Ik heb een RX Vega 64 Liquid Edition en een Freesync pricewatch: Asus Designo Curve MX34VQ Zilver, Zwart. Maar na de kaart een poosje gebruikt te hebben ben ik er toch niet tevreden mee. Er zit een vrij stevige coil whine op (zoals ik nog nooit gehoord heb) en de pomp "kraakt" ook. Niets ernstigs want dat doet een pomp maar wel storend, de coil wine is ook te minimaliseren door op -50% power de kaart te draaien, maar al deze kleine dingetjes doen mij denken om over te stappen. Nu kan ik de Vega voor ~640 verkopen en dan wil ik graag overstappen naar een 1080TI. Maar ik weet nog niet zo goed welke versie ik wil.
Mijn scherm is 3440x1440 pixels en 100hz maar een 1080TI lijkt mij meer dan voldoende op lekker te kunnen gamen. Misschien dat jullie advies kunnen geven. Prioriteiten zijn:
1: een stille kaart. Ik heb mijn CPU op een Corsair H80i en een aantal Noctua fans die vrijwel niet te horen zijn. Graag zou ik de GPU dan ook niet horen (sowieso niet bij Idle).
2: custom waterloop. Uiteindelijk wil ik naar een custom loop gaan (tenzij de kaart ook onder load nog stil genoeg is). Maar het is wel een optie die ik open wil houden. En er zijn zoveel verschillende kaarten en waterblocks dat ik hier niet zo goed weet wat ik moet doen.
3: snelheid/OC. Laagste prioriteit opzich. Deze kaarten zijn al zo snel en overclocken brengt vaak minimale resultaten voort die vrij weinig invloed hebben.
Budget is niet echt een probleem.
Mijn scherm is 3440x1440 pixels en 100hz maar een 1080TI lijkt mij meer dan voldoende op lekker te kunnen gamen. Misschien dat jullie advies kunnen geven. Prioriteiten zijn:
1: een stille kaart. Ik heb mijn CPU op een Corsair H80i en een aantal Noctua fans die vrijwel niet te horen zijn. Graag zou ik de GPU dan ook niet horen (sowieso niet bij Idle).
2: custom waterloop. Uiteindelijk wil ik naar een custom loop gaan (tenzij de kaart ook onder load nog stil genoeg is). Maar het is wel een optie die ik open wil houden. En er zijn zoveel verschillende kaarten en waterblocks dat ik hier niet zo goed weet wat ik moet doen.
3: snelheid/OC. Laagste prioriteit opzich. Deze kaarten zijn al zo snel en overclocken brengt vaak minimale resultaten voort die vrij weinig invloed hebben.
Budget is niet echt een probleem.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps