Ik ben op de site geweest van Jama;
www.jama.com.tw
Nou lekker is dat, alle moederborden hangen onder elkaar, dus als je niet weet wel type maar lekker gaan zoeken wel bord bij welke processor past.
Er zitten geen plaatjes bij de producten, dus hoe het er uit ziet weet je ook niet. De specificaties zijn bagger. Bij downloads staan alleen bios updates, allemaal bij elkaar en niet uitgelegd want er verandert is.
Een Nederlandse Distributeur is er wel, maar of hij zelf nederlands is? er staat bij het adres namelijk "Eindhover" ipv "Eindhoven". En die heeft een email bij planet, dus das een gewoon bij iemand thuis in de garage. En dan durfen ze dit te zeggen:
JAMA formerly had over 15 years experience in ASIC design on PC Mainboard, BIOS, Chip set and etc., the history been held very successful in 80286 all the way up to 80486 and some Graphic Chip design.
Nou zelfs in PCchips heb ik dan nog meer vertrouwen, dit is crap.
Overings, voor een goed en goedkoopbord zou ik voor soyo gaan, zelf ss7 board van gehad, nooit geen problemen, sneller dan Ali of Via chipset (was eteq). En toen na de garantie m'n bios naar de neuk was heb ik ff 1 telefoontje gepleegd, opgestuurd naar de distributeur in eindhoven en de chip GRATIS laten flashen, binne enkele dagen, das nou service!
btw.
Dit is ook leuk bij Lubcom:
item
moederbord
type
m7-av693b
cpu socket
fcpga
cpu type
pentium II, III, celeron
chipset
Via 693 & 686 chipset
front side bus
133 Mhz
slot indeling
4x pci, 2x isa, 1x agp, 1x amr
geheugen indeling
3x dimm
controllers
2x udma-100, 1x fdd
poorten
2x serieel, 1x parallel, 2x ps2, 2x usb
aansluiting voeding
atx
onboard
sound
agp snelheid
4x
Dit type bord is volgens de Jama site toch echt voor amd bedoelt en dit is ook lekker duidelijk: Via 693 & 686 chipset