptop een redelijk neutraal uiterlijk houden.
Haha.... tijdje terug (maandje geleden) bij websupport mbt toetsenbord verlichting nagevraagd omdat er met rood en wit backlight in omloop zijn. Zonder een voorkeur mijnerzijds aan te geven werd me toen nog gezegd dat "het standaard een witte toetsenverlichting zou moeten zijn". Blijkt uit bovenstaande reactie wel weer waarom ze dat niet heel overtuigend aangaven ("zou moeten zijn"), kan dus ook gewoon rood zijn.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokka14
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15-09 19:21
Ik ben van plan een nieuwe laptop te kopen en deze ziet er inderdaad heel goed uit maar ik lees heel veel verschillende meningen over de service van Dell.

Vooral op deze website https://nl.trustpilot.com/review/www.dell.nl lees ik alleen maar slechte ervaringen en ik snap dat er altijd mensen zullen zijn die het toevallig problemen hebben met een bestelling maar het begint steeds meer te lijken alsof dell niks aan service doet...

Ik hoor graag jullie ervaringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn ervaring:
- als je moet bellen met Dell, kan het lang duren als je pech hebt. Ik had een drukke dag, uur aan de lijn gehangen. 2e keer was ik binnen 2 minutee geholpen. Je hoort geen duur van de wachttijden, dus je moet maar gokken hoe lang het gaat duren.
- mijn probleem, een heel slecht scherm met belachelijke IPS bleeds, werd afgedaan als "werkt zoals ontworpen".
- echter, ik kon zonder problemen deze 7577 retourneren binnen de aankooptermijn, dit was binnen een paar dagen gedaan. Geld had ik 2 dagen later op mijn paypal teruggestort, Keurig.
- UPS geeft pas op de laatste dag een tracking link, waardoor je niet makkelijk de bezorging kunt plannen. geen Dell issue, maar wel relevant.

Mijn 2e 7577 had een veel beter scherm, zeer blij met de hardware zelf nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dejoma
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-08-2022
Ik zit op de Dell website en de i7 variant van de Insprion 15 is goedkoper dan de i5? Kijk ik verkeerd of is dit echt heel raar?

Link 15 5000 http://www.dell.com/nl-be...on-15-5570-laptop/cn57003

Link 15 7000 http://www.dell.com/nl-be...on-15-5570-laptop/cn57003

Het gaat om de inspiron 15 5000 (i7 variant) versus de 15 7000 (i5 variant)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwintje
josephusmarinus schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 15:12:
Ik zit op de Dell website en de i7 variant van de Insprion 15 is goedkoper dan de i5? Kijk ik verkeerd of is dit echt heel raar?

Link 15 5000 http://www.dell.com/nl-be...on-15-5570-laptop/cn57003

Link 15 7000 http://www.dell.com/nl-be...on-15-5570-laptop/cn57003

Het gaat om de inspiron 15 5000 (i7 variant) versus de 15 7000 (i5 variant)
Dat is 2x dezelfde link ;)

Bedoel je volgend vergelijk?:
http://www.dell.com/nl-be/shop/compare?ocs=cn57003,cn757001

Als je alleen naar de processor kijkt idd opmerkelijk... maar laptops verschillen op wel meer punten van elkaar... 7000-er zoals in vergelijking zit niet alleen wat andere hardware in, zit bijvoorbeeld ook 1 jaar premium support met on site service bij in... dus of het prijsverschil daadwerkelijk zo "raar" is zal dan ook mede afhangen waar je zelf waarde aan hecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk eens naar de GPU, de 940mx is een stuk krachtiger dan de Radeo 530.

Btw,
iemand ervaring met het gebruik van een minder sterke Dell oplader? Ik heb een 65W Dell voeding liggen, kan deze ook worden gebruikt ipv de 180W snellader? Zelfde voltage, allleen de amps liggen 3x lager.

