Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quinger
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-01-2024
Ik lees dat de Samsung Odyssey Mixed Reality bril niet naar Europa komt :(

Ik wil deze graag zakelijk aanschaffen. Ik probeerde via Ebay in America te bestellen. Jammer genoeg valt Ebay voor een groot gedeelte af omdat ze daar tegenwoordig gebruik maken van Global Shipping Program (GSP) waardoor je vooraf BTW betaalt die je door de manier van werken van GSP niet kan terugvragen bij de belastingdienst.

Het is me tot nu toe niet gelukt een ebay leverancier te vinden die buiten GSP naar mij wil versturen. Kennen jullie verkooppunten (in ebay of daarbuiten) voor de Odyssey die wel internationaal verzenden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluf98
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 18:10
heb ik via Borderoo.com gedaan, zoals je in review van deze HMD kunt lezen. suc6

Sysje

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-10 15:47

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dit is geen technische vraag.

Move OH -> SF

Overigens betwijfel ik of het in deze vorm daar topicwaardig is, maar dat is ter beoordeling van de SF crew

Oslik blyat! Oslik!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

dion_b schreef op donderdag 21 december 2017 @ 21:01:
Dit is geen technische vraag.

Move OH -> SF

Overigens betwijfel ik of het in deze vorm daar topicwaardig is, maar dat is ter beoordeling van de SF crew
:N Ook hier gaat die op slot, gezien ik er geen meerwaarde inzie.
Zie ook het SF Beleid hiervoor. Vragen naar ervaringen en/of aankoopadvies is beiden niet de beiden niet de bedoeling. Hierbij valt ook het vragen naar webshops die een bepaald product in het assortiment hebben onder.

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

Dit topic is gesloten.