Aankoopadvieslijn voor mensen zonder internet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Beste Tweakers,

Ik heb net gebeld met de aankoopadvieslijn van Tweakers.net (088-0136661) voor de aanschaf van een nieuwe televisie. Echt een fantastisch initiatief want niet iedereen heeft nog internet. Met de 13e maandbonus kan ik wel een nieuwe televisie gebruiken. Maar welke optie in het belmenu moet ik nou indrukken voor dat aankoopadvies?

Alvast veel bedankt en erg tof dat jullie ook per telefoon nu bereikbaar zijn voor aankoopadviezen voor de mensen die nog geen internetaansluiting hebben (088-0136661) ;)

[ Voor 28% gewijzigd door CyberMania op 13-12-2017 14:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Sinds wanneer is dit dan? Kan niks hierover vinden op Tweakers?

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22:25

Twazerty

AVCHDCoder developer

Volgens mij zag ik hierover ook een reclame-uiting op Utrecht CS op zo'n groot reclame LED wall.

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06:20

D4NG3R

kiwi

:)

Dit is voor mij nieuws, en klinkt verdacht veel als een scam.

Heeft iemand hier misschien een bron voor? Op de FP heeft het iig niet gestaan.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
Dit is een reclame uiting van Tweakers. Ik heb op de radio ook een reclame voorbij horen komen met een teletekst pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0stone0
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-10 12:55

0stone0

01000010 01101111 01100101 !

Klinkt voor mij meer als een soort Scam. Lijkt me sterk dat Tweakers dit opzet zonder en zelf een nieuws bericht over te schrijven.

Nummer ook nergens anders terug te vinden..

Jammer dat TS niet meer info geeft.

"~~Linux is only free if your time has no value"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-10 19:13

Wish

ingwell

0stone0 schreef op woensdag 13 december 2017 @ 14:55:
Klinkt voor mij meer als een soort Scam. Lijkt me sterk dat Tweakers dit opzet zonder en zelf een nieuws bericht over te schrijven.

Nummer ook nergens anders terug te vinden..

Jammer dat TS niet meer info geeft.
Nee hoor - je hoort de reclame (bijna) dagelijks op de radio:
- Je kunt bellen met het genoemde nummer;
- Je kunt faxen met een ander nummer
- Je kunt een teletekstpagina bij SBS6(?) bezoeken

Dit allemaal voor mensen zonder internet. Voor mensen *met* internet: ga naar tweakers.net

(zie ook deze thread: Tweakers.net pricewatch via de fax ) en:
https://www.adformatie.nl...-internet-nieuwe-campagne

[ Voor 12% gewijzigd door Wish op 13-12-2017 15:02 ]

No drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten2212
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 22:22
Volgens mij ook een reclame hiervan gezien op station Amersfoort en station Utrecht. Maar kan me het nummer niet meer herinneren, wel opmerkelijk dat het nummer op internet geen hits geeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

0stone0 schreef op woensdag 13 december 2017 @ 14:55:
Dat was ook mijn eerste ingeving dus ik heb het even bij @WoutF gecheckt. Het is daadwerkelijk een reclamecampagne van Tweakers zelf, geen scam dus.

Iemand van kantoor kan vast wel wat meer info geven, maar tot die tijd zijn topic reports over dat dit een scam is dus niet nodig. :+

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@NMe Te laat, sorry :P

Maar wat bizar dat er over dit nummer dan niks te vinden is, via [google=088-0136661] :?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Celt
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04:44

Dutch_Celt

Jollygood

Op zich is bij de acm wel wat op te vragen over het nummer.
Valt in dit geval binnen een blok wat aan Wegener / Pers Groep toe zou behoren

bron

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FoxLenny
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 05:49
Het lijkt me dat je het allemaal als een soort easter egg moet zien. Eerst aandacht trekken met dingen als faxen/teletekst, dan denk je hè, wat ouderwets. En het feit dat je er over denkt zorgt ervoor dat het beter blijft hangen om later wel naar de site te gaan. Want wie geen internet heeft behoort toch niet tot de doelgroep van tweakers.
En dan is het natuurlijk wel zo leuk dat die nummers echt iets doen, het aanmaken/onderhouden ervan kost toch niks ten opzichte van de reclame campagne zelf.

[ Voor 18% gewijzigd door FoxLenny op 13-12-2017 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06:53

WoutF

Hoofdredacteur
FoxLenny schreef op woensdag 13 december 2017 @ 15:14:
Het lijkt me dat je het allemaal als een soort easter egg moet zien. Eerst aandacht trekken met dingen als faxen/teletekst, dan denk je hè, wat ouderwets. En het feit dat je er over denkt zorgt ervoor dat het beter blijft hangen om later wel naar de site te gaan. Want wie geen internet heeft behoort toch niet tot de doelgroep van tweakers.
En dan is het natuurlijk wel zo leuk dat die nummers echt iets doen, het aanmaken/onderhouden ervan kost toch niks ten opzichte van de reclame campagne zelf.
Deze meneer snapt het ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dorus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-10 18:01
Ik meen er ook een in de krant gezien te hebben: "Knip deze uit en vul je adres in, dan sturen wij je de xbox prijzen per post ( :+ ). Voor wie wel internet heeft ga naar tweakers.net".
Pagina: 1