Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birgen7
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 29-05-2024
Graag zou ik eens een Chinese smartphone willen kopen. Ik had in het verleden al Huawei en was daar tevreden over.
Nu had ik graag een smartphone gekocht met goeie camera, snel is met internet en een goede batterij heeft. Ik heb al wat merken bekeken zoals: Umi, oppo, Xiaomi en oneplus. Deze smarthones vind ik zeer interessant maar mijn max prijs die ik zou willen uitgeven is 250 euro.
Kan er mij iemand een tip geven welke smartphone ik best zou kopen? (Ik woon in België)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:17

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 3 ?
Android-smartphones ?

Je noemt bijvoorbeeld ook een oneplus; deze zijn alleen tweedehands te vinden voor rond de 250 Euro; de enige nieuwe kost je ongeveer 500 Euro (als het niet meer is).

Verder, maar dat is mijn mening; je eisen zijn wat waterig... Wat is "goed" voor een camera? Wat is "snel" voor internet en wat is "goed" qua batterij?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birgen7
Ik lees vaak van deze Chinese toestellen die iets minder duur zijn dat de camera het soms wat laat afweten in het donker. Ik vraag me gewoon soms af hoe kritisch al deze toestellen zijn beoordeeld? Mss soms te ...
Ik heb momenteel een Huawei G620S. Deze camera is helemaal niet de beste, maar ook niet superslecht, het zou iets beter mogen zijn.
Internet: Als je iets opzoekt of je werkt met gps dat deze vlot verloopt en niet achter loopt.
Batterij: langer dan een dag mee, zonder dat je op het net zit. Ik zie ook al dat er batterijen bestaan die zonder stroom opladen, dit mag ook maar ik denk dat dit de duurdere zijn.
Ik ken echt niet veel van smartphones, daarom doe ik graag beroep op kenners.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birgen7
*knip
kicken na 1 uur is not done hier

[ Voor 79% gewijzigd door Prulleman op 03-01-2018 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:01
misschien kan je toch beter wat meer over je eisen nadenken, toen je hier een nieuw topic aanmaakte kreeg je ook een template met een aantal vragen, als je deze invult kunnen we je beter helpen:
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
denk naast deze zaken ook na over scherm formaat (of beter, het formaat van het toestel), hoeveelheid opslag geheugen, mogelijkheid tot SD, ...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birgen7
- Ik zoek een degelijke smartphone (goeie prijs kwaliteit)
- Max 250 euro
- Camera die ok is, goed besturingssysteem (android), graag met 32Mb opslag, graag mogelijkheid tot SD,Vlot met 4G.
- Huidig toestel: Huawei G620S.
- Bepaalde merken die ik overweeg: Umi, oppo, Xiaomi, eventueel andere goeie Chinese merken.

Wil je nog iets weten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Voodoo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-01 13:46

Voodoo

Lurker

Birgen7 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 16:42:
- Max 250 euro
- Camera die ok is, goed besturingssysteem (android), graag met 32Mb opslag, graag mogelijkheid tot SD,Vlot met 4G.
- Bepaalde merken die ik overweeg: Umi, oppo, Xiaomi, eventueel andere goeie Chinese merken.

Wil je nog iets weten?
Ja; sta je open voor tweedehands toestellen? Zo ja, kijk eens op V&A / marktplaats / websites die refurbished devices aanbieden. Qua Chinees en wat ik aan kan raden uit ervaring: Oneplus 3(T) 2e hands moet je voor jouw budget wel kunnen bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birgen7
Bedankt, maar graag had ik een nieuw toestel aangekocht.
ik had al toestellen gevonden van 200 tot 260 euro maar ik wist niet of ze degelijk waren. Dus ik kan geen degelijke smartphone vinden voor die prijs?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• John Rambo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-09 10:18
Xiaomi mi A1. Kijk eens op kimovil of anders hier in Nederland bij een aanbieder

“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Birgen7 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 16:42:
- Max 250 euro
- Camera die ok is, goed besturingssysteem (android), graag met 32Mb opslag, graag mogelijkheid tot SD,
MB? Ik denk dat je GB bedoelt?
Vlot met 4G.
Check dan extra goed de banden die de Chinaphones hebben.

