Toon posts:

Bitcoin wallet terugkrijgen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Tijdje terug mijn Windows 10 voorzien van nieuwe installatie, helaas verkeerde files geback-upt.
Ik ben officieel geen bitcoin kwijt, maar een andere altcoin/wallet. (maar bitcoin is algemeen bekend, vandaar).

Ik heb een andere SSD gekocht, voorzien van andere Windows installatie.
Zodat op die oude SSD (Waar ik data kwijt ben), niet alles opnieuw wordt hergeschreven wat het zoeken moeilijker zal maken.

Mijn vraag aan jullie is, welke recovery tool raden jullie mij aan?
Ik gebruik nu Recuva, maar heb daar geen hoop mee.

Eventueel een betaalde is geen probleem.

Dank jullie wel

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:00
Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 14:53:
Ik ben officieel geen bitcoin kwijt, maar een andere altcoin/wallet. (maar bitcoin is algemeen bekend, vandaar).
Maar welke altcoin/wallet dan? Waarom staat er Bitcoin in je topictitel? :P
Ik gebruik nu Recuva, maar heb daar geen hoop mee.
Ik heb zelf enkel positieve ervaringen gehad met Recuva eerlijk gezegd.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Verwijderd

Topicstarter
Richh schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 14:57:
[...]

Maar welke altcoin/wallet dan? Waarom staat er Bitcoin in je topictitel? :P

[...]

Ik heb zelf enkel positieve ervaringen gehad met Recuva eerlijk gezegd.
Niemand weet bijna wat Ripple en Verge wallet is vandaar

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:00
Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 15:00:
[...]

Niemand weet bijna wat Ripple en Verge wallet is vandaar
Je zit hier op Tweakers; voor veel gebruikers die hier zitten is dat dagelijkse kost (heb zelf ook XRP) ;)

Welke wallet heb je exact gebruikt? Je hebt geen gebruik gemaakt van een hardware wallet of een online backup ergens staan?

Kan je met Recuva überhaupt nog bestanden terug vinden, of krijg je helemaal niks? Weet je in welke folder je walletfile stond en welke bestandsnaam het heeft? Hoe meer details je kan geven, hoe beter we je kunnen helpen.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Data op een SSD terug krijgen met een recoverytool is al vrijwel niet te doen. Doordat een SSD anders werkt is het heel lastig terug te halen. Als je dan ook nog Windows er overheen hebt gezet denk ik niet dat je nog wat terug gaat vinden.

Verwijderd

Topicstarter
Richh schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 15:05:
[...]

Je zit hier op Tweakers; voor veel gebruikers die hier zitten is dat dagelijkse kost (heb zelf ook XRP) ;)

Welke wallet heb je exact gebruikt? Je hebt geen gebruik gemaakt van een hardware wallet of een online backup ergens staan?

Kan je met Recuva überhaupt nog bestanden terug vinden, of krijg je helemaal niks? Weet je in welke folder je walletfile stond en welke bestandsnaam het heeft? Hoe meer details je kan geven, hoe beter we je kunnen helpen.
Dank je wel vriend, excuses voor te snelle conclusie trekken dan.
Oke ik weet nog het volgende.

Ik gebruikte deze wallet op mijn Windows 10 x64 laptop.
Genaamd: "Rippex".

Verder weet ik dat ik ook een .txt. bestandje had bewaard mijn documenten.
met bestaandnaam "toekomst.txt".

Dat is wat ik zover weer.
En met RDD coin wallet, gebruikte ik de standaard wallet van hen zelf. Reddcoin.com

Oke: Er is een wallet.dat gevonden weet niet van welke, maar is overgeschreven door: "hiberfil.sys"...
Zucht

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2017 15:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
PilatuS schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 15:09:
Data op een SSD terug krijgen met een recoverytool is al vrijwel niet te doen. Doordat een SSD anders werkt is het heel lastig terug te halen. Als je dan ook nog Windows er overheen hebt gezet denk ik niet dat je nog wat terug gaat vinden.
Recuva loopt nog en zegt: "470444" files... Maar zijn meestal losse windows files e.d.
er moet een plan B zijn...

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 15:13:
[...]

Recuva loopt nog en zegt: "470444" files... Maar zijn meestal losse windows files e.d.
er moet een plan B zijn...
Zie ook dit topic over recovery op een SSD: Verwijderde data ssd terughalen Lees de reacties van dcm360 even.

Op een HDD kan je makkelijk dingen terug halen wanneer de data niet overschreven is. Bij een SSD lukt dit al niet, laat staan als je ook nog eens Windows er op hebt gezet.

[ Voor 3% gewijzigd door PilatuS op 23-12-2017 15:25 ]

Verwijderd

spam

[ Voor 90% gewijzigd door Microkid op 26-04-2018 05:42 ]

Pagina: 1