Goedemiddag,
Ik heb dit topic gestart omdat ik twijfel of ik wel het juiste systeem heb samengesteld. Ik zou graag jullie advies en ideeën horen hierover! Hieronder heb ik de standaardvragen beantwoord en mijn voorgestelde build staan.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen, office en wat lichte programma's draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000 tot en met 1200 euro.
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Ik heb geen absolute maximumprijs. Als ik overtuigd kan worden dat ik voor meer geld beter uit ben, ben ik daarvoor over te halen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Ik heb dit systeem zelf samengesteld met hulp van een bekende. Ik ben echter niet zeker of dit de beste samenstelling is voor het geld. Is bijvoorbeeld een i5 8700k misschien beter voor gaming?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil gebruik kunnen maken van wifi.
Ga je overklokken?
Nog geen plannen hiervoor.
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Full HD, ultra instellingen zijn gewenst. Verder wil ik graag in de toekomst het systeem kunnen updaten.
Wat verwacht je van ons?
Graag advies over de best geschikte componenten voor mijn gebruik zoals boven vermeld.
Alvast bedankt voor de hulp!
Tweez
Ik heb dit topic gestart omdat ik twijfel of ik wel het juiste systeem heb samengesteld. Ik zou graag jullie advies en ideeën horen hierover! Hieronder heb ik de standaardvragen beantwoord en mijn voorgestelde build staan.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen, office en wat lichte programma's draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000 tot en met 1200 euro.
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Ik heb geen absolute maximumprijs. Als ik overtuigd kan worden dat ik voor meer geld beter uit ben, ben ik daarvoor over te halen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Ik heb dit systeem zelf samengesteld met hulp van een bekende. Ik ben echter niet zeker of dit de beste samenstelling is voor het geld. Is bijvoorbeeld een i5 8700k misschien beter voor gaming?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 7 1800X Boxed zonder koeler | € 345,- | € 345,- |
1 | MSI B350 PC Mate | € 82,95 | € 82,95 |
1 | Gigabyte GeForce GTX 1060 G1 Gaming 6G (rev. 1.0) | € 325,- | € 325,- |
1 | Fractal Design Define S | € 72,50 | € 72,50 |
1 | Intel Dual Band Wireless-AC 7260 Plus Bluetooth | € 25,- | € 25,- |
1 | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 49,99 | € 49,99 |
1 | Kingston HyperX Fury black HX424C15FBK2/8 | € 79,- | € 79,- |
1 | Modecom Volcano 650 | € 64,42 | € 64,42 |
1 | Crucial MX300 2,5" 525GB | € 133,90 | € 133,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.177,76 |
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil gebruik kunnen maken van wifi.
Ga je overklokken?
Nog geen plannen hiervoor.
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Full HD, ultra instellingen zijn gewenst. Verder wil ik graag in de toekomst het systeem kunnen updaten.
Wat verwacht je van ons?
Graag advies over de best geschikte componenten voor mijn gebruik zoals boven vermeld.
Alvast bedankt voor de hulp!
Tweez