App voor tweakers

Pagina: 1
Acties:
  • 14.169 views

Vraag

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• M. van Aken
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-03 01:47
Hallo,

Ik vroeg me af waarom er (nog) geen tweakers-app is?
Dit lijkt me extreem handig omdat de website niet altijd even goed werkt op smartphones.
Vooral vergelijken en het laden van pagina's is een gedoe.

Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,
Maarten

Redneck ingenuity is still ingenuity

Beste antwoord (via rens-br op 07-06-2024 08:31)

• fm77
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Daar ben je een paar jaar te laat mee :)
Einde Tweakers smartphone apps

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +6 Henk 'm!

• fm77
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Daar ben je een paar jaar te laat mee :)
Einde Tweakers smartphone apps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Zoals ook op die pagina te lezen valt: apps zijn vaak niks anders dan een jasje om de website heen. Wat voor andere functies dan de functies die je nu via de site hebt kun je implementeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Ik twijfel tussen MF en LA, maar ik geef deze een zetje van AZ richting LA MF :+ .

[ Voor 9% gewijzigd door naitsoezn op 18-12-2017 12:06 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
De website werkt prima bij mij op m'n mobiel :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:59

Kiswum

Gadget reviewer

CyberMania schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 16:01:
De website werkt prima bij mij op m'n mobiel :)
Totdat je bijvoorbeeld naar je persoonlijkefoto album, V&A of Tweakblogs gaat.

Verder vind ik een app niet nuttig, ik bezoek liever de website.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:22

crisp

Devver

Pixelated

Kiswum schreef op maandag 18 december 2017 @ 10:48:
[...]

Totdat je bijvoorbeeld naar je persoonlijkefoto album, V&A of Tweakblogs gaat.
Ook met een app zijn dat niet de onderdelen die prioriteit zouden krijgen om daar een plek in te krijgen ;)

Sterker nog: als we ook een app moeten bouwen en onderhouden houden we zelfs nog minder tijd over voor dat soort onderdelen...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:00

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Je kan bovendien in Chrome ook prima de website van Tweakers op je Home-screen pinnen.
Aan de hand van de responsive-layout (RWD) moet dit prima in je telefoon passen.

Er zijn nog wel een aantal zaken die niet responsive zijn, zoals in informatiepagina's onderaan de site. En misschien nog wat andere onderdelen.

Is er bekend wanneer deze responsive worden, @crisp?
Want is er een doelstelling of alle publieke pagina's van Tweakers (excl. Tweakblogs, denk ik dan) responsive moeten worden?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:22

crisp

Devver

Pixelated

AW_Bos schreef op maandag 18 december 2017 @ 11:54:
[...]
Is er bekend wanneer deze responsive worden, @crisp?
Want is er een doelstelling of alle publieke pagina's van Tweakers (excl. Tweakblogs, denk ik dan) responsive moeten worden?
Daar is niet echt een planning voor. We pakken het aan wanneer er een aanleiding is om dingen te wijzigen op die pagina's. Voor een aantal onderdelen (actie/info pagina's, V&A) is het afhankelijk van een complete refactor van de achterliggende code (techdebt). Tweakblogs durf ik me al helemaal niet over uit te spreken :X :P

Intentionally left blank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rse1
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 05-07 20:57
sypie schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 15:52:
Zoals ook op die pagina te lezen valt: apps zijn vaak niks anders dan een jasje om de website heen. Wat voor andere functies dan de functies die je nu via de site hebt kun je implementeren?
Notificaties widgets/livetiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:29
rse1 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 20:36:
[...]

Notificaties widgets/livetiles
Notificaties zijn er al. Livetiles gebruikt bijna niemand.

Er is geen reden voor een app

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:25
418O2 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 20:39:
[...]

Dat is wel iets te kort door de bocht, de tweakers website is goed op mobile devices maar niet goed genoeg. Volgens mij is de reden dat er geen app is omdat de website een respositiv design heeft. Maar er zijn nog best wat plekken die een kriem zijn om te gebruiken op een telefoon, ipad etc.

Cloud ☁️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rse1
418O2 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 20:39:
[...]