Edit: Als ik hier kijk zie ik compatibility ook de Inspiron 15 7000 series staan:
http://www.dell.com/en-us...d/332-1831/pc-accessories

Edit 2: misschien is de 7537 series een andere dan de 7577. Toch maar eens fysiek kijken of ie past.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2018 09:32 . Reden: link dell charger toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrietje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:06
Als ik dit topic door lees krijg ik toch de indruk dat het momenteel toch een aardige gok is om dit model te nemen ivm het beeldscherm. En dat je bij de service van Dell veel geduld moet hebben. Is de kans dat je een "slecht" beeldscherm krijgt met de goedkoopste uitvoering groter dan met de duurdere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb pech gehad met mijn beeldscherm (slechtste scherm dat ik op internet gezien heb), tweede is gewoon goed. IPS lottery heb je met de meeste merken, ook met monitors van de meeste merken. Als je kritisch bent, gewoon meteen testen en terugsturen als hij je niet bevalt. Ik had binnen paar dagen mijn geld terug en heb een nieuwe besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
  • Laatst online: 10:24
Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 12:01:
Ik heb pech gehad met mijn beeldscherm (slechtste scherm dat ik op internet gezien heb), tweede is gewoon goed. IPS lottery heb je met de meeste merken, ook met monitors van de meeste merken. Als je kritisch bent, gewoon meteen testen en terugsturen als hij je niet bevalt. Ik had binnen paar dagen mijn geld terug en heb een nieuwe besteld.
Had jij dan het goedkoopste model aangekocht?

Ik ben aan het overwegen om het model van 899€ aan te schaffen (met de kortingscode komt dit op 799€)

Hier zit geen Ssd in, wat niet erg is want ik heb nog een 250gb model liggen. Ik had dan ook graag geweten of het mogelijk is om een extra ssd te monteren in deze laptop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Rubberen schreef op zondag 14 januari 2018 @ 19:14:
[...]

Ik ben aan het overwegen om het model van 899€ aan te schaffen (met de kortingscode komt dit op 799€)

Hier zit geen Ssd in, wat niet erg is want ik heb nog een 250gb model liggen. Ik had dan ook graag geweten of het mogelijk is om een extra ssd te monteren in deze laptop?
Er zit ook nog een verschil in: ram, videocard en processor zoals ik zie?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr50.50
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:18
Rubberen schreef op zondag 14 januari 2018 @ 19:14:
[...]

Ik zou zeggen van wel, aangezien er ook exemplaren zijn met een SSD en HDD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
hmr schreef op maandag 15 januari 2018 @ 13:19:
[...]

Er zit ook nog een verschil in: ram, videocard en processor zoals ik zie?
Ja klopt!

Zijn er hier mensen die nog een VIP code hebben voor Dell? toch een mooie korting die je dan verkrijgt..

Oneindig veel respect & dankbaarheid indien iemand mij een code kan geven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Rubberen schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:52:
[...]

Ja klopt!

Zijn er hier mensen die nog een VIP code hebben voor Dell? toch een mooie korting die je dan verkrijgt..

Oneindig veel respect & dankbaarheid indien iemand mij een code kan geven!
Wat houdt die VIP code in? ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwintje
Neem even aan dat ie met VIP code bedoelt wat tegenwoordig het Dell Advantage programma is? Is er zowel voor studenten als voor zakelijke klanten en komt neer op een 10% kortingscode. Echter kun je kortingscodes normaal gesproken niet stapelen, dus je kunt niet zowel de 10% kortingscode èn die van 100 euro combineren/stapelen. Code werkt (normaal gesproken) wel bovenop een aanbieding waarbij de basisprijs (zonder code) verlaagd wordt zoals een tijdje terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mensen die ook last hebben van freezes in windows 10, djt wordt veroorzaakt door Nvidia Optimus en het switchen tussen de dedicated GPU en de intel GPU. Intel werkt aan een oplossing (is niet alleen voor Dell ook andere laptops die op Win10 draaien met Nvidia Optimus), maar er is een workaround software oplossing die ik ga proberen vanavond: https://github.com/jobeid/TrayPwrD3

Hier het topic bij intel.
https://communities.intel...119093?start=60&tstart=11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mailer001
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-11-2024
De afgelopen weken veel gezocht en gelezen naar een vervangende labtop voor zoonlief. Zijn macbook van school is wel aan zijn eind na 5 jaar.

