Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
sluiten

Onderzoek Tweakers

Om beter te begrijpen wat jij waardevol vindt aan Tweakers en andere online content of features, voeren we een onderzoek uit. Wil jij ons helpen door de bijbehorende vragenlijst in te vullen? Het invullen neemt ongeveer 15 minuten in beslag en onder alle deelnemers verloten we drie Tweakers-goodiebags.

Naar het onderzoek

Toon posts:

Playstation 4 Headset aankoopadvies

Pagina: 1
Acties:

• Ivo1976
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 26-03 16:46
Voor mijn zoon ben ik op zoek naar een betaalbare playstation 4 Headset, uiteraard vooral te gebruiken bij online games.

Welke "budget" headsets zijn aan te bevelen?

Alvast bedankt voor de tips.

Ivo

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 31-03 11:23

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Stond er niks in [PS4] PlayStation 4 - deel 9 aan ideeen en ervaringen?

Wat is "budget"? Dat is natuurlijk maar net hoe dik je bankrekening is :)

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Ivo1976
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 26-03 16:46
Nou dat is het hem een beetje, ik lees vaak over allerlei problemen met die headsets.

Via coolblue vind je voor < € 50,- headsets van bijv. Trust en Sharkoon. De reviews op Coolblue zijn positief, maar ik wilde het hier toch even checken.

Trust GXT 310 Gaming Headset en Sharkoon Skiller SGH1 zijn zelfs rond de € 25,-
Sharkoon Rush ER2 is rond de € 35,-
Trust GXT 322 modellen zo rond de € 40,-

• Wylana
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 30-03 16:22
1 site geeft nog geen doorslag is mijn mening.
Zoek het model eens op andere sites (hardware.info, tweakers, etc) en vergelijk dan de verschillende reviews.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

• hayate666
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 23-03 11:13

hayate666

zwaardfetisjist

Wat je in mijn ervaring ziet met headsets van deze prijscategorie is dat het over het algemeen wel redelijk werkt, maar dat het product qua levensduur kan tegenvallen. Voor kinderen is het een prima eerste headset, maar je moet er ook niet van staan te kijken als het na een paar maanden ineens over is omdat er iets afbreekt.

Tweakers zelf heeft ook een goede vergelijking van verschillende headsets en je kan makkelijk alternatieven vergelijken. Paar voorbeeldlinkjes voor een van de headsets die je genoemd hebt:

product: Sharkoon Rush ER2

product: Sharkoon Rush ER2

pricewatch: Sharkoon Rush ER2 (Zwart/Rood)

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True