Notificaties als in meldingen over nieuwe artikelen? Hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:33

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Daar heeft een @b2vjfvj75gjx7 een mooie oplossing voor gemaakt: http://tweakers.deathgrunt.nl/.
rse1 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 20:42:
Notificaties als in meldingen over nieuwe artikelen? Hoe?
Dat is er (nog) niet, maar daar heb je ook geen app voor nodig. Notificaties van nieuwe berichten, reacties, mentions en quotes heb je al. Dus de devvers zouden dit eventueel kunnen uitbreiden voor de nieuwsberichten. Zelf zou ik er helemaal gek van worden om 25 notificaties per dag te krijgen van nieuwe berichten.

Overigens zou je met een RSS reader dit ook kunnen oplossen.

[ Voor 56% gewijzigd door rens-br op 23-01-2018 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
HKLM_ schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 20:42:
[...]

Dat is wel iets te kort door de bocht, de tweakers website is goed op mobile devices maar niet goed genoeg. Volgens mij is de reden dat er geen app is omdat de website een respositiv design heeft. Maar er zijn nog best wat plekken die een kriem zijn om te gebruiken op een telefoon, ipad etc.
Dat klopt. Maar heb je enig idee hoeveel tijd een app kost om te maken? En je krijgt er niets voor terug.

Het feit dat er veel nog niet responsive is, geeft wel aan dat het devteam echt geen tijd heeft voor een app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

HKLM_ schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 20:42:
De tweakers website is goed op mobile devices maar niet goed genoeg. Volgens mij is de reden dat er geen app is omdat de website een respositiv design heeft. Maar er zijn nog best wat plekken die een kriem zijn om te gebruiken op een telefoon, ipad etc.
Maar zoals @crisp aangeeft gaat daar dan ook geen verandering in komen, wanneer er wel een app komt:
crisp schreef op maandag 18 december 2017 @ 10:53:
[...]

Ook met een app zijn dat niet de onderdelen die prioriteit zouden krijgen om daar een plek in te krijgen ;)

Sterker nog: als we ook een app moeten bouwen en onderhouden houden we zelfs nog minder tijd over voor dat soort onderdelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rse1
418O2 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 20:43:
[...]

Dat klopt. Maar heb je enig idee hoeveel tijd een app kost om te maken? En je krijgt er niets voor terug.

Het feit dat er veel nog niet responsive is, geeft wel aan dat het devteam echt geen tijd heeft voor een app
Nee hoor zo een nieuwe progressive web app kost niks en is een heel klein bestand. Automatische wrapper met notificaties inprincipe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
rse1 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 20:47:
[...]

Nee hoor zo een nieuwe progressive web app kost niks en is een heel klein bestand. Automatische wrapper met notificaties inprincipe.
Die notificaties kunnen ze nu ook wel gewoon inbouwen in de site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rse1
rens-br schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 20:43:
[...]

Daar heeft een @b2vjfvj75gjx7 een mooie oplossing voor gemaakt: http://tweakers.deathgrunt.nl/.

[...]

Dat is er (nog) niet, maar daar heb je ook geen app voor nodig. Notificaties van nieuwe berichten, reacties, mentions en quotes heb je al. Dus de devvers zouden dit eventueel kunnen uitbreiden voor de nieuwsberichten. Zelf zou ik er helemaal gek van worden om 25 notificaties per dag te krijgen van nieuwe berichten.

Ja ik persoonlijk niet heb het ook voor android/windows central aanstaan vind het handig. Daarnaast hebben ze een mooie widget die het laatste nieuws aangeeft zondwr de app te openen. De notificaties die er nu zijn krijg je alleen als je daadwerkelijk op de site bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

rse1 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 20:50:
Ja ik persoonlijk niet heb het ook voor android/windows central aanstaan vind het handig. Daarnaast hebben ze een mooie widget die het laatste nieuws aangeeft zondwr de app te openen.
Zoveel mensen, zoveel wensen. Daar moet ik je gelijk in geven. Maar goed pak een willekeurige RSS reader met ondersteuning voor Widgets en je hebt hetzelfde, zonder dat het dev-tijd kost.
De notificaties die er nu zijn krijg je alleen als je daadwerkelijk op de site bent.
Ik krijg die notificaties ook wanneer ik niet op de website ben. Op mijn telefoon en laptop komen ze beide gewoon op de achtergrond binnen, zonder dat de website open staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
rse1 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 20:50:
[...]

