Dank je, maar die threads waren me bekend ('k sta d'r zelf ook in) en geven geen antwoord op de vraag, alhoewel ik daar ook beweer dat ie het wel kan maar toendertijd hield ik me er zelf nog niet zo mee bezig. Sommige mensen beweren dat hun 12x10x32x wel subchannels kan lezen/schrijven en anderen weer niet, en een zoektocht op het web geeft tegenstrijdigheden.
Ik geloof (of hoop eigenlijk) nog steeds dat het een firmware-kwestie is. SD2, wat ie niet zou kunnen, is een ander verhaal dan subchannels als ik het goed heb en dat vind ik zelf niet zo belangrijk. De info van
CloneCD zegt wel iets over de support (met firmware >=LS22) maar niet specifiek de subchannels, alhoewel dit onder RAW-DAO96 zou vallen en dus ondersteund lijkt te worden. Uit een
review van de brander blijkt echter dat bij CloneCD-kopieren met LS22 de subchannels niet lukken.. Of dit dus aan CloneCD of aan de branderfirmware ligt
Voor dit topic is de vraag heel makkelijk te beantwoorden, zeker daar er zo veel mensen zijn die zo'n ding hebben. Als je met Nero een audio-cd kopieert (met subchannels actief) en je vindt in de logfile "drive doesn't read subchannel data", of CloneCD komt niet met een pop-up zoals in de hierboven genoemde review dan is het duidelijk. Even erbij vertellen welke firmware je hebt en hoppa

.