It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
De C7 zal hier niet van afwijken miz, het is gewoon inherent aan de techniek.
Bij weinig gebruik zal je het niet snel merken maar heb toch wat posts van tweakers gelezen die bv een RTL logo blijven zien.
En ik voorzie niet dat een 2017 model het ineens beter doet maar allicht is de software beter waardoor de refreshes van het scherm nog beter geregeld zijn.
OLED is gewoon schitterend maar heeft zijn nadelen
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Hou er wel rekening mee dat ik daarnaast bij hen nog een Vogel muurbeugel plus Sonos soundbar incl beugel heb aangeschaft. Grotere order dus misschien iets meer kortinggoudviske.be schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 20:08:
[...]
Goed om weten, dank.
Heb via hun website prijs aangevraagd en ze stellen 1250 voor, het kan dus nog iets lager...
En die ander koop lekker een plasma. ..
Beetje kort door de bocht. Ik ben geen audiofiel. Ik kwam van niks en heb nu door heel het huis 1x playbar en 6x one. Ik vind het fantastisch. De ervaring, het gebruiksgemak is perfect.wvkreg schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 22:00:
Sonos nee die ga je weer omruilen....geen dts geen hires audio geen hdmi arc. Zo zonde van je geld.
En die ander koop lekker een plasma. ..
Tot slot verdiept in diverse tv's. Lcd tov oled. Bewust gekozen voor lcd (motivatie een paar Posts terug). Dus nee geen spijt. Uiteraard mag jij een andere keuze maken waarbij jij zelf blij mee bent logisch. Omdat iemand een andere keuze maakt dan jij dan is dit niet per definitie de verkeerde.
Voor de tip, net een Sony KD 55XE9500 besteld voor 1177,00 euro bij Smits Arnhem: https://www.smitsarnhem.nl/kd-55xe9005goudviske.be schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 20:08:
[...]
Goed om weten, dank.
Heb via hun website prijs aangevraagd en ze stellen 1250 voor, het kan dus nog iets lager...
Verwijderd
wouw, mooi prijsje, ik heb m vorige week voor 1259 gekocht bij Buymi.com, en ben er zeer tevreden mee, is inmiddels gestegen naar 1300 zie ik.Kristelnl schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 19:51:
[...]
Voor de tip, net een Sony KD 55XE9500 besteld voor 1177,00 euro bij Smits Arnhem: https://www.smitsarnhem.nl/kd-55xe9005
Platte TV gaf mij een veel slechter offer, en probeerde Buymi nog zwart te maken door te waarschuwen voor grijze import en geen garantie etc... heb persoonlijk geen vertrouwen meer in die winkel, kort hiervoor een 55" LG tv van ze teruggebracht mede door zeer slechte beeldkwaliteit van dat paneel, maar ook onjuiste voorlichting door de verkoper op locatie.
Bizar die "dynamische" prijzen van honderden euros verschil. Ik ben al blij dat ik m voor deze prijs had na de teleurstelling van de mediamarkt prijsverhoging voor de BTW dagen. de zoektocht naar n nieuwe TV die aan mijn wensen voldoet heeft me veel te veel tijd en energie gekost.
Zo een mooie tip is dat niet hoor, op Idealo vind je veel aanbieders voor +- 1200€Kristelnl schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 19:51:
[...]
Voor de tip, net een Sony KD 55XE9500 besteld voor 1177,00 euro bij Smits Arnhem: https://www.smitsarnhem.nl/kd-55xe9005
Daar staat Smits dan met hun tijdelijke btw actie
Zeg dan niets... Je vindt de tip van een ander niet zo mooi, maar komt zelf met iets duurdersCronimet schreef op zondag 28 januari 2018 @ 12:11:
[...]
Zo een mooie tip is dat niet hoor, op Idealo vind je veel aanbieders voor +- 1200€

Ik kan niet anders zeggen dan dat het een super scherm is! Ook hier goede zwartwaardes en na wat instellen geen last van de backlight. De helderheid is perfect zelfs nu de zon naar binnen schijnt. Ook mooi zonder zorgen films/series op pauze zetten zonder de angst dat er beelden inbranden op je dure tv. Het is allemaal leuk en aardig met dat oled gebeuren maar zolang het nog in de kinderschoenen staat en de kans blijft bestaan dat je te maken kunt krijgen met burn-in en vlekken op je scherm door de zon hou ik het mooi bij de sony.
Oja en het geluid van de sony is boven verwachting!
Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout
Ik wil maar zeggen, een tijdelijke btw actie van 1599 naar 1177€ lijkt een enorm goede deal. Terwijl deze al zonder actie te vinden is voor 1200€, dus zo een deal is het nietjernij schreef op zondag 28 januari 2018 @ 12:48:
[...]
Zeg dan niets... Je vindt de tip van een ander niet zo mooi, maar komt zelf met iets duurders![]()
![]()
... in Duitsland.Cronimet schreef op maandag 29 januari 2018 @ 09:27:
[...]
Ik wil maar zeggen, een tijdelijke btw actie van 1599 naar 1177€ lijkt een enorm goede deal. Terwijl deze al zonder actie te vinden is voor 1200€, dus zo een deal is het niet
Staat overigens nergens dat het een tijdelijke actie is ivm BTW Dagen (die prijs is vrij normaal bij hen)
Leveren ook in NL en Be.apis29 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 21:49:
[...]
... in Duitsland.
Staat overigens nergens dat het een tijdelijke actie is ivm BTW Dagen (die prijs is vrij normaal bij hen)
Volgens Smits hebben we de btw actie van Mediamarkt gevolgd, momenteel is deze dus voorbij
Heeft niets met BTW dagen te maken. Prijs bij Smits is nog 1177 terwijl de landelijke actie verlopen is. Als je een beter prijs vindt, deel dat maar. AndersCronimet schreef op zondag 28 januari 2018 @ 12:11:
[...]
