Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
sluiten

Onderzoek Tweakers

Om beter te begrijpen wat jij waardevol vindt aan Tweakers en andere online content of features, voeren we een onderzoek uit. Wil jij ons helpen door de bijbehorende vragenlijst in te vullen? Het invullen neemt ongeveer 15 minuten in beslag en onder alle deelnemers verloten we drie Tweakers-goodiebags.

Naar het onderzoek

Toon posts:

Prijsvragen en inactieve users

Pagina: 1
Acties:
  • 2.229 views

• SomerenV
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 00:44

SomerenV

It's something!

Topicstarter
Wie naar de reacties kijkt bij Tweakers speelt voor Sinterklaas ziet een paar reacties van mensen die het oneerlijk vinden dat er altijd zoveel inactieve Tweakers prijzen winnen. Datzelfde soort reacties zie je onder elke prijsvraag, maar ik was benieuwd hoe inactief de winnaars nou eigenlijk zijn.

Zo'n 15% heeft nooit een reactie geplaatst
Zo'n 35% heeft 1 tot 10 reacties geplaatst
Zo'n 25% heeft 11 tot 50 reacties geplaatst
Zo'n 10% heeft 51 tot 200 reacties geplaatst
Zo'n 8% heeft 201 tot 500 reacties geplaatst
Zo'n 7% heeft meer dan 500 reacties geplaatst

Meer dan de helft van de winnaars heeft dus 0 tot 50 reacties geplaatst, waarvan veel maar een handjevol reacties. En veel winnaars hebben voor het laatst gereageerd in het topic waar ze wat gewonnen hebben.

Nu maakt het mij niet gek veel uit of ik wat win of niet, maar ook al worden winnaars random gekozen, helemaal eerlijk lijkt het niet te zijn tegenover de participerende bezoekers. Als je bij een gemiddeld nieuwsbericht kijkt dan zie dat verreweg de meesten meer dan 100 reacties hebben geplaatst. Je bent dan misschien niet super actief, maar praat wel mee. Zo leest een vriend van me dagelijks Tweakers en zo'n één keer in de maand reageert ie ergens op als hij vindt dat ie daarmee een bijdrage kan leveren aan een discussie. En hij modereert regelmatig reacties.

Ook zie je dat veel van de 'inactieve' winnaars ook op het forum nauwelijks een bijdrage leveren. Misschien dat ze wel heel veel lezen, maar dat is niet te checken.

Inmiddels moet je een bepaalde tijd geregistreerd zijn wil je mee kunnen doen met prijsvragen, maar is het geen beter idee af te gaan op een minimale karma? Je hoeft niet super actief te zijn voor wat karma. Aan de 1000 zit je al redelijk rap en zelfs 2000 of 3000 is geen onmogelijke opgave, zelfs als je slechts sporadisch wat dingen post en soms een andere bijdrage levert (forum/moderatie). Daarmee dwing je bezoekers niet als een malle reacties te plaatsen en je filtert er de inactieve gebruikers uit. Uiteindelijk zou een prijsvraag toch iets moeten zijn om je bezoekers te belonen, en dan met name de bezoekers die Tweakers maken tot wat het is. En wie niks doet behalve lezen draagt daar in mijn ogen niet aan bij.

Je kunt van niemand verwachten dat ze elke dag dingen posten, maar helemaal niks bijdragen maar wel mee kunnen doen aan prijsvragen voelt een beetje goedkoop.

[Voor 3% gewijzigd door SomerenV op 14-12-2017 00:59]

EightZero Drive | Facebook | Youtube | Tweakers topic

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

'maar ook bezoekers die niet posten maar wel lezen en PW gebruiken zijn net zo belangrijk'.

Het is zo'n terugkomend iets elk jaar, was bij aantal acties (befaamde WoW beta keys) nog veel erger dat mensen speciaal voor deze acties op de dag zelf nog een account gingen aanmaken.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Evanescent
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

Evanescent

Helemaal klaar voor de zomer!

Sterker nog, juist die nieuwe aanwas is volgens mij de doelgroep. "Kom erbij en vertel het al je vriendjes!"

