Aankoopadvies bewakingscamera Wifi en 220V

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetechtebeest
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-06 20:51
Ik zoek een bewakingscamera voor buiten met Wifi die direct op 220V aangesloten kan worden. Daarbij wil ik de beelden op eigen storage op kunnen slaan, dus geen abonnement voor een cloud service om de camera goed te kunnen gebruiken. De camera mag wat kosten, maar i.i.g. niet meer dan €1000.

Ik wil de camera buiten ophangen waar ik alleen 220V (230V eigenlijk ;)) heb. Het wifi-signaal is daar prima. Ik heb niets aan een camera waar ik PoE of een adapter voor nodig heb.

Het zou mooi zijn dat ik de camera kan gebruiken via mijn Fibaro HC2.

Ik zag bijv. de Ring Floodlight Cam, die doet Wifi en sluit direct op 220V aan, maar heeft een betaalde cloudservice om beelden op te slaan en achteraf te bekijken.

Alvast bedankt,

Evert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel.
  • Laatst online: 19:01
Als je die beelden gewoon op kan pakken en met een simpel programma zelf kan opslaan is het toch opgelost?

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSOD baby
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 17:26
Daniel. schreef op maandag 25 december 2017 @ 20:40:
Als je die beelden gewoon op kan pakken en met een simpel programma zelf kan opslaan is het toch opgelost?
Inderdaad, wat externe hardschijven waar je de beelden naar toe opslaat en je bent vrijwel klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetechtebeest
Daniel. schreef op maandag 25 december 2017 @ 20:40:
Zou kunnen, maar dan moeten ze wel op te pakken/te onderscheppen zijn. Als iemand dat kan bevestigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:29

franssie

Save the albatross

Ik vind cloud wel fijn, als men eenmaal binnen is en de schijf meeneemt is je materiaal ook weg. Dat gezegd hebbende vind ik de cloud oplossing van Ring best wel duur dus ik heb daar vanaf gezien en gok op de preventieve werking van een zichtbare camera in de deurbel. Een tweede niet zo zichtbare camera filmt de voordeur en stuurt foto's naar mijn gmail account. De tweede is een Foscam, de eerste (deurbel) zou even moeten opzoeken.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetechtebeest
franssie schreef op maandag 25 december 2017 @ 20:58:
Ik vind cloud wel fijn, als men eenmaal binnen is en de schijf meeneemt is je materiaal ook weg.
Mee eens, daarom heb ik zelf ook opslag offsite waar ik heen kan ftp-en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:29

franssie

Save the albatross

hetechtebeest schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 00:41:
[...]

Mee eens, daarom heb ik zelf ook opslag offsite waar ik heen kan ftp-en.
MIsschien heb je hier meer succes. Het grote beveiligingscamera's topic - Deel 2

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetechtebeest
Pagina: 1