Wil je nog iets weten?
Ken je de website https://www.kimovil.com/en/ ? Zet daar je eisen eens in en kijk eens wat daar uit komt.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birgen7
Zijn deze prijzen en verkopers betrouwbaar op deze sites (kimovil)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John Rambo
Over het algemeen wel, maar er zit wel verschil tussen de verschillende verkopers. Sommige zijn wel aan te raden en andere minder of niet. Als het enigsinds kan bestellen bij Banggood met PDM shipping, dit imv import kosten. Verder zou ik alleen bestellen bij de grote webshops, Gearbest, Geekbuying, Banggood, Honorbuy enz.

Ik zelf bestel telefoons niet zo snel bij kleinere Aliexpress verkopers, dit ivm mogelijk gedoe met garantie / defecten enz. Bij de grote webshops krijg je tegenwoordig vaak ook gewoon een jaar garantie (met wel wat haken en ogen daaraan maar dat terzijde).

[ Voor 28% gewijzigd door John Rambo op 04-01-2018 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birgen7
Alvast bedankt voor jullie positieve inbreng.
Zeer leuke site.
Gr Birgen7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birgen7
Hallo, hier ben ik nogmaals.
Ik denk dat ik voor dit toestel zal gaan: UMI Plus E. Gevonden op Banggood voor 151,45 euro.
Wat denken jullie over dit toestelletje?
Werkt deze telefoon in België en kan je de telefoon in Nederlandse taal instellen?
Moet ik nog rekening houden met extra kosten(blijkbaar is verzending gratis), of adertjes onder het gras?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencMol
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 22:19
Prima toestel, De 151 is ex. btw. dat wordt bij de douane afgerekend en komen er nog extra kosten boven op. (Als je eruit wordt gepikt)

Tijdje terug een Maze Alpha (€149) uit china, doosje kwam in een zakte met een sticker op van $50. Door de douane gekomen zonder extra kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birgen7
Hoeveel zijn de extra kosten dan ongeveer?
Kan dit toestel in Nederlands worden ingesteld?
Werkt dit toestel perfect in België?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
Birgen7 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:03:
Kan dit toestel in Nederlands worden ingesteld?
Kijk eens bij de productinformatie op de site van Banggood... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
Birgen7 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 11:19:
Hallo, hier ben ik nogmaals.
Ik denk dat ik voor dit toestel zal gaan: UMI Plus E. Gevonden op Banggood voor 151,45 euro.
Wat denken jullie over dit toestelletje?
Werkt deze telefoon in België en kan je de telefoon in Nederlandse taal instellen?
Moet ik nog rekening houden met extra kosten(blijkbaar is verzending gratis), of adertjes onder het gras?
Ik zou UMI links laten liggen en je richten op een Xiaomi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birgen7
Waarom,of om welke reden ChinaGeek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birgen7
HELP, HELP: Xiaomi Redmi Note 4 of UMI Plus E of DOOGEE MIX 2???
Graag reactie...

[ Voor 43% gewijzigd door Birgen7 op 05-01-2018 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
Normaals, met jouw budget van 250 euro zou ik voor een Xiaomi Mi A1 gaan. Deze is net wat meer premium dan de Note 4 en heeft een betere camera. Daarnaast nog stock android met gegarandeerd uit mn hoofd 3 jaar updates. Bij de Note 4 kan je er ook vanuit gaan dat deze lang ondersteund wordt, dat doet Xiaomi zowieso atijd. Ik zou zelf geen telefoon kopen van merken als Umi of Doogee maar dat is persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Birgen7 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 16:51:
HELP, HELP: Xiaomi Redmi Note 4 of UMI Plus E of DOOGEE MIX 2???
Graag reactie...
Mijn collega zei hierboven al dat dit ongeduldige geschop niet op prijs wordt gesteld. We verwachten hier ook een beetje eigen initiatief en dat je ons niet gebruikt als helpdesk. Lees je eerst eens even in en vorm je eigen mening, en als je dan nog specifieke vragen hebt, dan kun je het nogmaals proberen. Maar dan wel door eerst uit te leggen wat je zelf al hebt gevonden en waarom je er niet uit komt. Dan helpen we je graag, maar op deze manier dus niet, en daarom gaat dit topic op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.