Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

GTA V kan geen verbinding maken vanuit mijn Ziggo internet

Pagina: 1
Acties:

• com2,1ghz
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 23:23
quote:
Evanescent schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 00:49:
[...]

Dat betekent waarschijnlijk dat je nu UPnP aan hebt staan op je router... Dat is niet per sé handig. Dat zou ik niet zo laten.
Dat staat uit. Ik had een paar weken terug een Merlinfirmware update gedaan zonder een reset. Ging tot nu toe altijd wel goed. Gisteren toevallig weer een update gedaan en dit zorgde voor een instabiel netwerk. De CPU usage van de router bleef op 100% waardoor alle verbindingen werden gedropt. Toch maar een reset gedaan en plotseling werkte alles weer.
Iets wat ik niet zo snel van de router zou verwachten.

UPnP zou dingen met poorten moeten doen en niet met DNS.

[Voor 10% gewijzigd door com2,1ghz op 15-12-2017 09:24]

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True