Zo een mooie tip is dat niet hoor, op Idealo vind je veel aanbieders voor +- 1200€

Ik ben in ieder geval zeer blij met mijn nieuwe televisie!
Dat arrogante toontje hoeft ook niet, je hoeft niet zo uit de hoogte te doen hoor. Ik geef gewoon mee dat deze prijs niet uitzonderlijk is.Kristelnl schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 11:02:
[...]
Heeft niets met BTW dagen te maken. Prijs bij Smits is nog 1177 terwijl de landelijke actie verlopen is. Als je een beter prijs vindt, deel dat maar. Anders![]()
Ik ben in ieder geval zeer blij met mijn nieuwe televisie!
Iemand enig idee hoe dit op te lossen?
Bij voor baat dank
Pierre
Een gewone draadloze (non-Bluetooth) zou het wel moeten doen?Tweakbal schreef op zondag 4 februari 2018 @ 20:33:
Ik heb een vraag: mijn LG 55c7V vraagt voor de aansluiting van een draadloos Toetsenbord om een LG Wireless Keyboard.Ik heb geprobeerd andere toetsenborden aan de te sluiten maar die werken niet op de LG Smart TV (Logitech K810 en K480). Er is maar een LG Wireless Keyboard te vinden maar dat is voor de Lg G Pad 8.3.
Iemand enig idee hoe dit op te lossen?
Bij voor baat dank
Pierre
Een bruikbaar alternatief is schijnbaar wel te moeilijk om dan te posten. Zoveel Duitse winkels versturen niet naar NL (Amazon bij >43", Saturn, etc.) en zo wel dan is het niet goedkoop. De enige onder de 1300 op Idealo die naar NL verstuurd rekent er 99 euro (of heel misschien net binnen de €69 klasse en dan zit je weer op 1300/1325) voor en de rest verstuurd niet naar NL ... [of je het moet het via een tussenpersoon doen voor nog meer gedoe].Cronimet schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 17:34:
[...]Dat arrogante toontje hoeft ook niet, je hoeft niet zo uit de hoogte te doen hoor. Ik geef gewoon mee dat deze prijs niet uitzonderlijk is.
Je kan net zo goed zeggen dan ze in Amerika $1000 zijn (pre-tax) maar daar heb je ook weinig aan. Voor NL begrippen is het gewoon een nette prijs (en vast nog van af te dingen); bij de MM tijdens BTW Dagen was ie overigens €1321.
Volgende keer als je wel een goede aanbieding gevonden hebt: er is een LCD prijzen/aanbiedingen topic voor in het Televisies topic.
[ Voor 27% gewijzigd door apis29 op 04-02-2018 21:59 ]
Ik zou voor de Sony gaan, de OLED gaat in een zwaar verlichte omgeving tegenvallen.josstie85 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 19:23:
Iedere tv spiegelt, maar wat zijn jullie ervaringen daarmee met deze televisies? Ga een van deze twee aanschaffen voor in mijn nieuwe huis en hij komt dan tegenover een raam te staan. Ga in ieder geval zorgen voor goede verduistering.
Waar heb jij last van met een OLED dan?NotSoSteady schreef op maandag 12 februari 2018 @ 00:37:
[...]
Ik zou voor de Sony gaan, de OLED gaat in een zwaar verlichte omgeving tegenvallen.
Mijn woonkamer is erg licht maar ik zou niet weten wat er tegen zou moeten vallen.
Lichte vlekke blijf je houden bij een LCD tv, helaas niks aan te doen.Je kan hem omruilen maar kans is groot dat eentje krijgt die erger is.yordy1985 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 11:23:
Ik heb sinds een paar dagen de 65XE9305. Zeer mooi beeld maar erg veel last van lichte vlekken die ik in het beeld zie. Dit is zichtbaar bij donkere scenes bij film etc. Ervaren jullie dat ook?
Jij hebt toch sony 9305? Heb zelf geen last van me E7 bij vol zonlicht.NotSoSteady schreef op maandag 12 februari 2018 @ 00:37:
[...]
Ik zou voor de Sony gaan, de OLED gaat in een zwaar verlichte omgeving tegenvallen.
[ Voor 44% gewijzigd door Amaze86 op 21-02-2018 03:46 ]
Verder vraag ik me af hoe groot het verschil is tussen WebOS en Android TV qua hoe fijn/snel het werkt... wie heeft hier een indruk over?
edit: Ik zie dat de Sony in een firmware update onderhand wel Dolby Vision ondersteuning heeft gekregen? Da's wel nice.
[ Voor 16% gewijzigd door el_loco_avs op 27-02-2018 16:57 ]
Webos werkt lekker.
Android werkt bij de 9305 ook wel vlot.
Staat je tv soms in de zon. Koop de Sony.
ik heb beide tv's een half jaar in gebruik gehad en de C7 gebruik ik nog steeds.
ik ben heel snel tot de conclusie gekomen dat de C7, de XE9305 rauw lust. werkelijk alles is beter bij deze oled. (ja, ook de helderheid in HDR). Ik zou geen een punt kunnen opnoemen waar de XE9305 sterker was dan deze oled.
wat een drama was de android op de sony zeg, webos is de beste software die ik ooit op een tv heb mogen meemaken. puur voor de software al, zal het altijd een LG worden voor mij in de toekomst. de hevige blooming en clouding daarbij gelaten op de Sony.
Met de Sony kon ik niet echt verschil merken met HDR materiaal, totdat ik de C7 had. Toen kon het echte HDR feest beginnen thuis.
Moraal van het verhaal: RIP LCD.
[ Voor 31% gewijzigd door Farabi op 06-09-2019 15:56 ]