Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

bouw game pc zonder videokaart.

Pagina: 1
Acties:

• Dembar
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-12-2024
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gaming waarbij de volgende spellen gespeeld zullen worden. Overwatch, ark, WoW, Heartstone, PUBG.
Mogelijk streaming van mijn games maar dit is echt alleen voor de gein.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 500 euro

komende maand zal ik het doen met een sapphire radeon r9 290 en ook later zal ik een vaste hardeschijf toevoegen

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Naast wat in de lijst staat denk ik niks nodig te hebben

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merk voorkeur

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zou fijn als het geluid laag ligt aangezien de pc in een slaapkamer staat

Ga je overklokken?
Overklokken is niet iets wat ik ga doen, maar zou wel fijn zijn als dit mogelijk is.

Wat verwacht je van ons?
Is de voeding goed genoeg voor bijvoorbeeld een 1060/1070 over enige tijd. Is ook het geheugen snel genoeg of zijn er betere keuzes hierin?

Wat ik heb samen gesteld

#ProductPrijsSubtotaal
1AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler€ 195,-€ 195,-
1ASRock AB350M Pro4€ 74,95€ 74,95
1Cooler Master MasterBox Lite 5€ 46,-€ 46,-
1Kingston HyperX Fury HX426C16FW2/8€ 89,84€ 89,84
1Seasonic Focus Plus 550 Gold€ 79,95€ 79,95
1Samsung 850 EVO 250GB€ 89,92€ 89,92
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 575,66

[ Voor 0% gewijzigd door Dembar op 13-12-2017 20:14 . Reden: iets aangepast ]

Battletag Vakasha#2284

Verwijderd

Meer opslag voor minder geld:

#ProductPrijsSubtotaal
1Crucial MX300 2,5" 275GB€ 87,-€ 87,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 87,-

• SpeedQber
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 29-11 19:10
De MasterBox Lite 5 heeft maar 1 casefan, ik zou er dan minimaal eentje bijkopen, of een andere kast nemen.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Hoe bedoel je zonder videokaart? Beschik je al over een videokaart of ga je eerst zonder? :? De iGPU's zijn namelijk qua prestaties een stuk minder dan dedicated GPU's. Overwatch, PUBG en ARK worden dan lastig, bijvoorbeeld.

[ Voor 14% gewijzigd door CH4OS op 14-12-2017 11:49 ]

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Nu online
CH4OS schreef op donderdag 14 december 2017 @ 11:48:
Hoe bedoel je zonder videokaart? Beschik je al over een videokaart of ga je eerst zonder? :? De iGPU's zijn namelijk qua prestaties een stuk minder dan dedicated GPU's. Overwatch, PUBG en ARK worden dan lastig, bijvoorbeeld.
iGPU op een Ryzen? ;)

Enne.
komende maand zal ik het doen met een sapphire radeon r9 290 en ook later zal ik een vaste hardeschijf toevoegen
TS, pak als je voor Ryzen gaat wel dual channel Ram. Bovendien klopt die prijs van het ram wat je nu hebt niet, want de 1e aanbieder is SiComputers, en die zijn onbetrouwbaar. Verder heb je een mATX bord voor een ATX kast met window. Da's niet zo mooi.

[ Voor 14% gewijzigd door Nat-Water op 14-12-2017 11:52 ]

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-10 17:25
Sneller geheugen en een kit van 2x4GB lijken een betere keuze. Verder is de Samsung SSD wel leuk want daar krijg je nog een game bij, ik zou wel ineens een 500GB versie kopen, dan kan je er al je games op zetten ook.

Voeding, CPU & Mobo zijn zeker goed. Je kan idd ook nog eens voor een compactere case kijken (deze is trouwens erg plastic fantastic, maar goed das allemaal erg persoonlijk)

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Nat-Water schreef op donderdag 14 december 2017 @ 11:50:
TS, pak als je voor Ryzen gaat wel dual channel Ram.
Dat bestaat niet. Wel kitjes zodat je gemakkelijker dat krijgt. Voor de rest is er niet echt RAM wat specifiek voor dual channel is, zolang het RAM qua grootte gelijk is en dezelfde timings kunnen, moet het in principe al werken, maar hoeven niet per se dezelfde reepjes te zijn. ;) Als we dan toch gaan muggenziften. ;)
Bovendien klopt die prijs van het ram wat je nu hebt niet, want de 1e aanbieder is SiComputers, en die zijn onbetrouwbaar.
Want? Ik heb dit jaar nieuwe disks bij hen gekocht, eentje was DOA, die ik binnen een week vervangen had gekregen via hen, dus ik zie even niet in waarom ze onbetrouwbaar zouden zijn, kun je dit verder toelichten?

[ Voor 3% gewijzigd door CH4OS op 14-12-2017 13:12 ]

• SilencMol
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 25-11 18:08
Dit is de broer van je case: Cooler Master MasterBox Lite 5 RGB €65 met 4 case fans en een glazen side panel.

[ Voor 11% gewijzigd door SilencMol op 14-12-2017 13:19 ]

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Nu online
CH4OS schreef op donderdag 14 december 2017 @ 13:11:
Want? Ik heb dit jaar nieuwe disks bij hen gekocht, eentje was DOA, die ik binnen een week vervangen had gekregen via hen, dus ik zie even niet in waarom ze onbetrouwbaar zouden zijn, kun je dit verder toelichten?
Laten we beginnen met het feit dat hun gestelde levertijd niet klopt. In de PW levering verwacht binnen 3 dagen, op de website levertijd onbekend. Dat klopt dus al niet.

Verder is SiComputers historisch gezien helaas vaak aanwezig met prijsfouten / leverproblemen. Geen directe bronnen buiten mijn eigen ervaring, maar de relatief lage rating op Tweakers en gecombineerd met het feit dat ze wel erg veel lager zitten in prijs dan vergelijkbare shops zegt hopelijk een hoop. Een soort MaxICT, zeg maar.

[ Voor 8% gewijzigd door Nat-Water op 14-12-2017 13:23 ]

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• Dembar
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-12-2024
Hartelijk dank voor de adviezen, ik ga deze komende dagen bekijken.

- ander geheugen mogelijk sneller en liever een kit van 2.
- andere kast
- sd is al opgenomen in mijn nieuwe lijst

Battletag Vakasha#2284

• jacolc
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 03-03 17:58
Ik lees zonder videokaart en een ryzen cpu, dit gaat niet werken want een ryzen cpu heeft geen video output

• SilencMol
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 25-11 18:08
@jacolc ''komende maand zal ik het doen met een sapphire radeon r9 290''

Prima kaart, mijn r9 280 doet het ook nog goed.
Pagina: 1