Tweakers.net pricewatch via de fax

Pagina: 1
Acties:

• JDVB
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-07 14:35

JDVB

✅ ⟵ vinkje

Topicstarter
Ik hoor telkens op de radio dat je een fax kan sturen naar 020 nog iets voor de pricewatch (voor als je geen internet hebt).
Nu is het natuurlijk vrij absurd om geen internet te hebben, zeker als je hier op het forum kunt posten. Ik heb dat dus ook wel gewoon.

Maar dat neemt niet weg dat ik eigenlijk uit zou willen proberen wat de response is op dat faxnummer! Voor 1 april worden hier ook altijd de gekste dingen gedaan, dus het zou me niets verbazen als je daadwerkelijk een print screen van de pricewatch voor een gewenst artikel met een filter voor winkels met bezoekadressen terug zou krijgen via de fax.

Nu ben ik dus wel benieuwd of er wat terug komt en zo ja wat :-)
Heeft iemand dat al uit geprobeerd? (ik heb niet eens een fax, dus kan het niet uit proberen)

Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:10
>>> PW (LA, MF, etc had ook gekund. :P

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• yodeluxe
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-09 21:24
Stond ook zo'n advertentie in de C'T, maar dan over product reviews. Moet je naar een of andere teletekstpagina gaan van SBS6. Op zich heeft het wel humor, al vind ik zo'n advertentie eigenlijk toch wel misplaatst in een blad als C'T.

Mijn platencollectie (nog bezig met invoeren)
Hotel nodig? Kijk in dit topic voor 10% korting!

• JDVB

JDVB

✅ ⟵ vinkje

Topicstarter
Maar dit is geen feedback, dit lijkt me toch meer algemeen, de vraag of iemand die heeft uitgeprobeerd of zou willen uitproberen is geen feedback en is ook niet direct een vraag om feedback van een admin of T.net medewerker.
Dat het voor jullie als feedback gezien kan worden om daaruit af te kunnen leiden of een advertentie succesvol is of niet, is niet het doel van mijn post.

Lieve Adjes lijkt me dan ook niet het juiste topic. Mooie features ook niet, het is geen feature request en ook zou ik het niet als mooie feature classificeren als het echt zou werken, humor != mooie feature.

Eerder een uitnodiging om er een spambot op te zetten om voor alle artikelen van de pricewatch dat verzoek in te dienen, te verzamelen om vervolgens weer bij een x jarig bestaan van T.net een keer terug te geven. (Heb je wel een vrachtwagen nodig, 1M+ artikelen = 1M+ A4'tjes, 2500 in een doos = 400+ dozen). Met 8 dozen per laag op een euro pallet en 5 lagen hoog, 40 dozen per pallet = 10 euro pallets vol. Kost dan een kleine 6000 euro. Mij toch iets te prijzig en lastig te transporteren / opslaan voor een grapje.

[ Voor 10% gewijzigd door JDVB op 07-09-2017 15:33 ]

Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDVB

JDVB

✅ ⟵ vinkje

Topicstarter
Het ging trouwens over teletext pagina 171 van SBS.
Maar de online versie daarvan is niet geschikt voor een browser van na het jaar 2000 denk ik. Dus zelfs controleren wat daar staat lukt mij niet (heb al jaren geen TV aansluiting meer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Volgens mij is het gewoon het fax nummer wat daadwerkelijk op de contact pagina van tweakers.net staat :)

404 Signature not found

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• johanth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-08-2024
Beetje late reactie, maar we zullen het straks weten ;)

Naar aanleiding van het radiospotje heb ik zojuist een fax gestuurd met een verzoek om de actuele prijzen voor een drietal telefoons. Benieuwd wanneer ik een response krijg :)

Edit ... dat wordt niet meer voor het weekend, denk ik zo.

Edit 2 ... ik ben zwaar teleurgesteld. Je kunt toch verwachten als reclamebureau dat iemand het gaat proberen??

[ Voor 27% gewijzigd door johanth op 19-10-2017 12:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:30
Ik hoorde dit net ook weer op de radio, en vroeg me hetzelfde af. Helemaal geen reactie dus? Teleurstellend hoor, beter gewend van Tweakers :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanth
Nee, maar ze krijgen nog een kans ;)

Ik heb zojuist een verzoek gestuurd om een prijsopgave voor een Samsung S8.

[ Voor 93% gewijzigd door johanth op 13-11-2017 16:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
volgens mij is er ook 1tje mbt de nieuwe iphone.. met een 088 geloof ik

404 Signature not found

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• johanth
Stop the presses!

Ik heb een reactie ontvangen :)

Top! Met de opmerking erbij dat je met de Samsung S8 helaas niet kunt faxen ;)

Wij zijn aangenaam verrast dat wij iemand een uitdraai hebben mogen sturen van deze smartphone van Samsung. Wij willen hierbij wel vermelden dat faxen via de nieuwe S8 helaas niet meer mogelijk is. Wel kan je nu de website van Tweakers zelf bezoeken!

[ Voor 49% gewijzigd door johanth op 14-11-2017 18:17 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TeraMod
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 04-05-2024

TeraMod

Cloud Enablement Desk

johanth schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 16:06:
Top! Met de opmerking erbij dat je met de Samsung S8 helaas niet kunt faxen ;)
Er is vast wel een handige Tweaker die daar iets aan kan veranderen :Y)
Pagina: 1