Ja ik persoonlijk niet heb het ook voor android/windows central aanstaan vind het handig. Daarnaast hebben ze een mooie widget die het laatste nieuws aangeeft zondwr de app te openen. De notificaties die er nu zijn krijg je alleen als je daadwerkelijk op de site bent.
https://tweakers.net/instellingen/notificaties/

Deze goed ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rse1
rens-br schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 20:56:
[...]

Zoveel mensen, zoveel wensen. Daar moet ik je gelijk in geven. Maar goed pak een willekeurige RSS reader met ondersteuning voor Widgets en je hebt hetzelfde, zonder dat het dev-tijd kost.

[...]

Ik krijg die notificaties ook wanneer ik niet op de website ben. Op mijn telefoon en laptop komen ze beide gewoon op de achtergrond binnen, zonder dat de website open staan.
Heb alles goed staan, maar dit snap ik niet. Hoe krijg je de meldingen zonder dat de website op de achtergrond is en zonder dat er iets geinstalleerd is op je telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

@rse1

Lang leve WebPush in de moderne browsers:

https://support.mozilla.o...ush-notifications-firefox

Zou trouwens leuk zijn als iemand van Tweakers wat kon vertellen over de implementatie ervan. Het is volgens mij geen sinecure.

[ Voor 40% gewijzigd door AW_Bos op 25-01-2018 07:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:20

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Er is een .plan van met alle informatie erover. ;)

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:20

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Die ja, maar kan natuurlijk zijn dat er in topics hier wat dieper op in gegaan is over de implementatie, ipv de reacties onder het .plan.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rse1
AW_Bos schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 07:00:
@rse1

Lang leve WebPush in de moderne browsers:

https://support.mozilla.o...ush-notifications-firefox

Zou trouwens leuk zijn als iemand van Tweakers wat kon vertellen over de implementatie ervan. Het is volgens mij geen sinecure.
Ja nee idd op de desktop ken ik van edge push notificaties maar zo ver ik weet zijn er nog geen mobiele browsers die het echt ondersteunen. Krijg wel eens op fora het verzoek of ik notificaties wil ontvangen van de site maar druk altijd op nee miss dat het wel werkt dus. Maar die optie heb ik nooit op tweakers gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

@rse1 Chrome op mijn telefoon ondersteunt het wel. Als ik een notificatie krijg, dan zie ik die ook op mijn Samsung Galaxy S7! :)

Je moet het wel even zelf aanzetten via het belletje bovenin, en dan onderaan. Gelukkig vragen ze het niet standaard, want zou wel heel irritant zijn :).
Hero of Time schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 10:18:
Die ja, maar kan natuurlijk zijn dat er in topics hier wat dieper op in gegaan is over de implementatie, ipv de reacties onder het .plan.
Thanks! Ik zal eens neuzen, want ik wil er wel eens mee testen, maar ik heb er nog teveel onduidelijkheden over.
Maar daar ga ik dit topic mee niet vervuilen ;)

[ Voor 81% gewijzigd door AW_Bos op 25-01-2018 20:41 ]

• rse1
AW_Bos schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 20:37:
@rse1 Chrome op mijn telefoon ondersteunt het wel. Als ik een notificatie krijg, dan zie ik die ook op mijn Samsung Galaxy S7! :)

Je moet het wel even zelf aanzetten via het belletje bovenin, en dan onderaan. Gelukkig vragen ze het niet standaard, want zou wel heel irritant zijn :).

[...]

Thanks! Ik zal eens neuzen, want ik wil er wel eens mee testen, maar ik heb er nog teveel onduidelijkheden over.
Owja idd ik kende t wel van andere sites die het wel standaard vragen zodra je op de website komt. Wist overigens niet dat t ook werkte als je niet op de page was maar, idd het werkt. Bedankt!

• rse1
AW_Bos schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 20:37:

[...]

Of nee trouwens niet krijg alleen het klokje in beeld als ik op tweakers ben en zie bij de opties ook geen optie voor notificaties bij nieuwe artikelen. Voor andere sites werkt het wel.