Uiteindelijk van de week gekozen voor de Dell 15 7577 met gtx 1060 zodat hij samen met zijn ouweheer PUBG kan spelen (8> en hopelijk ook weer een jaar of 4/5 vooruit kan met de studie. O-)

Vandaag de “studenten” kortingscode ontvangen en tot mijn verbazing staan er 2 codes in. Omdat ik er 1 heb gebruikt vermeld ik hier de andere code voor 10% korting wat voor de de meeste modellen meer is dan de €100 actie van nu. 8)

Members only:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Laat even weten als de code is gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Bizar om te zien dat de US models van de 15 inch 7577 allemaal komen met een 1060 graka en voor een veel lagere prijs.. of mis ik wat?

Ik twijfel tussen de 7577 met 1060 en 1080p scherm of een XPS 15 met 1050 en mooiere vorm factor..

[ Voor 27% gewijzigd door hmr op 17-01-2018 13:37 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

US pricing is meestal zonder tax/BTW, die per staat verschilt. Reken er 21% BTW bij in Europa en je zit al aardig in de buurt waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 16:17
mailer001 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 21:46:
De afgelopen weken veel gezocht en gelezen naar een vervangende labtop voor zoonlief. Zijn macbook van school is wel aan zijn eind na 5 jaar.

Uiteindelijk van de week gekozen voor de Dell 15 7577 met gtx 1060 zodat hij samen met zijn ouweheer PUBG kan spelen (8> en hopelijk ook weer een jaar of 4/5 vooruit kan met de studie. O-)

Vandaag de “studenten” kortingscode ontvangen en tot mijn verbazing staan er 2 codes in. Omdat ik er 1 heb gebruikt vermeld ik hier de andere code voor 10% korting wat voor de de meeste modellen meer is dan de €100 actie van nu. 8)

Members only:

***members only***

Laat even weten als de code is gebruikt.
Hij is gebruikt, mijn dank is zeer groot. _/-\o_ scheelde toch weer € 40 met de standaard aanbieding

[ Voor 85% gewijzigd door KookSpook op 18-01-2018 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
ondertussen ook mijn dell binnen (versie met de gtx1050ti).

Bouwkwaliteit is goed. Echter ben ik wel niet zo te spreken over het scherm. Het max contrast is snel bereikt.. Ik denk niet dat ik al een laptop heb gehad die 'maar' zo hoog in contrast kan gaan.

Verder zijn de kleuren niet echt wat ze moeten zijn. Als je van het idee bent om vele films te kijken op deze laptop zou ik dit eerder afraden. Alles is te donker.

Ik kan me trouwens niet inbeelden hoe slecht het scherm moet geweest zijn, zonder het IPS HD scherm.

Ook als ik een film kijk via VLC, gaan de beelden niet vloeiend genoeg. Iemand die dit ook heeft op zijn systeem?

Edit; Qua gaming klopt er iets zo blijkt. Bij het spelen van CSGO, gaan de fans onmiddellijk op volle toeren blazen.. Lijkt me sterk aangezien deze game op zich niets zou moeten zijn voor een laptop als dit.

Kan me namelijk niet inbeelden dat mijn systeem niet sterk genoeg is om een filmpje te draaien :+

[ Voor 29% gewijzigd door Rubberen op 30-01-2018 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt als een video driver/nvidia/optimus probleem. Verwijder alles met DDU en download/installeer de laatste Nvidia drivers handmatig.

Er zijn ook losse fan-profielen te installeren volgens mij, want ze zijn wel redelijk agressief koelend afgesteld. CPU undervolt, uitzetten intel turbo boost, kan de temperatuur naar beneden brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rubberen schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 16:11:
ondertussen ook mijn dell binnen (versie met de gtx1050ti).

Edit; Qua gaming klopt er iets zo blijkt. Bij het spelen van CSGO, gaan de fans onmiddellijk op volle toeren blazen.. Lijkt me sterk aangezien deze game op zich niets zou moeten zijn voor een laptop als dit.

