GTA V kan geen verbinding maken vanuit mijn Ziggo internet

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• com2,1ghz
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-07 22:18
Hey,

Onlangs wilde ik weer GTA V spelen maar ik kon de game niet opstarten. Hierbij kreeg ik de melding dat Social club geen internetverbinding had. Nou wilde ik de boel opnieuw installeren, echter werkte de site van social club ook amper. Ik zie alleen een HTML pagina zonder CSS.

Gaat om deze pagina:
https://socialclub.rockstargames.com/

Ik ging als eerst uit van een probleem op mijn PC, echter is de site van social club ook onbereikbaar op mijn laptop en smartphone op Wifi. Als ik echter de site open op mijn smartphone op mobiel internet, dan werkt de site gek genoeg wel.
Het lijkt erop dat de site niet werkt vanaf mijn internet die ik thuis heb. Het vreemde is dat dit de enige site is die niet werkt.

Dit is wat ik zie: https://imgur.com/a/2dQk5

Zelfs als ik de DNS op 8.8.8.8 zet verandert er niets.

Waar kan dit aan liggen?

Alle reacties

• com2,1ghz
Gefixt. Even een factory reset gedaan van mijn Asus RT-AC68U.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
com2,1ghz schreef op donderdag 14 december 2017 @ 21:19:
Gefixt. Even een factory reset gedaan van mijn Asus RT-AC68U.
Dat betekent waarschijnlijk dat je nu UPnP aan hebt staan op je router... Dat is niet per sé handig. Dat zou ik niet zo laten.

[ Voor 4% gewijzigd door Room42 op 15-12-2017 00:51 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• com2,1ghz
Room42 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 00:49:
[...]

Dat betekent waarschijnlijk dat je nu UPnP aan hebt staan op je router... Dat is niet per sé handig. Dat zou ik niet zo laten.
Dat staat uit. Ik had een paar weken terug een Merlinfirmware update gedaan zonder een reset. Ging tot nu toe altijd wel goed. Gisteren toevallig weer een update gedaan en dit zorgde voor een instabiel netwerk. De CPU usage van de router bleef op 100% waardoor alle verbindingen werden gedropt. Toch maar een reset gedaan en plotseling werkte alles weer.
Iets wat ik niet zo snel van de router zou verwachten.

UPnP zou dingen met poorten moeten doen en niet met DNS.

[ Voor 10% gewijzigd door com2,1ghz op 15-12-2017 09:24 ]