MijnING.nl werkt niet meer met Firefox

Pagina: 1
Acties:
  • 1.301 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeetwee
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-06 16:14
Sinds enige tijd heeft ING haar mijnING.nl vernieuwd met als gevolg dat deze niet compatibel is met de webbrowser Firefox (en Edge). Dat zorgt er voor dat na het inloggen ik niet verder kan en alleen een oranje balk met logo zie :( .
Navraag gedaan bij de technische helpdesk: het probleem is bekend en we zijn in overleg met de betreffende bedrijven (wat de precieze oorzaak is, wordt niet gezegd). Het advies is om Chrome of Internet Explorer te gebruiken.

Ik weet niet hoe anderen hier tegenaan kijken, maar ik vind het op z'n zachtst gezegd erg knullig en klantonvriendelijk. Met testen komt toch een dergelijk probleem al naar voren en ik neem aan dat er getest is. En dan desondanks de nieuwe omgeving in productie nemen.

Omdat ik volledig "ingericht" ben op Firefox is een andere webbrowser gebruiken voor mij geen fijn alternatief. Je zou zelfs kunnen zeggen dat ik beperkt wordt in mijn recht op vrije browserkeuze B-) .
ING wil echter geen compensatie bieden. Tijd om naar een andere bank te gaan }:|
Of weet iemand nog een oplossing voor Firefox?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
waatom zouden ze compensatie moeten bieden als het op chrome en IE wel gewoon werkt? 7(8)7

overigens werkt mijn.ing.nl hier gewoon op firefox (57) en edge; zojuist even getest

[ Voor 7% gewijzigd door mschol op 13-12-2017 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06 12:51

Standeman

Prutser 1e klasse

Ik denk dat je gewoon lokaal een probleem hebt. Hier werkt het prima in firefox (meerdere versies) en edge.

Misschien eerst maar eens jezelf kijken voordat je andere de schuld geeft. Ik vermoed dat het vooral knullig van jouw kant is.

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Hier werkt het ook gewoon in Firefox 57.0.2

[ Voor 40% gewijzigd door Ernemmer op 13-12-2017 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:17
Het werkt hier ook op de laatste... Ligt het niet gewoon aan jou? Al zonder extensies geprobeerd?

[ Voor 19% gewijzigd door 418O2 op 13-12-2017 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:33
Dat er getest is, wil nog niet altijd zeggen dat het ook gefixed is. Kwaliteit krijg je niet door te testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:58

Yucon

*broem*

De reacties in dit topic geven in ieder geval al aan dat het niet zo rechttoe-rechtaan is als je wil doen geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Goed, nu er is vastgesteld dat het probleem niet per definitie bij de website ligt en er dus ook geen sprake is van zogenaamde beperking op vrije browser-keuze of compensatie, stel ik voor dat je eerst zelf gaat trouble-shooten om het probleem te verhelpen. Als je er dan nog niet uitkomt, zou je een nieuw topic kunnen overwegen in een ander subforum, bv Client Software Algemeen want AZ is niet voor de technische topics.

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.