Kan me namelijk niet inbeelden dat mijn systeem niet sterk genoeg is om een filmpje te draaien :+
Hoe de fans handmatig te controleren:
http://forum.notebookrevi...ops-under-windows.805317/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• big_clarence
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-09 12:36

big_clarence

wat kan het schele

Nu een paar dagen gewerkt met de laptop, versie i7 7700HQ gtx 1060, 256 gb ssd, 1tb hdd..
Ik heb geen enkele klacht over het scherm: prima, geen top, maar goed genoeg.
Tot nu toe gebruikt voor werk, audiobewerking (prima latency!), even kort cryptomining (hoge rates, maar geen doel op zich).
Dit weekend hoop ik aan gamen toe te komen.
Bouwkwaliteit is top, wel een beetje zwaar, maar goed, ik wilde een laptop die makkelijk te upgraden is (bij de 7577 kun je met één schroef alles bereiken) en goed kan koelen omdat ik geen lawaai wil bij audiobewerking. Daarom liever een dikkerd die koel blijft dan een modieuze laptop die die gaat blazen bij belasting. Komt bij dat bij betere koeling de levensduur van een laptop langer is.
Verder kan hij makkelijk meerdere schermen aansturen, zodat ik de laptop zonder problemen kan inpluggen in mijn studio. Wifi uitstekend, haalt hogere snelheden dan de andere laptops in huis. Dik tevreden dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angermanagement
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-01-2024
big_clarence schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 19:27:
Nu een paar dagen gewerkt met de laptop, versie i7 7700HQ gtx 1060, 256 gb ssd, 1tb hdd..
Ik heb geen enkele klacht over het scherm: prima, geen top, maar goed genoeg.
Tot nu toe gebruikt voor werk, audiobewerking (prima latency!), even kort cryptomining (hoge rates, maar geen doel op zich).
Dit weekend hoop ik aan gamen toe te komen.
Bouwkwaliteit is top, wel een beetje zwaar, maar goed, ik wilde een laptop die makkelijk te upgraden is (bij de 7577 kun je met één schroef alles bereiken) en goed kan koelen omdat ik geen lawaai wil bij audiobewerking. Daarom liever een dikkerd die koel blijft dan een modieuze laptop die die gaat blazen bij belasting. Komt bij dat bij betere koeling de levensduur van een laptop langer is.
Verder kan hij makkelijk meerdere schermen aansturen, zodat ik de laptop zonder problemen kan inpluggen in mijn studio. Wifi uitstekend, haalt hogere snelheden dan de andere laptops in huis. Dik tevreden dus.
Bijna twee maand verder, hoe bevalt hij nu? Dell heeft ze nu in de aanbieding en wellicht dat ik nou ook toe sla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• big_clarence
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-09 12:36

big_clarence

wat kan het schele

Ik ben nog steeds tevreden!
Het systeem is stabiel, kleine Windows hickups gehad die snel verholpen waren.
Ik heb de hdd vervangen door een extra ssd ( samsung Evo), geen probleem.
Ik heb soms wat ruzie met het trackpad, maar dat ligt aan mij.
Wifi ontvanger is beter dan de rest van de laptops/smartphones hier in huis.
Hardcore gamen doe ik niet, maar ik heb de laptop hard laten werken. Bij stresstests gaat de fan lawaai maken, verder slaat die bij normale en redelijk zware belasting gewoon uit. Warmte-afvoer is goed. De laptop is wel wat bulky en zwaar, maar daar heb ik gern moeite mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tunestwo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10 18:52
Ik ben sinds 16-4 ook eigenaar van een Dell 7577 laptop. Helaas word die nu al uit elkaar gehaald voor een nieuw mobo i.v.m. krakend geluid. Quality controle? :? Gelukkig is de support van Dell tot nog toe wel goed maar erg jammer dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingu007
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-09 18:45
Kun je nog wat zelf samenstellen op de dell site? Wil een 16gb model maar dan wel onder de € 1000,-....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cowboyhenkie
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-10 17:16
Laptop bevalt mij ook nog altijd prima.

Helaas is sinds de laatste Windows update mijn geluid niet meer in te stellen met het microfoontje in de taakbalk. Meer mensen hier last van?

