Mijn vraag
Hoeveel tijd moet ik uittrekken voordat er met een nintendo switch uit de verpakking gespeeld kan worden?
En moet ik nog iets aan extra voorbereidingen doen?
Met kerst wil ik mijn dochter een switch cadeau doen. Ze zal er vast reuzeblij mee zijn (en ik ook), maar ik wil het moment niet verpesten doordat papa nog even wat moet installeren/opladen voordat ze er echt blij mee kan zijn...en ze vervolgens minimaal twee uur moet zitten wachten.
Daarbij komt dat we dan op een vakantiepark zitten, waarbij ik mijn twijfels heb over de kwaliteit van de internetverbinding.
Ik wil eigenlijk het volgende liefst in de winkel in laten pakken en er direct met twee spelers mee kunnen spelen (dank:https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1820803):
Bij voorbaat dank
Hoeveel tijd moet ik uittrekken voordat er met een nintendo switch uit de verpakking gespeeld kan worden?
En moet ik nog iets aan extra voorbereidingen doen?
Met kerst wil ik mijn dochter een switch cadeau doen. Ze zal er vast reuzeblij mee zijn (en ik ook), maar ik wil het moment niet verpesten doordat papa nog even wat moet installeren/opladen voordat ze er echt blij mee kan zijn...en ze vervolgens minimaal twee uur moet zitten wachten.
Daarbij komt dat we dan op een vakantiepark zitten, waarbij ik mijn twijfels heb over de kwaliteit van de internetverbinding.
Ik wil eigenlijk het volgende liefst in de winkel in laten pakken en er direct met twee spelers mee kunnen spelen (dank:https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1820803):
- Console
- Microsd 64/128 Gb
- Pro-controller
- Super Mario Odyssey
- Mario Kart 8
- Just Dance 2018
- Opladen: Moet er vantevoren iets opgeladen worden voordat er mee gespeeld gaat worden? Ik meen wel de pro controller (aanname circa 3 uur)
- Update: Heeft een switch direct uit de verpakking wellicht een firmware update nodig voordat gespeeld kan worden? aanname: Nee
- Internet: Bij de instellingen staat verbinding met internet...is dit direct al noodzakelijk of kan dit enkele dagen wachten?
- Nintendo account: Moet een Nintendo account al direct gekoppeld worden of kan dat tot thuis wachten (en hoe lang duurt het koppelen zelf(eerder gecreëerd account))?
Bij voorbaat dank