[Voor 24% gewijzigd door Evanescent op 14-12-2017 02:55]

I'm thankful for the Foo Fighters because I've never felt threatened by a foo
so that means they're doing a hell of a job on the frontlines!

• NSG
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 31-03 07:10

NSG

Je weet niks!

quote:
Evanescent schreef op donderdag 14 december 2017 @ 02:55:
Sterker nog, juist die nieuwe aanwas is volgens mij de doelgroep. "Kom erbij en vertel het al je vriendjes!"
“En vergeet ‘5 dec 2018 tweakers.net’ niet in je agenda te zetten” :Y)

• Nat-Water
  • Registratie: december 2013
  • Nu online
Tsja, maar krijg je dan niet een verschuiving van het probleem? Dat er ineens volop gespammed gaat worden juist om die 1000 karma te halen, en dat mensen daarna weer inactief worden?

Naar verhalen over Van Gogh luister ik maar met een half oor.
Rum, beer, quests, and mead. These are things that a pirate needs!

• KrazyJay
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 08:11
Zulk beleid is wel precies de reden dat ik mijn abonnement niet ga verlengen. Ik weet niet precies hoeveel ik al uitgegrven heb aan Tweakers, maar het enige waar ik iets van teruggezien heb is een afwezigheid of vermindering aan ads.

Zelfs het welkomstcadeau heb ik niets aan gehad. Er was een concrete bevestiging dat ik geen wcd maar iets anders ging krijgen (want die wcd's zijn niet toegestaan in België), toch heb ik er zo één ontvangen en wanneer ik aanbood hem terug te sturen zodat ik het juiste kon krijgen moest ik zelf nog verzendkosten betalen van rond de 15€. Dat heb ik dus niet gedaan.

Edit: Het gaat me dus niet om dat ik niets gewonnen heb, dat boeit me niet. Maar ik hoop wel dat ik namen voorbij zie komen van mensen die iets betekenen voor het forum en de site. Ik zou het ontzettend veel eerlijker vinden als elke karmapunt en tweakotine 1 lotje zou betekenen, ook snijd ik daarmee in mijn eigen vingers als hoofdzakelijk lurker zijnde.

[Voor 22% gewijzigd door KrazyJay op 14-12-2017 09:36]

Successfully acquired Nyan Cat on April 1st 2016, 19:36

• Motrax
  • Registratie: februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Maar. Die mensen die relatief inactief zijn en relatief weinig lijken bij te dragen aan T.net... die lezen wel de artikelen en vinken wel de poll aan dat ze mee willen doen met een win-actie. Het zijn dus lurkers en dat zijn ook prima leden van onze community :)

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• -Marc-
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 16-03 11:35
Nu is het niet zo dat iemand die weinig reacties plaatst per definitie inactief is.

Ikzelf zit bijvoorbeeld dagelijke meerdere keren op Tweakers en lees zeer regelmatig op het forum mee, maar reageer nergens op terwijl ik wel actief op de website bezig ben.

Eigenlijk ben ik dus zo'n voorbeeld welke Motrax zojuist omschreef.

[Voor 11% gewijzigd door -Marc- op 14-12-2017 08:50]

• Benjamin1987
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 31-03 14:49
quote:
KrazyJay schreef op donderdag 14 december 2017 @ 07:36:
Zulk beleid is wel precies de reden dat ik mijn abonnement niet ga verlengen. Ik weet niet precies hoeveel ik al uitgegrven heb aan Tweakers, maar het enige waar ik iets van teruggezien heb is een afwezigheid of vermindering aan ads.

Zelfs het welkomstcadeau heb ik niets aan gehad. Er was een concrete bevestiging dat ik geen wcd maar iets anders ging krijgen (want die wcd's zijn niet toegestaan in België), toch heb ik er zo één ontvangen en wanneer ik aanbood hem terug te sturen zodat ik het juiste kon krijgen moest ik zelf nog verzendkosten betalen van rond de 15€. Dat heb ik dus niet gedaan.
Lullig van je cadeau. Dat je verder niks terug ziet voor je geld is natuurlijk onzin. Tweakers draait ook niet op lucht. Dus óf ads óf betalen. Voor niks gaat de zon op....

