Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Gestart met outlook 2016 en nu werkt geeneen emailadres meer

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:40
dejongemi schreef op donderdag 28 december 2017 @ 20:58:
Zo. Om even terug te komen op @Soundstorm2010 Dit zijn de instellingen in Regedit:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ondertussen nog bezig om het een en ander voor elkaar te krijgen.
Je plaatje is stuk, maar even to the point. Je hebt outlook helemaal verwijderd (alles) krijg je nu dezelfde foutmeldingen of een nieuwe ?

[ Voor 9% gewijzigd door HKLM_ op 28-12-2017 21:04 ]

Cloud ☁️

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

Afbeeldingen werken goed hoor @HKLM_, verder kun je Student aan Huis gewoon vertrouwen hoor qua kennis en naar een computer winkel brengen is inderdaad een goed idee.

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

• HKLM_
Markimoo schreef op donderdag 28 december 2017 @ 21:06:
Afbeeldingen werken goed hoor @HKLM_, verder kun je Student aan Huis gewoon vertrouwen hoor qua kennis en naar een computer winkel brengen is inderdaad een goed idee.
Mmm dan komt het door de mobiel ik zie alleen oranje vlakken.

Cloud ☁️

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

HKLM_ schreef op donderdag 28 december 2017 @ 21:07:
[...]

Mmm dan komt het door de mobiel ik zie alleen oranje vlakken.
Vreemd.

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

• dejongemi
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 24-12-2024
(hier Sypie)

Nog even verder gekeken in Gmail. Het wachtwoord voor apps moest kennelijk nog gegenereerd worden. Deze is nu gegenereerd maar nog steeds ziet Outlook niet dat er mail is, ook met de juiste instellingen...

Ik zal zo even een schermafbeelding plaatsen van Outlook en de instellingen die ik daar gemaakt heb.

UPDATE:
%&*#^$*&^*@#%*^&%$(*Q&* nog aan toe: er lag een stuk software dwars wat geinstalleerd was en actief stond te zijn. Ik heb Avast Internet Security uitgezet totdat de computer herstart. En floep, daar ging Outlook netjes alle mail binnenharken...

Nu dus eens even uitzoeken waar en welke instellingen ik in Avast moet maken om Outlook netjes te kunnen laten werken. Je houdt het toch niet voor mogelijk.

[ Voor 39% gewijzigd door dejongemi op 28-12-2017 22:15 . Reden: Probleem gevonden, nu de oplossing nog. ]

• HKLM_
@dejongemi

Probeer dit eens, van het forum

1. Avast Preferences
2. Advanced, right next to Mail Shield
3. Exclusions
4. Click on "+"
5. Right next to server type "pop.gmail.com"
6. On Service select pop3
7. Click on Add

Lekker bezig Sypie :)

[ Voor 7% gewijzigd door HKLM_ op 28-12-2017 22:18 ]

Cloud ☁️

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
@HKLM_ Daar kijken we morgen even naar. Avast staat nu zo ingesteld dat die tot de volgende herstart niks meer uithaalt. @dejongemi laat de PC nu even aan staan, zodat ze morgen weer netjes kan mailen.

Er is nog 1 account die niet lekker mee wil werken, daar is vast iets anders mee aan de hand... Uiteindelijk werkt het voor de rest netjes.

• dejongemi
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 24-12-2024
@sypie wat een gigantische klus heeft Sypie vandaag gehad aan mijn Outlook. De oplossing heeft hij al beschreven maar ik wil graag mijn oprechte bewondering uiten voor zijn doorzettingsvermogen. Sypie enorm bedankt. I owe you something!!

• Soundstorm2010
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-07 14:07
@sypie goed bezig.. Waarom hebben we dat niet zelf gedacht dat misschien de AV iets blockeerd :O

@dejongemi
maar gelukkig kunt u nu wel mailen en is de oplossing te zien op de horizon.. Eindelijk :)

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

• sypie
  • Niet online
Soundstorm2010 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 08:37:
@sypie goed bezig.. Waarom hebben we dat niet zelf gedacht dat misschien de AV iets blockeerd :O
De omschrijving van @dejongemi wijst er min of meer op dat het aan de instellingen van Outlook ligt. Het is ook onduidelijk wanneer Avast een update of iets dergelijks gedaan heeft, de software begint vast niet uit zichzelf na te denken dat die ineens iets moet doen.

Ik moet wel zeggen dat een probleem als deze een leuke uitdaging is, zeker omdat ik zelf een Apple gebruiker ben. Ik hou van een puzzeltje en net als TS stop ik niet eerder dan dat de puzzel is opgelost. De laatste stukjes worden misschien vandaag gelegd en anders morgen.

• sypie
  • Niet online
Even een (kick en) update:
Avast heb ik zo ingesteld dat die mailverkeer met rust laat, de andere schilden staan nog netjes aan. Ik had een aantal domeinen toegevoegd als vertrouwd er bleven foutmeldingen in zitten. Klaar met Avast en gewoon het hele mailgebeuren uitgezet.

Verder moet @dejongemi nog even contact opnemen met de hoster van de mail, er is een certificaatfout die terugkomt en die verwijst naar parallels panel. Aangezien Gmail.com, Outlook.com en iCloud daar verder niks mee doen verwacht ik de hoster van de twee domeinen die ingesteld staan in Outlook. Ik vermoed dat dat iets te maken heeft met DNS of SSL instellingen aan de serverkant.

Verder nog wat overbodige software weggegooid en wat tips meegegeven. Ik heb weer een boel geleerd over Windows 10 én waarom ik ook al weer voor Mac was gegaan, maar dat geheel terzijde.
Pagina: 1 2 Laatste