Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Afspraak garage geannuleerd, toch kosten

Pagina: 1
Acties:

• Xander
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 19:53
quote:
ocdaan schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 15:26:
Denk je nu werkelijk dat als er verkeerde onderdelen besteld worden dat het niet terug kan? :O ;)
Fraaie smilies, maar ja dat denk ik echt. Sterker nog ik weet 100% zeker dat dit voor kan komen.

Wij bestellen zakelijk bij een bekende elektrotechnische groothandel. Het kernassortiment kan daar geretourneerd worden (dat wordt zelfs weer netjes opgehaald), maar dit geldt niet voor alles! Genoeg artikelen waar deze mooie popup bij getoond wordt:

Dergelijke voorwaarden mogen ook gewoon bij zakelijke overeenkomsten! Ook zonder dat het "maatwerk" ofzo is, dat klinkt als een uitzondering die uit de Wet Koop Op Afstand komt en dat is consumentenrecht, geheel niet relevant bij zakelijke overeenkomsten.

Als wij zakelijk iets verkeerd bestellen waar een popup zoals de bovenstaande bij staat dan belandt het in de container. Jammer dan. Ondernemersrisico. ;)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True