Verder ontopic: zoals bovenstaande reacties ook al aangeven, een actieve tweaker is niet persé een tweaker die reageert. Ik zelf kijk meerdere keren per dag, heb een abonnement, maar reageer niet echt vaak. Het stimuleren van het plaatsen van reacties leidt mijns inziens tot een stroom aan verdere onzin. 80% van de berichten die geplaatst worden zijn al nauwelijks relevant of verhelderend (zie 2+ en 3+).

• Geteisem
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 31-03 14:04

Geteisem

Forty-six and two ahead of me

Zie het probleem niet hoor. Zo werken prijsvragen op websites normaliter nu eenmaal. Waarom zou iemand met 50.000 posts per definitie meer kans moeten maken dan iemand met 100 posts.
Daarnaast zou het nog eens zo kunnen zijn dat diegene met veel posts enkel onzin post en die met een klein aantal alleen nuttige dingen en antwoorden geeft. Maar goed ik dwaal af...

www.gevoeligeplaten.nl

• MicGlou
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 09:16
Dit is rond deze tijd van het jaar telkens weer een discussie...

Sowieso iemand met weinig tot geen reacties kan wel een actieve lezer zijn, daarop beoordelen is lastig. Nu is het wel zo dat Tweakers tegenwoordig een minimale registratie datum hanteert en mensen die snel een account aanmaken om kans te kunnen maken worden daarmee wel uitgesloten.

Ik had er eerst ook moeite mee omdat ik mij net als jij betrokken voel bij de community en daarom een sterker gevoel heb dat iemand die veel bezig is op tweakers ook meer kans zou moeten maken... maar als ik dan weer eerlijk tegen mijzelf probeer te zijn dan moet ik toegeven dat ik ook op andere sites wel eens poog een graantje mee te pikken door mee te doen aan een actie op een site waar ik weinig tot niet actief ben... en zo zullen er vele anderen zijn... ik kan het anderen om die reden dus niet meer kwalijk nemen, zo werkt het nu eenmaal.

(Zo heb ik bijvoorbeeld al zeker 1,5 jaar niets bij Humble Bundle gekocht maar heb ik het afgelopen jaar iets van 5 gratis games meegepikt... gratis houden we allemaal toch van?)

[Voor 9% gewijzigd door MicGlou op 14-12-2017 09:13]

• PB-powell
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 08:14

PB-powell

Mr. Laziness

Ik reageer weinig op artikelen en ben zelf niet heel actief op het forum. Dat komt deels omdat ik lang niet altijd de kennis heb of een mening over een onderwerp waarvoor ik het nodig vind om te reageren, maar ook deels doordat ik, zeker tijdens werktijd, ook lang niet altijd tijd heb om te reageren.
Hiermee zou je dan dus ook die mensen extra belonen die meer tijd hebben om te reageren dan andere die wel willen maar lang niet altijd de tijd hebben. Daarnaast krijg je dan dat de meest actieve leden extra beloond worden wat weer scheven gezichten gaat geven.
Bij elke prijsvraag/win-actie gaat deze verhouding op. Hetzelfde als wanneer er in de supermarkt een bus staat waarin je je bonnetje kan gooien om je aankoop bedrag terug te winnen. Iemand die toevallig daar eenmalig zijn boodschappen doet maakt evenveel kans als iemand daar wekelijks komt. Is ook niet uit te filteren.

Bij dit soort acties verwacht ik nooit iets, des te leuker is het als je wel wint :D

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.

• Laurensius88
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 24-03 08:43
quote:
Benjamin1987 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 08:58:
[...]

Lullig van je cadeau. Dat je verder niks terug ziet voor je geld is natuurlijk onzin. Tweakers draait ook niet op lucht. Dus óf ads óf betalen. Voor niks gaat de zon op....

