Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Nintendo Switch] Hoeveel Installatietijd incalculeren

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• nijsen
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 28-01 21:44
Mijn vraag
Hoeveel tijd moet ik uittrekken voordat er met een nintendo switch uit de verpakking gespeeld kan worden?
En moet ik nog iets aan extra voorbereidingen doen?

Met kerst wil ik mijn dochter een switch cadeau doen. Ze zal er vast reuzeblij mee zijn (en ik ook), maar ik wil het moment niet verpesten doordat papa nog even wat moet installeren/opladen voordat ze er echt blij mee kan zijn...en ze vervolgens minimaal twee uur moet zitten wachten.
Daarbij komt dat we dan op een vakantiepark zitten, waarbij ik mijn twijfels heb over de kwaliteit van de internetverbinding.

Ik wil eigenlijk het volgende liefst in de winkel in laten pakken en er direct met twee spelers mee kunnen spelen (dank:https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1820803):
  • Console
  • Microsd 64/128 Gb
  • Pro-controller
  • Super Mario Odyssey
  • Mario Kart 8
  • Just Dance 2018
De twijfels die ik weggenomen zou willen zien:
  1. Opladen: Moet er vantevoren iets opgeladen worden voordat er mee gespeeld gaat worden? Ik meen wel de pro controller (aanname circa 3 uur)
  2. Update: Heeft een switch direct uit de verpakking wellicht een firmware update nodig voordat gespeeld kan worden? aanname: Nee
  3. Internet: Bij de instellingen staat verbinding met internet...is dit direct al noodzakelijk of kan dit enkele dagen wachten?
  4. Nintendo account: Moet een Nintendo account al direct gekoppeld worden of kan dat tot thuis wachten (en hoe lang duurt het koppelen zelf(eerder gecreëerd account))?
Op de Nintendo site lijkt het te kunnen, maar het zou teleurstellend zijn wanneer ik iets als optioneel lees en het verplicht blijkt https://www.nintendo.nl/S...ng/Overzicht-1197290.html

Bij voorbaat dank

Beste antwoord (via nijsen op 15-12-2017 14:54)

• Aschtra
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 23:04
Toevallig eergisteren een Switch gekocht dus ik hoop dat ik het meeste voor je kan beantwoorden
quote:
nijsen schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 13:39:

De twijfels die ik weggenomen zou willen zien:
  1. Opladen: Moet er vantevoren iets opgeladen worden voordat er mee gespeeld gaat worden? Ik meen wel de pro controller (aanname circa 3 uur)
  2. Die van mij was 39% toen ik hem voor het eerst opstartte. Standaard joycons zaten voor 75% vol. Zal wel verschillen per box denk ik
  3. Update: Heeft een switch direct uit de verpakking wellicht een firmware update nodig voordat gespeeld kan worden? aanname: Nee
  4. Foute aanname. Die van mij had direct een software update nodig.
  5. Internet: Bij de instellingen staat verbinding met internet...is dit direct al noodzakelijk of kan dit enkele dagen wachten?
  6. Kan wel wachten denk ik, je krijgt dan alleen geen updates binnen
  7. Nintendo account: Moet een Nintendo account al direct gekoppeld worden of kan dat tot thuis wachten (en hoe lang duurt het koppelen zelf(eerder gecreëerd account))?
  8. Hoeft niet direct gekoppeld te worden. Ik had nog geen nintendo account en heb eerst even paar potjes Mario Kart gedaan en daarna een gemaakt en gekoppeld
Op de Nintendo site lijkt het te kunnen, maar het zou teleurstellend zijn wanneer ik iets als optioneel lees en het verplicht blijkt https://www.nintendo.nl/S...ng/Overzicht-1197290.html

Bij voorbaat dank

Alle reacties

Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True