• rens-br

rens-br

rse1 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 11:40:
Of nee trouwens niet krijg alleen het klokje in beeld als ik op tweakers ben
Dan heb je het niet goed ingesteld. Heb je uitgevoerd wat hier staat: plan: Web Push Notifications en Community Pick - Development-iteratie #106?
en zie bij de opties ook geen optie voor notificaties bij nieuwe artikelen. Voor andere sites werkt het wel.
Die notificatie bestaat ook niet.

• rse1
rens-br schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 11:42:
[...]

Dan heb je het niet goed ingesteld. Heb je uitgevoerd wat hier staat: plan: Web Push Notifications en Community Pick - Development-iteratie #106?

[...]

Die notificatie bestaat ook niet.
Ja gedaan. Maar ik heb nooit de vraag gehad op deze site of ik notificaties wil vangen en de site staat ook niet in de lijst met geaccepteerde of geblokkeerde notificaties. Chrome android

• rens-br

rens-br

rse1 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 12:11:
Ja gedaan. Maar ik heb nooit de vraag gehad op deze site of ik notificaties wil vangen en de site staat ook niet in de lijst met geaccepteerde of geblokkeerde notificaties. Chrome android
Wanneer je de optie aanzet, moet je daarna vanzelf de vraag krijgen of je notificaties wilt ontvangen of je hebt [url="chrome://settings/content/siteDetails?site=https%3A%2F%2Fgathering.tweakers.net"]deze[/url] uitgezet.

Wat staat er als je op het gele belletje drukt?

• rse1
rens-br schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 12:13:
[...]

Wanneer je de optie aanzet, moet je daarna vanzelf de vraag krijgen of je notificaties wilt ontvangen of je hebt [url="chrome://settings/content/siteDetails?site=https%3A%2F%2Fgathering.tweakers.net"]deze[/url] uitgezet.

Wat staat er als je op het gele belletje drukt?
Als ik op het belletje druk zie ik alle reacties op mijn berichten en bij instellingen heb ik alle vakjes met pushnotificaties aangevinkt

• rens-br

rens-br

rse1 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 12:32:
Als ik op het belletje druk zie ik alle reacties op mijn berichten en bij instellingen heb ik alle vakjes met pushnotificaties aangevinkt
En helemaal onderaan het venster van de Pushnotifcaties, daar moet

"Ontvang pushnotificaties in de browser" staan op 'Aan', zoals je hieronder kan zien:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M8pmRcJAb1flbKrBqbabHK-J-UI=/fit-in/656x/filters:fill(white)/i/2001505033.png

Er kan in het rood ook een melding onder staat dat Push notificaties uit staan / niet ondersteund worden o.i.d.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rse1
rens-br schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 12:34:
[...]

En helemaal onderaan het venster van de Pushnotifcaties, daar moet

"Ontvang pushnotificaties in de browser" staan op 'Aan', zoals je hieronder kan zien:

[afbeelding]

Er kan in het rood ook een melding onder staat dat Push notificaties uit staan / niet ondersteund worden o.i.d.
Ahhh ik zie het al op de mobiele site is het niet iets anders maar heb t gevonden nu en de melding gehad. Bedankt!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/VqNO55vztSU0VHleNif6rAqV/full.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/m02et5rxyVopiPa5kQuhYJSw/full.png

• rse1
Als het nu nog voor nieuwsartikelen werkt in de toekomst is het precies zoals k t graag heb! Met rss reader vind ik iets te veel poespas

• rens-br

rens-br

@rse1 het werk nu dus, begrijp ik?

'Abonneren op nieuwsartikelen lijkt me ook een mooie functie, maar is wel offtopic in dit topic. Het lijkt mij het handigste als je daar even een nieuw topic voor aanmaakt.

• rse1
rens-br schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 13:12:
@rse1 het werk nu dus, begrijp ik?