Verder ontopic: zoals bovenstaande reacties ook al aangeven, een actieve tweaker is niet persé een tweaker die reageert. Ik zelf kijk meerdere keren per dag, heb een abonnement, maar reageer niet echt vaak. Het stimuleren van het plaatsen van reacties leidt mijns inziens tot een stroom aan verdere onzin. 80% van de berichten die geplaatst worden zijn al nauwelijks relevant of verhelderend (zie 2+ en 3+).
Precies dit is ook op mij van toepassing. Kijk elke dag meerdere malen per dag. Volg het nieuws op de homepage, maar volg ook interessante topics op het forum. Dit is overigens niet terug te vinden aan mijn karma, aangezien ik zelden reageer. Simpel weg omdat ik het juist wel interessant vind, maar geen nuttige bijdrage kan geven aan de discussie.

• Tsurany
  • Registratie: juni 2006
  • Niet online
Get over it, je bent toch geen klein kind meer dat getroost moet worden als hij niet wint? Of willen we straks nog dat de postcodeloterij ook mensen gaat bevoordelen die al tientallen jaren lid zijn? Mag enkel de fanatieke kraslootjeskoper nog winnen?

Het is een loterij, soms win je en soms verlies je. Mensen willen buitensluiten omdat ze volgens jou niet goed genoeg zijn om te winnen, met als enige doel je eigen winkans te vergroten, is pas echt goedkoop.

• corset
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 31-03 10:59
ik doe zelf al jaren mee met win acties, en heb pas 1x iets gewonnen.. ESL tickets, die ik gemailed kreeg na het event :+

Ik heb me er al lang bij neergelegd dat ik niet ga winnen en dat je:

Als nieuwere member toch ook kans maakt
Als Abo houder meer kans maakt (of was dat al weer terug gedraaid?)

De kans dat je wint met of zonder nieuwe members is <1% zo simpel is het.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Heyman
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 30-03 09:16
Ik ben waarschijnlijk één van de tweakers, die weinig reageert. Sterker zelfs: ik reageer nauwelijks. Toch lees ik met veel plezier praktisch 60% van de nieuwsartikelen, lees ik veel forumposts en ben ik tegenwoordig bvb wel veel te vinden in de tweakers gaming discord. Dus een dergelijke regeling voor mensen die veel reageren = meer win kans, zal voor mij betekenen dat ik maar bij ieder bericht 'iets' ga roepen, op iedere forum post reageer met standaard teksten als: 'dat kan je beter wel/niet doen.' i.p.v. dat ik nu zo af en toe mensen probeer te helpen waar mogelijk, of mensen advies probeer te geven.

Natuurlijk zou ik het liefste prijzen winnen, sterker zelfs: ik zou iedere week wel iets willen winnen, maar dat zou ik dan ook bij de staatsloterij willen, en bij de postcodeloterij, de miljoenenloterij en alle andere loterijen... Echter werkt dat helaas niet op basis van willen winnen, of op basis van aantal bijdrage's.

Al speel je 30 jaar mee met welke loterij dan ook, al stuur je elke maand berichtjes naar de loterij, nog steeds blijft het een loterij en heb je mensen met geluk en mensen met pech.

Je zou als optie nog wel kunnen zeggen, dat prijzen geclaimd dienen te worden binnen een bepaald termijn (als onderdeel van de voorwaarden) Bijvoorbeeld binnen 14/21/28 dagen nadat de winnaars bekend zijn, maar of dat volledig onomstreden is, twijfel ik aan.

• O88088
  • Registratie: februari 2011
  • Nu online
Ik verwachtte dit topic al :+ En eerlijk is eerlijk, toen ik zag dat de winnaars bekend waren heb ik er ook een paar bekeken om te zien hoe actief ze nou waren.

Wat mij een optie lijkt is om er een echte winactie van te maken, schrijf een leuk Sinterklaasgedicht, maak een surprise, review je chocoladeletter, Photoshop een Sinterklaasfoto, programmeer iets. Kleine opdrachtjes waar er voor iedereen wel wat bij zit. Ik win dan nog steeds niks maar de mensen die wel iets winnen hebben er dan wat meer moeite voor moeten doen dan simpelweg een bolletje aanklikken.

