10 keer per dag gebeld door zichtbare NL nummers

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1010121

Topicstarter
Iemand ook deze ervaring? Ik word minimaal 10 keer per dag gebeld door allemaal Nederlandse nummers.

Mis ze elke keer en kan later ook niet terug bellen dan zegt hij dat het nummer niet bestaat of hij gaat helemaal niet over.

Ik heb al geprobeerd om te kijken of mijn nummer ergens online staat. Dat is niet zo. En het feit dat ik ook niet één nummer terug kan bellen, laat me denken dat het ook niet ergens in de krant staat of zoiets. Dan zou ik terug kunnen bellen om te vragen waar ze mijn nummer vandaag hebben.

Wat kan ik doen en heeft iemand hier ook ooit dit meegemaakt?

Zit bij Youfone die zeggen dat ze niks kunnen doen. Heb een OnePlus 3t.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:55

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Zullen waarschijnlijk de Microsoft scammers zijn. DIe hebben technieken gevonden om nummers te spoofen, of ze bellen vanuit een land die een landnummer stript, en een Nederland lijkend nummer ervan maakt.

Raar dat YouFone zegt dat ze niks kunnen doen, ze kunnen je toch eventueel een ander nummer geven? Misschien dat je in een spam-database bent gekomen? En nee, daar kan je niet zo naar zoeken ;)

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Lijkt wel soortgelijk geval als in dit topic: Vreemde nummers bellen om de 20 minuten

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:41

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Anoniem: 1010121 welkom op Tweakers.

Vreemde nummers terug bellen, ook al zijn of lijken ze Nederlands te zijn, is altijd een slecht idee. Soms kost het terug bellen van zulke nummers een enorm vermogen.

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:55

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Als het Nederlandse nummers van tien cijfers zijn die met 0 beginnen, dan kan je onmogelijk voor duur tarief naar het buitenland bellen. Maar vaak faken die Microsoft scammers de telefoonnummers zodat je met terug bellen een onschuldig iemand terugbelt.

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️