'Abonneren op nieuwsartikelen lijkt me ook een mooie functie, maar is wel offtopic in dit topic. Het lijkt mij het handigste als je daar even een nieuw topic voor aanmaakt.
Hey ja het werkt nu idd. Ja andere nieuwssites hebben dit standaard. Dat was initieel eig me topic :P

Ma miss ff een nieuwe post starten idd

[ Voor 4% gewijzigd door rse1 op 15-02-2018 13:22 ]

• rens-br

rens-br

@rse1 de starter van het topic is @M. van Aken :P Maar dit topic gaat over een app en jou verzoek staat daar weer helemaal los van. :)

• rse1
rens-br schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 13:22:
@rse1 de starter van het topic is @M. van Aken :P Maar dit topic gaat over een app en jou verzoek staat daar weer helemaal los van. :)
Het onderwerp was idd de app en ik gaf aan dat 1 van de voordelen van de app de notificaties/livetile met de nieuwskoppen waren. Zie niet in hoe dat er helemaal los van staat dat is 1 van de redenen waarom ik voorstander ben van de app en daarmee gaf ik kracht aan het verzoek van de starter van het topic. Maar k bn blij dat er voor mijn usage case een soort van oplossing is. :)

• rens-br

rens-br

rse1 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 18:51:
Het onderwerp was idd de app en ik gaf aan dat 1 van de voordelen van de app de notificaties/livetile met de nieuwskoppen waren. Zie niet in hoe dat er helemaal los van staat dat is 1 van de redenen waarom ik voorstander ben van de app
Goed punt inderdaad. Maar wil je dus notificaties krijgen over nieuwe nieuwsberichten van de huidige implementatie, lijkt me het handig als je even een nieuw topic start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rse1
rens-br schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 19:19:
[...]

Goed punt inderdaad. Maar wil je dus notificaties krijgen over nieuwe nieuwsberichten van de huidige implementatie, lijkt me het handig als je even een nieuw topic start.
Ja idd gelijk heb je. Doe ik!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bitpusher3
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-03-2023
Voir Android is er wel degelijk een niet officiële app:

https://play.google.com/s...id=com.tweakers.rss.feeds

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pennywise666
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-09 16:59
rens-br schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 20:43:
[...]

[...]

En het is er nog steeds niet 6 jaar later! Wat is dit raar dat dat er niet is zeg! Wat is de reden daarvan? Er staan 100 opties voor browser notificaties, maar de meest voor de handliggende staat er niet tussen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

pennywise666 schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 23:11:
[...]

En het is er nog steeds niet 6 jaar later! Wat is dit raar dat dat er niet is zeg! Wat is de reden daarvan? Er staan 100 opties voor browser notificaties, maar de meest voor de handliggende staat er niet tussen!
Daar is niks raars aan!
Wat maakt een app volgens jou beter dan een site die al heel goed werkt op mobieltjes?
Je kan het zelf als 'app' instellen door een snelkoppeling naar tweakers.net op je homescreen te plaatsen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 21:24

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

@AW_Bos Volgens mij gaat die reactie specifiek over bepaalde notificaties, niet zozeer over een app.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

.oisyn schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 01:07:
@AW_Bos Volgens mij gaat die reactie specifiek over bepaalde notificaties, niet zozeer over een app.
Ah, ik zie het! Maar dan ben ik benieuwd waarom @pennywise666 geen RSS-feed programma gebruikt?
Opsich zouden web-push notificaties ook wel welkom zijn, maar RSS voldoet ook, en is ook met add-ons wel integreerbaar in je browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 10:17
Ik persoonlijk heb er geen behoefte aan, maar als het wel komt graag nee blijft nee en niet telegraaf.nl stijl elke dag vragen.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat ze destijds niet onder de aandacht hebben gebracht bij de gebruikers. Ik heb nooit geweten dat die bestond.
Beetje marketing of eenmalig melding wanneer je tweakers bezoekt had ze destijds veel meer gebruikers opgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 07:11:
[...]

Jammer dat ze destijds niet onder de aandacht hebben gebracht bij de gebruikers. Ik heb nooit geweten dat die bestond.
Beetje marketing of eenmalig melding wanneer je tweakers bezoekt had ze destijds veel meer gebruikers opgeleverd.
Daar ben je een paar jaar te laat mee ;)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

pennywise666 schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 23:11:
[...]

Mijn vermoeden, maar ik ben dan ook geen medewerker van het HQ, is omdat die specifieke notificatie request niet op de lijst staan, omdat dit topic gaat over een app.

Sindskort hebben we ook een nieuw MF beleid. Mijn advies is dan ook, lees even Mooie features beleid (nieuwe aanpak) door en maak even een nieuw topic aan in Mooie features.

Dit topic gaat in ieder geval op slot, omdat de originele vraag, waarom is er geen app, in principe beantwoord is.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.