• Outerspace
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 10:14

Outerspace

Moderator General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Jack of all trades | Screener | Tweakers Gallery | Spotify!

• NSG
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 31-03 07:10

NSG

Je weet niks!

quote:
Laurensius88 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 09:13:
[...]

Precies dit is ook op mij van toepassing. Kijk elke dag meerdere malen per dag. Volg het nieuws op de homepage, maar volg ook interessante topics op het forum. Dit is overigens niet terug te vinden aan mijn karma, aangezien ik zelden reageer. Simpel weg omdat ik het juist wel interessant vind, maar geen nuttige bijdrage kan geven aan de discussie.
Niet te vinden in karma, maar wel aan je Tweakotine dat gebaseerd is op het aantal gegenereerde pageviews (?).

Dus tweakers kan wel degelijk onderscheid maken tussen lurkers en de personen die 2x per jaar langskomen.

• Laurensius88
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 24-03 08:43
quote:
NSG schreef op donderdag 14 december 2017 @ 11:04:
[...]

Niet te vinden in karma, maar wel aan je Tweakotine dat gebaseerd is op het aantal gegenereerde pageviews (?).

Dus tweakers kan wel degelijk onderscheid maken tussen lurkers en de personen die 2x per jaar langskomen.
Cool, dat wist ik dus niet! Even nagezocht, en hier is inderdaad de info te vinden. Thnx :)

• mashell
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 21-11-2019
Het is alleen helemaal eerlijk als iedereen precies evenveel kans maakt. Onafhankelijk van het wijze van en de hoeveelheid van bijdragen. Alle voorwaarden die je schept, maakt het juist minder eerlijk.
Daar kunnen overigens wel redenen voor zijn. Daar zou het meer een loyaliteitsdingetje worden dan een simpele prijsvraag. Mijn motto: ik win toch nooit wat, dus maakt me de wijze van prijsvraag ook niet uit.

• ralph075
  • Registratie: maart 2009
  • Niet online
quote:
Lol, TS in 2017:
quote:
Nu maakt het mij niet gek veel uit
Maar wel genoeg om ook in 2014 over het onderwerp al eens een topic te openen en ook te zeggen
quote:
maakt het me geen bal uit
8)7

Blijkbaar maakt het TS dus wel wat uit... Maar goed, het is een loterij. You win some, you lose some... Meestal "you lose some", maar zelfs dat is hier niet het geval, want het is nota bene een gratis loterij. Het is gewoon een cadeautje (en geen recht voor specifieke personen)

• Technomania ®
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 10:00

Technomania ®

salvis titulis et honoribus

Zo heb je ook mensen die al jáááren lid zijn van de staatsloterij en nooit wat winnen. Én je hebt mensen die eenmalig een oudejaarslot kopen en meteen een paar miljoen winnen.

Wat is nu eigenlijk het probleem van TS?

Het zout op de patatten niet verdienen.

• VECTOR ®
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 09:07

VECTOR ®

RYZEN 9 3950X + 64GB

quote:
ralph075 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 11:20:
[...]

Lol, TS in 2017:
[...]

Maar wel genoeg om ook in 2014 over het onderwerp al eens een topic te openen en ook te zeggen
[...]

8)7

Blijkbaar maakt het TS dus wel wat uit... Maar goed, het is een loterij. You win some, you lose some... Meestal "you lose some", maar zelfs dat is hier niet het geval, want het is nota bene een gratis loterij. Het is gewoon een cadeautje (en geen recht voor specifieke personen)
Hilarisch inderdaad :P

Ryzen 9 3950X | ASUS Rog Strix X570-F GAMING | ASUS Radeon RX580 8GB OC | Corsair Obsidian 500D RGB SE | AOC Q3279VWF | Logitech Z623 | Corsair CMK64GX4M43000C15 | Corsair RM 750i | Corsair Force MP600 1 TB | Corsair Strafe RGB | W10 Pro |

• quantumgq
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 30-03 11:14
Goeiemiddag,