(na 3 jaar maar weer de afstandbediening van mijn speakers uit de kast gehaald en daar red ik me nu mee :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royalt123
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:59
Mijn broer heeft vandaag Dell G5, 5587 ontvangen.
Eerste indruk zijn heel goed, mooie afwerking en stevig gebouwd. Scherm is erg prachtig! Vr werkt bovendien ook erg goed wat wij eerst niet zeker van waren na het lezen op internet want bij verschillende mensen komt er geen beeld of instabiel.

Specs
I7 i7-8750H (6 core op 4 ghz, throttling)
16gb ramm single slot, dus kan gemakelijk uitbreiden
Gtx 1050ti 4gb
128 gb (budget Ssd)
1 tb hdd
Thunderbolt 3
Fingerprint
Ips full HD

In toekomst zal ssd vervangen worden.

We gaan ook cpu undervolten om betere prestatie te bereiken en lagere temperatuur, het schijnt bekend te zijn dat er teveel voltage bij stock wordt meegegeven bij verschillende fabrikanten.

Als er vragen zijn over laptop, laat maar zeker weten aangezien laptop nog maar net uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja hoor, ik heb een vraag, ik heb zonet de G3 aangekregen, maar dat toetsenbord is echt niet handig!!! Waardoor ik hem zelf ga terugsturen. Is dit bij de G5 ook een probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HelmerL
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 21-11-2021
Verwijderd schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 12:21:
Hallo.
Ik ben al enige tijd aan het zoeken om een game laptop aan te kopen. Maar gezien ik een leek ben in hardware vroeg ik mij af of jullie mij kunnen helpen...

Wat ga je met je laptop doen?
Vooral gamen. Ik speel een varia van spelletjes van cities skylines tot iron heart 4.
Ik zou ook graag eens Playerunknown's battlegrounds proberen.

Wat is je budget?
Ik heb een budget van 1300 euro in gedachten.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Dit hoeft niet. Ik koop vooral een laptop om deze thuis op te bergen.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Momenteel dacht ik aan de Dell 7577. Ik weet dat de vorige generatie een slecht scherm had, maar dit zou moeten verholpen worden door het HD scherm.

Processor:
7e generatie Intel® Core™ i7-7700HQ Quad Core (6 MB cache, tot 3,8 GHz)
LCD-Scherm
15,6 inch Full HD (1920 x 1080) IPS-beeldscherm met antireflectiecoating en led-achtergrondverlichting
Geheugen:
16 GB DDR4 2.400 MHz, tot 32 GB (extra geheugen apart verkrijgbaar)
Harde schijf:
Dubbele schijven met 256 GB PCIe NVMe M.2 Solid State-schijf + 1 TB harde schijf (5.400 rpm)
Grafische kaart:
NVIDIA® GeForce® GTX 1060 met 6 GB GDDR5

Met de korting kan ik dit toestel voor een prijs van 1250€ aanschaffen.

Kan ik voor deze prijs een beter toestel aanschaffen. Is dit toestel überhaupt een goed toestel?
Alvast bedankt.

Edit: Ik zie nu pas dat MizzCrazy dezelfde vraag heeft gesteld. Ook merk ik op dat Tusa een pc voorstelt van de site laptopparts4less. Ik ken die site echter niet dus weet ik niet of deze betrouwbaar is.
Niet kopen! Ik heb de laptop nu 8 maanden en de koeling is het slechste ooit! CPU word over 100 graden en alles begint slecht te werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjvdven
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 05-10 21:17
HelmerL schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 21:42:
[...]

Niet kopen! Ik heb de laptop nu 8 maanden en de koeling is het slechste ooit! CPU word over 100 graden en alles begint slecht te werken..
Doe eens een repaste. Ik had hetzelfde probleem, koeling zit nu weer op 67C CPU en 65C GPU na 2 uur PUBG. De thermal paste die Dell gebruikt raakt snel verouderd. Ook kan het geen kwaad om eens de fans door te spuiten met compressed air. Kwam bij mij een bal stof formaatje hamster uit.

[ Voor 19% gewijzigd door bjvdven op 09-08-2018 09:01 ]

RX 7900XTX, 9800X3D, B650 TUF GAMING, 32Gb 6000c30 buildzoid timings , Arctic Freezer II 280mm ||| Galaxy S23 Ultra 512GB

Pagina: 1 2 Laatste