Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

MijnING.nl werkt niet meer met Firefox

Pagina: 1
Acties:
  • 976 views

Onderwerpen

Vraag

• Jeetwee
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 11:45
Sinds enige tijd heeft ING haar mijnING.nl vernieuwd met als gevolg dat deze niet compatibel is met de webbrowser Firefox (en Edge). Dat zorgt er voor dat na het inloggen ik niet verder kan en alleen een oranje balk met logo zie :( .
Navraag gedaan bij de technische helpdesk: het probleem is bekend en we zijn in overleg met de betreffende bedrijven (wat de precieze oorzaak is, wordt niet gezegd). Het advies is om Chrome of Internet Explorer te gebruiken.

Ik weet niet hoe anderen hier tegenaan kijken, maar ik vind het op z'n zachtst gezegd erg knullig en klantonvriendelijk. Met testen komt toch een dergelijk probleem al naar voren en ik neem aan dat er getest is. En dan desondanks de nieuwe omgeving in productie nemen.

Omdat ik volledig "ingericht" ben op Firefox is een andere webbrowser gebruiken voor mij geen fijn alternatief. Je zou zelfs kunnen zeggen dat ik beperkt wordt in mijn recht op vrije browserkeuze B-) .
ING wil echter geen compensatie bieden. Tijd om naar een andere bank te gaan }:|
Of weet iemand nog een oplossing voor Firefox?

Alle reacties

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True