Ik post niet vaak maar hier wou ik toch even posten.
Ik zelf ben lid sinds 6 Juni 2013, ik kijk redelijk vaak op de forums, hier en daar een blogje, check hier en daar wel eens wat producten via Tweakers, lees wat leuke reviews maar posten doe ik niet echt, heb ook nog maar 743 Karma en mij gemiddelde aantal reactie is 0,01 per dag, Ik ook heb meegedaan aan de sinterklaas give-away en nu heb ik niks gewonnen en dat maakt me ook niet uit maar ik vond het wel leuk dat ik mocht meedoen.
Er zijn vast meer mensen zoals mij die meer lopen te "lurken" dan daadwerkelijk meedoen of misschien ben ik een hele grote uitzondering (Denk het niet)
Maar ik vind dat hun ook gewoon mee moeten kunnen doen.

Daar in tegen snap ik je punt wel van mensen die gewoon maar heel veel accounts hebben aangemaakt en met zoveel mogelijk accounts aan de give-away gaan mee doen maar zo iets is gewoon ontzettend moeilijk tegen te houden en zal altijd blijven gebeuren.

• garriej
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 30-03 16:09

garriej

Ik las ondertieten.

Ach ik heb ooit de stap genomen om me maar is te registreren op tweakers omdat de sinterklaas actie er was (Geregistreerd op 5 december 2012).

Ze hebben er wel een trouwe lezer/user bij nu :)

[Voor 7% gewijzigd door garriej op 14-12-2017 13:37]

iRacing Profile | Youtube

• MuddyMagical
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 09:07
quote:
quantumgq schreef op donderdag 14 december 2017 @ 13:29:
Goeiemiddag,

-knip-

Daar in tegen snap ik je punt wel van mensen die gewoon maar heel veel accounts hebben aangemaakt en met zoveel mogelijk accounts aan de give-away gaan mee doen maar zo iets is gewoon ontzettend moeilijk tegen te houden en zal altijd blijven gebeuren.
Dat laatste gebeurd niet echt meer gezien T.net hier goed achteraan zit. Kloon accountjes worden hier actief afgeschoten.

404 error.

• dj-scratch
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 02-03 12:47
Ik plaats ook niet superveel aan reacties maar ben wel een actieve lezer kijk elke dag meerdere keren.

• WoutF
  • Laatst online: 10:24

WoutF

Hoofdredacteur

Afwezig tot 16 maart

Alles is hier wel gezegd denk ik :) De prijsvragen zijn er voor alle geregistreerde Tweakers, ook de mensen die meer lurker zijn dan actieve poster. Er zijn genoeg mensen die al jarenlang dagelijks op Tweakers komen maar weinig karma hebben. Hen buitensluiten zou niet goed voelen.

• Technomania ®
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 10:00

Technomania ®

salvis titulis et honoribus

@WoutF
quote:
Alles is hier wel gezegd denk ik
Dus een slotje naar mijn bescheiden mening?

Het zout op de patatten niet verdienen.

• ffha
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 31-03 11:10
Ik zie meer dan genoeg totale onzin voorbijkomen op het forum, vooral van gebruikers die hun zegje willen doen ondanks dat ze niks met inhoud te zeggen hebben of totaal geen kennis van het topic hebben.
Moeten dergelijke gebruikers voorrang krijgen bij winacties omdat ze meer reacties hebben?

Daarnaast is het eerlijk onderscheid maken tussen gebruikers die zinloze troep dumpen en werkelijk behulpzaam zijn simpelweg niet te doen. Dan moet er een menselijk jurylid gaan oordelen of een gekozen gebruiker de prijs 'waardig is' en ik vind dat persoonlijk gevaarlijk terrein bij een winactie. Discriminatie, vriendjespolitiek etc.

PS: Als dit onderwerp volgend jaar nogmaals aangekaart wordt, zal ik deze reactie copypasten om mijn reacties +1 te krijgen.

• WoutF
  • Laatst online: 10:24

WoutF

Hoofdredacteur

Afwezig tot 16 maart

Zoals gezegd, de verschillende meningen, maar ook de positie van Tweakers hierin, zijn duidelijk. Dus ik sluit 'em hier af :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True